Снимка: © Getty Images

За осма поредна година Dacia запазва лидерската си позиция на българския пазар за нови автомобили. Марката регистрира 3643 продажби за 2020, както и пазарен дял от 13,2%.

След рекордно успешната 2019 г. бестселърът на марката - Dacia Duster - отбелязва спад в продажбите от 43,7%, но за пореден път успява да премине прага от 1000 продадени автомобила, съобщиха от Groupe Renault. „Благодарение на конкурентните си качества по отношение на ефективност и икономичност, новото двугоривно ECO-G предложение съставлява 47% от общите продажби на Duster“.

През 2021 г. Dacia България ще лансира два дългоочаквани модела – третото поколение на легендарната Dacia Sandero и електромобила Dacia Spring.

Renault заема второ място по продажби на българския пазар за шеста поредна година. Автомобилите на марката са продадени 3204 пъти, което прави пазарен дял от 10,1 на сто.

Успехът на Renault се дължи главно на новите модели от сегмент B, лансирани в началото на годината - Clio, Captur и ZOE, както и на Renault Master.

Най-продаваният нов модел в България е Renault Clio. Продажбите му на българския пазар са 1466 през 2020 г.

„Новото Renault ZOE генерира 275% повече продажби от 2019 г. и е съществена част от електрическата експанзия в България“, съобщават от компанията.

2021 г. ще бъде ключова за марката Renault PRO+. Към лидера в лекотоварната гама Renault Master ще се присъединят новите Renault Express, Kangoo, Kangoo Van, Trafic Combi и луксозният Trafic SpaceClass. Новости няма да липсват и в гамата леки автомобили с нови лансирания на E-TECH хибридни версии и купе-кросоувърът Renault Arkana.

„През 2020 г. Groupe Renault задържа интереса на клиентите си и запазва лидерските си позиции, благодарение на гъвкавото си отношение и готовността за адаптация“, съобщиха от компанията. В началото на извънредното положение Renault предложи нов финансов продукт, предоставящ на клиентите 6-месечен гратисен период за старт на плащане на месечните вноски при сключване на лизингов договор за нов автомобил - без допълнително олихвяване. От него са се възползвали близо 10% от частните клиенти на марките.

„Благодарение на множеството нови дигитални платформи и решения, лансирани в контекста на социална дистанция, каналите на Renault и Dacia генерират 104% повече онлайн запитвания в сравнение с 2019 г.“, съобщават от Renault.

В рамките на безпрецедентната ситуация в България през 2020 г. - Groupe Renault отбелязва спад в продажбите от 26,4% при спад на пазара от 36,8%. По този начин пазарният дял на марките Renault и Dacia в страната нараства съответно с 2,8 и 0,7 пункта.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

Надежда Йорданова: Има сигнали срещу Гешев, които могат да са аргумент за отстраняването му

"Събираме още данни, за да се задействаме с отстраняването на главния прокурор", каза министърът

Джокович: Ще съдействам на властите, не исках фокусът да пада върху мен

Премиерът на Австралия защити решението на съда да депортира сърбина

Петков: Ще обявим парите от министерства и агенции към медии

Премиерът коментира здравните мерки, бунта на "Възраждане", темите за цената на енергията и Северна Македония

Делът на положителните Covid-тестове остава над 16% за денонощие

Ваксинационната кампания се е забавила в събота

Том Холанд се съблича в реклама на Prada

В кампанията ,,In the mood for Prada" участва и актрисата от ,,Еуфория" и транс модел Хънтър Шейфър

БЛС се възмути от включването на Атанас Мангъров в работна група за Covid

"Давайки се гласност на определени личности, чийто тези се основават на псевдонаучни аргументи, се насажда внушение, че сред медиците има разнопосочни мнения"

"Най-мразеният човек в Америка" е осъден за оскъпяването на животоспасяващо лекарство с 5000%

Мартин Шкрели ще трябва да върне 64,6 млн. долара и получи доживотна забрана за работа във фармацевтичната индустрия