IT Helpdesk от А1 - експертно обслужване на бизнеса в отговор на технологичните предизвикателства Снимка: © Getty Images

A1 предлага решение за експертна IT поддръжка за бизнеса.

С IT Helpdesk организациите получават управление и поддръжка на PС и IT оборудване, както и разрешаване на често срещани технически проблеми от висококвалифицирани специалисти на А1.

Услугата включва експертна оценка и препоръки за използвания бизнес софтуер като част от цялостното IT обслужване на работните станции на служителите. По този начин се намаляват рисковете от прекъсване на работния процес и в резултат се постига повишена продуктивност.

С IT Helpdesk компаниите повишават сигурността и защитата на информацията.

"Киберсигурността се превръща във все по-голяма и важна тема за бизнес организациите и техните служители. Фактът, че 64% от представителите на компании от малкия и среден бизнес в световен мащаб позволяват на служителите си достъп до служебна информация от персонални устройства, води до компрометиране на сигурността, което създава значителни рискове за организациите," коментира Михаил Семерджиев, старши мениджър "ICT услуги" А1 България.

"Проактивните действия за защита, контрол и управление на служебните устройства са от все по-критична важност. Вероятността за неоторизиран достъп и компрометиране на служебно устройство е със 71% по-висока, когато то не е под централизирано управление и защита.

Затова А1 предлага разнообразни технологични решения за експертно IT обслужване, с което допринасяме за повишаване на ефективността на техните служители и на нивото на сигурност и автоматизация на процесите," допълва той.

IT Helpdesk се предлага от А1 в Basic и Premium пакети, с които се обхваща обслужването на всички работни станции и останалите IT устройства в организацията като сървъри, мрежови устройства, принтери и други.

Компаниите получават възможността сами да избират между различните нива на обслужване според нуждите на бизнеса си.

Към двата пакета може да бъде активирана и услугата A1 Cyber Backup, която включва пространство за бекъп, за да се постигне по-висока степен на сигурност на информацията.

Какво включват пакетите IT Helpdesk:

Basic: Включва детайлно описание и първоначална оценка на РС, достъп до IT Helpdesk система за обслужване на IT инциденти, проследяване, ескалиране и лесна обратна връзка, поддържане на систематизирана информация и регулярно обновяване.

При този пакет бизнес организациите могат да се възползват от система за отдалечен достъп за обслужване на инциденти, както и срок за реакция при възникнал проблем до 30 минути.

Premium: Включва всичкo от Basic пакета, като в допълнение регулярно се изготвят отчети за извършените дейности и се предоставят препоръки за оптимизация, консултация и съдействие при бъдещо развитие.

В този план на услугата е включено и посещение на място, приоритизиране на работата, което спомага за разрешаване на инциденти, директно ескалиране на заявки и съдействие при определяне на стратегия за бъдещо развитие на услугата.

IT Helpdesk е част от богатото портфолио технологични услуги, които А1 предлага на публичните институции и бизнес организациите по модела "като услуга".

Навлизането на разнообразни технологични решения, които имат за цел да автоматизират или подобрят различни процеси, са ключов фактор за успех по отношение на оптимизацията на ресурси, повишаване на удовлетвореността за крайните потребители и конкурентно предимство спрямо други организации.

А1 разполага с висококвалифициран IT екип, който непрекъснато надгражда компетентностите си и служители, които вече имат общо над 3000 сертификата за управление на IT услуги.

С използване на IT Helpdesk "като услуга" организациите могат да планират по-добре разходите си, да постигат по-висока ефективност и да избегнат потенциални IT инциденти, спиращи процеса на работа.

По този начин ще се радват на по-висока продуктивност от страна на служителите, които ще се чувстват комфортно в изпълнението на ежедневните си задачи.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Германският външен министър пристига в България

Вадефул ще се срещне с външния министър Георг Георгиев

08:49 - 13.10.2025
Важно днес

7 израелски заложници са освободени, в плен остават още 13 души

Доналд Тръмп ще произнесе реч пред Кнесета

08:12 - 13.10.2025
Важно днес

ДПС на Пеевски води на изборите за Общински съвет в Пазарджик

"Ново начало" ще има най-голямата група общински съветници в града, управляван от Петър Куленски

07:34 - 13.10.2025
Важно днес

Въпреки помощта от граждани МВР не откри данни за купуване на гласове в пазарджишко

Според полицията пачката с банкноти от 50 лв. и тефтера с имена не са основание за образуване на досъдебно производство

19:53 - 12.10.2025
Важно днес

Почина легендата на българския футбол Добромир Жечев

Той остава единственият български футболист, участвал на 4 световни първенства

18:57 - 12.10.2025
Важно днес

Ексцентричен германец предаде на живо гражданския арест в ромската махала в Огняново

Немският екип е поканен от Величие, за да наблюдава изборния процес в Пазарджик

17:47 - 12.10.2025
Важно днес

Израел очаква освобождаването на заложниците в понеделник, а Тръмп се готви за посещение в Близкия изток

20 заложници ще се върнат в Израел, а в замяна Тел Авив ще освободи близо 2000 палестинци

16:29 - 12.10.2025
Важно днес

Фотофиниш между двама кенийци на финала на софийския маратон

Разликата между първия и втория в класическата дистанция от 42 км. е 0,3 секунди

15:49 - 12.10.2025
Важно днес

Асен Василев: Държавният бюджет е правен от прекалено оптимистични астролози

Според Деница Сачева Василев е демагог и носи отговорност за щетите в бюджета

13:16 - 12.10.2025