IT Helpdesk от А1 - експертно обслужване на бизнеса в отговор на технологичните предизвикателства Снимка: © Getty Images

A1 предлага решение за експертна IT поддръжка за бизнеса.

С IT Helpdesk организациите получават управление и поддръжка на PС и IT оборудване, както и разрешаване на често срещани технически проблеми от висококвалифицирани специалисти на А1.

Услугата включва експертна оценка и препоръки за използвания бизнес софтуер като част от цялостното IT обслужване на работните станции на служителите. По този начин се намаляват рисковете от прекъсване на работния процес и в резултат се постига повишена продуктивност.

С IT Helpdesk компаниите повишават сигурността и защитата на информацията.

"Киберсигурността се превръща във все по-голяма и важна тема за бизнес организациите и техните служители. Фактът, че 64% от представителите на компании от малкия и среден бизнес в световен мащаб позволяват на служителите си достъп до служебна информация от персонални устройства, води до компрометиране на сигурността, което създава значителни рискове за организациите," коментира Михаил Семерджиев, старши мениджър "ICT услуги" А1 България.

"Проактивните действия за защита, контрол и управление на служебните устройства са от все по-критична важност. Вероятността за неоторизиран достъп и компрометиране на служебно устройство е със 71% по-висока, когато то не е под централизирано управление и защита.

Затова А1 предлага разнообразни технологични решения за експертно IT обслужване, с което допринасяме за повишаване на ефективността на техните служители и на нивото на сигурност и автоматизация на процесите," допълва той.

IT Helpdesk се предлага от А1 в Basic и Premium пакети, с които се обхваща обслужването на всички работни станции и останалите IT устройства в организацията като сървъри, мрежови устройства, принтери и други.

Компаниите получават възможността сами да избират между различните нива на обслужване според нуждите на бизнеса си.

Към двата пакета може да бъде активирана и услугата A1 Cyber Backup, която включва пространство за бекъп, за да се постигне по-висока степен на сигурност на информацията.

Какво включват пакетите IT Helpdesk:

Basic: Включва детайлно описание и първоначална оценка на РС, достъп до IT Helpdesk система за обслужване на IT инциденти, проследяване, ескалиране и лесна обратна връзка, поддържане на систематизирана информация и регулярно обновяване.

При този пакет бизнес организациите могат да се възползват от система за отдалечен достъп за обслужване на инциденти, както и срок за реакция при възникнал проблем до 30 минути.

Premium: Включва всичкo от Basic пакета, като в допълнение регулярно се изготвят отчети за извършените дейности и се предоставят препоръки за оптимизация, консултация и съдействие при бъдещо развитие.

В този план на услугата е включено и посещение на място, приоритизиране на работата, което спомага за разрешаване на инциденти, директно ескалиране на заявки и съдействие при определяне на стратегия за бъдещо развитие на услугата.

IT Helpdesk е част от богатото портфолио технологични услуги, които А1 предлага на публичните институции и бизнес организациите по модела "като услуга".

Навлизането на разнообразни технологични решения, които имат за цел да автоматизират или подобрят различни процеси, са ключов фактор за успех по отношение на оптимизацията на ресурси, повишаване на удовлетвореността за крайните потребители и конкурентно предимство спрямо други организации.

А1 разполага с висококвалифициран IT екип, който непрекъснато надгражда компетентностите си и служители, които вече имат общо над 3000 сертификата за управление на IT услуги.

С използване на IT Helpdesk "като услуга" организациите могат да планират по-добре разходите си, да постигат по-висока ефективност и да избегнат потенциални IT инциденти, спиращи процеса на работа.

По този начин ще се радват на по-висока продуктивност от страна на служителите, които ще се чувстват комфортно в изпълнението на ежедневните си задачи.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Политика

Димитър Главчев каза "да" на Пеевски за антикорупционната комисия

Шефът на Сметната палата хареса закриването на КПК, което всъщност не е закриване

12:12 - 22.08.2025
Важно днес

Километрично задръстване се образува на магистралата "Тракия" при Вакарел след катастрофа

Движението е възстановено в 11 часа, но трафикът все още не се е нормализирал

11:34 - 22.08.2025
Важно днес

Украйна порази за трети път нефтопровода "Дружба". Доставките на руски петрол за Унгария и Словакия отново са спрени

Нефтопроводът е ключов за доставките до Словакия и Унгария, които все още получават руски петрол

10:50 - 22.08.2025
Политика

САЩ започват проверки на всички над 55 млн. валидни амрикански визи

Спира се издаването на работни визи на чуждестранни шофьори на камиони.

09:02 - 22.08.2025
Текстове от партньори

Wolt и МакДОСТАВКА™ с ново партньорство за още по-удобни доставки

Любимите предложения от McDonald’s срещат новия стандарт в удобството на доставките – и всички печелят

08:59 - 22.08.2025
Важно днес

Чистка в ДАНС и порив за "реформа". Как изглежда битката за назначения в службите

Властта иска да отнеме правомощия на президента, защото ѝ пречи да кадрува в ДАНС и МВР

08:51 - 22.08.2025
Важно днес

Три града излизат на протести заради пометените от АТВ в Слънчев бряг

Близки на пострадалите се съмняват, че случаят може да бъде потулен.

08:38 - 22.08.2025
Политика

Номинационната комисия изслушва кандидатите за членове на антикорупционната комисия

Очаква се те да бъдат оценени, като от финалното класиране ще зависи дали ще се оправдаят очакванията за предрешен избор.

08:18 - 22.08.2025