IT Helpdesk от А1 - експертно обслужване на бизнеса в отговор на технологичните предизвикателства Снимка: © Getty Images

A1 предлага решение за експертна IT поддръжка за бизнеса.

С IT Helpdesk организациите получават управление и поддръжка на PС и IT оборудване, както и разрешаване на често срещани технически проблеми от висококвалифицирани специалисти на А1.

Услугата включва експертна оценка и препоръки за използвания бизнес софтуер като част от цялостното IT обслужване на работните станции на служителите. По този начин се намаляват рисковете от прекъсване на работния процес и в резултат се постига повишена продуктивност.

С IT Helpdesk компаниите повишават сигурността и защитата на информацията.

"Киберсигурността се превръща във все по-голяма и важна тема за бизнес организациите и техните служители. Фактът, че 64% от представителите на компании от малкия и среден бизнес в световен мащаб позволяват на служителите си достъп до служебна информация от персонални устройства, води до компрометиране на сигурността, което създава значителни рискове за организациите," коментира Михаил Семерджиев, старши мениджър "ICT услуги" А1 България.

"Проактивните действия за защита, контрол и управление на служебните устройства са от все по-критична важност. Вероятността за неоторизиран достъп и компрометиране на служебно устройство е със 71% по-висока, когато то не е под централизирано управление и защита.

Затова А1 предлага разнообразни технологични решения за експертно IT обслужване, с което допринасяме за повишаване на ефективността на техните служители и на нивото на сигурност и автоматизация на процесите," допълва той.

IT Helpdesk се предлага от А1 в Basic и Premium пакети, с които се обхваща обслужването на всички работни станции и останалите IT устройства в организацията като сървъри, мрежови устройства, принтери и други.

Компаниите получават възможността сами да избират между различните нива на обслужване според нуждите на бизнеса си.

Към двата пакета може да бъде активирана и услугата A1 Cyber Backup, която включва пространство за бекъп, за да се постигне по-висока степен на сигурност на информацията.

Какво включват пакетите IT Helpdesk:

Basic: Включва детайлно описание и първоначална оценка на РС, достъп до IT Helpdesk система за обслужване на IT инциденти, проследяване, ескалиране и лесна обратна връзка, поддържане на систематизирана информация и регулярно обновяване.

При този пакет бизнес организациите могат да се възползват от система за отдалечен достъп за обслужване на инциденти, както и срок за реакция при възникнал проблем до 30 минути.

Premium: Включва всичкo от Basic пакета, като в допълнение регулярно се изготвят отчети за извършените дейности и се предоставят препоръки за оптимизация, консултация и съдействие при бъдещо развитие.

В този план на услугата е включено и посещение на място, приоритизиране на работата, което спомага за разрешаване на инциденти, директно ескалиране на заявки и съдействие при определяне на стратегия за бъдещо развитие на услугата.

IT Helpdesk е част от богатото портфолио технологични услуги, които А1 предлага на публичните институции и бизнес организациите по модела "като услуга".

Навлизането на разнообразни технологични решения, които имат за цел да автоматизират или подобрят различни процеси, са ключов фактор за успех по отношение на оптимизацията на ресурси, повишаване на удовлетвореността за крайните потребители и конкурентно предимство спрямо други организации.

А1 разполага с висококвалифициран IT екип, който непрекъснато надгражда компетентностите си и служители, които вече имат общо над 3000 сертификата за управление на IT услуги.

С използване на IT Helpdesk "като услуга" организациите могат да планират по-добре разходите си, да постигат по-висока ефективност и да избегнат потенциални IT инциденти, спиращи процеса на работа.

По този начин ще се радват на по-висока продуктивност от страна на служителите, които ще се чувстват комфортно в изпълнението на ежедневните си задачи.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Българин може да събори шпионската мрежа на най-ценния агент на Путин Ян Марсалек

Българинът Орлин Русев Русев, който иначе е осигурявал ценен софтуер и хардуер за Кремъл, е пропуснал да изтрие всичките си чатове с Марсалек

18:17 - 18.12.2025
Коледен булевард

Коледни подаръци за МЪЖЕ, които ще измъкнат от него "Ето това е!"

Селекция, в която има практичност, стил, малко лукс и онези малки удобства, които правят деня по-лесен.

17:22 - 18.12.2025
Кино и сериали

Търси се актриса за ролята на Лили Иванова в биографичния ѝ филм

Премиерата на филма е планирана за 2027 г.

17:14 - 18.12.2025
Важно днес

ПП: Пеевски активира бухалката си КПК в опит да отстрани Благомир Коцев като кмет

Преди два дни КПК е поискала информация от ЦИК за отпуските на Коцев през последните месеци

16:38 - 18.12.2025
Важно днес

Санкциите "Магнитски" щели да доведат до "гражданска смърт в собствената родина"

Мнозинството не прие те да се прилагат и в България

16:08 - 18.12.2025
Технологии

Истина ли е всичко, което виждате на екрана? 75% от линковете в социалните мрежи се споделят, без да се четат

Елхите на Yettel с послание за критично мислене в ерата на дезинформацията

15:56 - 18.12.2025
Важно днес

Пеевски и Борисов може да останат без охрана от НСО

Предложението на ПП-ДБ за сваляне на охраната на Пеевски и Борисов беше подкрепено от всички партии

15:35 - 18.12.2025
Важно днес

Сигнални ракети и сблъсъци в албанския парламент заради скандал с вицепремиера на Еди Рама

Вицепремиерът Белинда Балуку е обвинена в корупционни престъпления, свързани с големи инфраструктурни проекти

15:05 - 18.12.2025
Живот

1 милион лева са дарени от екипа на A1 в подкрепа на обществени каузи

Програмата на А1 за дарителство продължава над 20 години

14:57 - 18.12.2025