Кампанията на Kaufland и DMS за Коледа е набрала 30 хил. лева за лечение на деца и възрастни Снимка: © Getty

Клиентите на Kaufland България са дарили близо 30 хил. лева по време на благотворителна кампания „ДАРИ“ в магазините на веригата за Коледа. Тя се провежда съвместно с платформата DMS под мотото „ДАРИ – малкото за теб е безценно за други“.

Средствата се разпределят между хора, нуждаещи се от лечение и с активни кампании в DMS. От началото на партньорството между най-голямата търговска верига в България и платформата DMS са събрани близо 180 хил. лв. за деца и възрастни, които набират средства за лечение.

Мащабните кампании се провеждат традиционно два пъти в година – по време на най-големите християнски празници – Великден и Коледа и в отговор на многобройните запитвания на клиентите на веригата за събиране на средства за лечение.

Шестото издание на инициативата се проведе в периода 4 декември – 14 януари, като всеки желаещ е могъл да направи дарение в специално поставени кутии, разположени във всички 65 хипермаркета на веригата в страната. За да осигури равнопоставеност и обективност в избора на кампаниите, които клиентите подкрепят, както и прозрачен процес на дарителство, Kaufland твърди, че се е обърнала за експертно съдействие към DMS.

„Благодарим на всички наши клиенти за доверието и съпричастността към каузите на Kaufland и DMS, защото те са символ на най-висшите човешки качества – милосърдие и доброта и както гласи мотото на кампания, нещо дребно за някого, би могло да се превърне в животоспасяваща подкрепа за друг. Партньорството ни с DMS от 2021 год. за кампания „ДАРИ“ показва, че сумата от даренията нараства през годините, а хората припознават нас и DMS като надежден канал, чрез който да помогнат на нуждаещи се хора, каза Кремена Георгиева, мениджър „Корпоративни комуникации и социална отговорност“ в Kaufland България.

Утвърдената дарителска платформа се администрира и управлява от Български дарителски форум и фондация „BCause – в помощ на благотворителността “ и работи от 2007 г. като единен дарителски номер за набиране на средства със SMS-и и посредством онлайн дарения.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Бизнес

Mastercard Touch Card™ на Алианц Банк България - иновация, която се усеща

Има ли място интуицията в дигиталната икономика? Може ли с едно докосване да се отключи един нов свят?

11:06 - 22.11.2024
Важно днес

Доналд Тръмп номинира нов кандидат за главен прокурор

Решението идва часове след като първоначалният му кандидат за поста, бившият конгресмен Мат Гейц, се оттегли

09:46 - 22.11.2024
Важно днес

САЩ санкционираха “Газпромбанк”

Решението директно засяга вноса на руски газ в Европа и изпълнението на вече сключените договори

08:42 - 22.11.2024
Важно днес

Рязко застудяване през уикенда. Температурите падат с 10°

Червен код за ураганен вятър с пориви над 100 км/ч. е обявен за петък в областите Враца и Монтана

08:18 - 22.11.2024
Важно днес

Депутатите правят рекорден пети опит да изберат председател на Народното събрание

На заседанието в сряда най-възрастният депутат Силви Кирилов (ИТН) не успя да спечели балотажа

07:30 - 22.11.2024
Живот

Ноемврийска наслада ... или с други думи – „Божоле“

Родината му е Източна Франция. Там, където полята са осеяни с хиляди хектари лозя, а гроздето зрее под бургундските лъчи

18:31 - 21.11.2024