Kaufland България е най-успешната компания в сектора за модерна търговия за 2019 год. и за 11-та поредна година се нарежда в Топ 10 на най-големите компании в страната според класацията „K100: Най-големите компании в България“ на в. „Капитал“ . Класацията се прави на база отчетени приходи за предходната година и според авторите си е "огледало за представянето на големия бизнес в България за 2019 г., като освен поглед върху развитието на икономиката през изминалите 12 месеца дава и перспектива за следващите".
Kaufland е на 7 място сред всички компании в страната, като преди нея са само фирми от сектора енергетика, горива и метали.
Kaufland България отбелязва ръст в оборота в сравнение с 2018 год., като през 2019 год. приходите на компанията надхвърлят 1,65 млрд. лв. По този начин Kaufland за поредна година е лидерът в ритейл сектора у нас и затвърждава позицията си на най-успешната и динамично развиваща се търговска верига.
„За нас е чест вече 11 години да сме сред 10-те най-успешни компании в България и водещата търговска верига в сектора за модерна търговия. В основата на този успех стои доверието от страна на нашите клиенти, което вече 15 години градим с неуморна работа и висок професионализъм.
Престижното ни място в класацията е доказателство, че водим дългосрочна и последователна политика за развитие на мрежата ни от хипермаркети, че предлагаме все по-богат и устойчив асортимент от качествени продукти на отлични цени и най-вече, че успяваме да бъдем верен партньор на всяко българско семейство в неговото ежедневие“, коментира Иван Чернев, изпълнителен директор на Kaufland България.
Според него Kaufland се нарежда в челната десетка на класацията в резултат на доверието от страна на клиентите и последователната си политика за изключителен фокус върху качеството - като асортимент, като обслужване, като цялостно клиентско изживяване, като взаимоотношения с партньори и цялостно бизнес поведение. Трите основни съставки на бизнес модела на компанията са атрактивна цена, удобство при пазаруването и разнообразие от продукти.
Основният критерий в ежегодната класация „K100“ за най-големите компании в страната е общият размер на приходите за предходната година. Под внимание се взима и нетният финансов резултат, като подреждането е представително за над 90% от големите български дружества с годишни приходи над 100 млн. лева.
От старта си на българския пазар през 2006 г. до днес Kaufland се превръща в значим фактор за развитието на националната икономика с инвестиция от над 1,4 млрд. лева. През 2020 г. Kaufland България има 60 хипермаркета в 34 града в страната, като всеки от тях е със средна търговска площ от 3200 кв. м, а асортиментът в най-големите обекти на компанията надхвърля 20 000 артикула.
Търговската верига е и сред най-големите работодатели в България с екип от над 6000 служители, които с помощта на безупречната инфраструктура на Kaufland успяват да предложат на всеки клиент добре селектиран микс от продукти и богат избор за неговите различни нужди. В началото на годината компанията бе отличена като Топ работодател от престижния международен независим институт Top Employers Institute, а през последния месец взе наградата „Любима търговска верига“ на българите, спечелена на база директен потребителски вот в престижната класация „Моите любими марки“.
Kaufland България принадлежи към голямото семейство на водещата германска търговска група Schwarz. Днес Kaufland се нарежда сред водещите ритейл компании в Европа с над 1300 хипермаркета и около 132 000 служители в осем европейски държави. Другата от веригите, собственост на Schwarz e на 10-то място в класацията.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: