Kaufland България получи международно признание за "отлични мерки" в условията на Covid Снимка: © Kaufland

Kaufland е сред първите компании в България, които бяха отличени за най-високо ниво на мерките за безопасност, хигиена и превенция в условията на Covid-19.

Веригата получи първия по рода си международен сертификат TÜV AUSTRIA COVID Shield. Той е предназначен за организации от различни сектори, чиято дейност е обвързана с физическото присъствие и общуване на хора на едно място. COVID Shield предоставя сертификати в три категории в зависимост от степента на защита, която съответната компания прилага: базова, висока или отлична.

Той валидира силната социална отговорност и бизнес етика на съответната компания, която проактивно прилага превантивни мерки с цел ограничаването и превенцията срещу коронавируса.

„Kaufland България защити сертификацията с най-високата степен на защита при изпълнението на основните групи превантивни мерки: поддържане на безупречна хигиена, осигуряване на дистанция при пазаруване, редовна дезинфекция и задължително носене на предпазни маски“, обявиха от компанията.

В помощ на клиентите Kaufland е изградила система за социална дистанция, която чрез подови стикери ги ориентира как да спазват препоръчителното разстояние (още информация може да бъде открита тук).

“Тази сертификация е много важна за нас, защото тя гарантира, че нашите хипермаркети, логистични центрове и офиси са с максимална степен на защита и осигуряват безопасна среда на служителите и клиентите ни в условия на Covid-19“, каза главният изпълнителен директор Иван Чернев и добави, че Kaufland България е инвестирала над 2 млн. лв. в противоепидемични мерки.

“Смело можем да потвърдим, че Kaufland България се отнася отговорно към предоставянето на безопасна среда на своите служители и клиенти“, каза управителят на представителството на TÜV AUSTRIA в България Димитър Краев.

„Още от началото на извънредното положение търговската верига прилага цялостна антикризисна стратегия, в която най-голям приоритет е грижата за хората – клиентите и служителите на компанията. Усилията на Kaufland в тази посока бяха оценени и от журито на престижния конкурс за работодатели Career Show Awards, в който търговската верига получи приз за най-добра стратегия за управление на кризи“, споделиха от веригата хипермаркети.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Бизнес

Това ли е краят на Northvolt - най-голямата компания за батерии в ЕС?

Някогашната надежда на ЕС за пазара на електромобили обяви неплатежоспособност

16:08 - 22.11.2024
Живот

Испания глоби Ryanair и други нискотарифни компании заради допълнителни такси

Доплащането за багаж и място нарушава права на потребителите, смята Мадрид

15:29 - 22.11.2024
Важно днес

Генералният секретар на НАТО ще разговаря с Тръмп за Украйна

Срещата идва на фона на новата ескалация във войната, която Русия води

13:43 - 22.11.2024