Kaufland откри 14-ия си хипермаркет в София с изложба на знакови предмети на Христо Стоичков Снимка: © Kaufland

Kaufland България откри 14-и хипермаркет в София с инвестиция от над 37 млн. лева. в столичния кв. „Люлин“ 3 (бул. „Царица Йоанна“ 97).

Магазинът от най-ново поколение е изграден в унисон c политиката на компанията за екологично и енергийно ефективно строителство, като е оборудван с щадящи околната среда системи.

С откриването на новия хипермаркет общата стойност на инвестициите на компанията в столицата надхвърлят 370 милиона лева, а броят на обектите на веригата у нас стават 64. С новия филиал се откриват и 70 работни места.

„Днес отваря врати 14-тия ни магазин в София с безкомпромисно качество, впечатляващи ценови предложения, още по-голям асортимент. С новия ни филиал продължаваме да разгръщаме пълния потенциал на бизнеса си, за да предоставяме разнообразие от още повече качествени стоки и услуги за нашите милиони клиенти.“, подчерта по време на официалното откриване Иван Чернев, главен изпълнителен директор на Kaufland България.

откриване на Kaufland, Иван Чернев, Ирене Планк

Сред специалните гости на откриването на 11 октомври бяха Н.Пр. Ирене Планк – посланик на ФР Германия в България и мегазвездата на българския футбол Христо Стоичков.

„Гордеем се много с вас, защото сте един от най-големите работодатели в България. Вие инвестирате в обучението на своите служители и с това непрекъснато развивате техния потенциал. Поздравявам ви, че работите с български производители и стимулирате българското производство. Освен всичко останало, което правите, вие полагате и не малко усилия, насочени към околната среда – този магазин също е направен природосъобразно и ефективно. Поздравления!“, коментира Планк.

Христо Стоичков пожела успех на целия екип на Kaufland, като разкри, че сам се е уверил с каква отдаденост работят всички, за да може клиентите да се чувстват добре, докато пазаруват в новия магазин.

,,Не се поколебах да стана партньор на Kaufland България в каузата им да популяризират българския вкус и качество. Освен, че са лидери в сектора си, те не пропускат да добавят стойност – да реализират много и различни образователни, културни и спортни проекти. Кампанията им за възраждане на родния вкус е много значима, а аз съм човек, който независимо къде е живял и играл, дълбоко вярвам в силата на българското“, допълни Стоичков.

Kaufland, Люлин 3 откриване, Христо Стоичков

За клиентите на новия хипермаркет легендарният футболист даде свои исторически вещи и снимки, които са разположени в специално обособена „Капсула на славата“ във вътрешността на магазина.

Сред предметите са фланелка, с която е играл на Световното първенство по футбол през 1994 г. и оригинално копие на трофея „Златна топка“, получен от него на 19 декември 1994 г.

При откриването на магазина Стоичков лично постави автографа си върху капсулата.

Имотът, върху който хипермаркетът е построен, е над 24 000 кв. метра, от които над 2500 кв. м. са търговска площ. Това е вторият обект на лидера в ритейла в ж.к. Люлин в София, който е значително по-голям от предходния и за клиентите му са предвидени 211 паркоместа. Над 7 дка от терена на магазина са превърнати в зелени площи.

Новият хипермаркет Kaufland „Люлин“ 3 е изграден според най-модерните стандарти за екологично и енергийно ефективно строителство, оборудван е с редица щадящи околната среда системи.

Той е първият филиал на Kaufland България снабден с последно поколение на охлаждащо-отоплителна инсталация с термопомпен агрегат с безвреден за околната среда хладилен агент, като отпадната топлина от хладилниците се използва за отоплението на филиала.

Kaufland, Люлин 3

Филиалът предлага на клиентите си разнообразен асортимент от над 21 000 артикула, сред които над 15 000 от хранителния и над 6500 от нехранителния сегмент.

Отличителната за Kaufland витрина с обслужване предлага богат избор от повече от 450 артикула, сред които прясно месо, риба, млечни продукти, месни и млечни специалитети и деликатеси. Над 100 приготвени на място хлебни и тестени изделия очакват клиентите и в собствената пекарна на компанията в магазина.

Подкрепа за българските производители

Kaufland подкрепя българските производители и насърчава местното производство, като осигурява място за техните продукти в новия хипермаркет в кв. Люлин. В постоянния асортимент на лидера в ритейла фигурират почти 13 000 продукта от български доставчици, а в този нов обект са добавени още 135 регионални предложения от местни производители.

Част от тези продукти са налични в специалната зона "Фермерски пазар", където се представя асортимент от семейни ферми и малки производители. Това подкрепя тяхната работа и местните общности.

Разнообразие от собствени марки

Към постоянния асортимент на магазина в жк. „Люлин“ 3 са добавени над 5500 артикула от собствените над 20 марки на Kaufland – между които K-Classic, Kuniboo, Kidland, Parkside, Talentus и Bevola.

Сред богатият асортимент са и над 110-те продукта на вдъхновената от традиционната българска кухня марка „Брей!“.

One Stop Shopping

Новият хипермаркет изцяло въплъщава One Stop Shopping концепцията на ритейлъра, която е насочена към разширяване на броя на стоките и услугите предлагани на едно място и на един паркинг.

В допълнение към основната търговска площ, за посетителите на Kaufland „Люлин“ 3 във вътрешността на магазина врати отваря най-големият обект на Pizza Lab в София, първата физическа аптека Benu в България и 60-ия съвместен обект на оператора за парични преводи и плащания Easy Pay.

Фотоволтаична инсталация и нова зарядна станция за автомобили

На покрива на новия магазин предстои изграждане на фотоволтаична инсталация за собствени нужди, която ще намали годишното потребление на електричество с около 15-20%.

В продължение на дългосрочната програма на компанията за енергийна ефективност и електромобилност, магазинът е оборудван и с бързозарядна електрическа станция за електрически автомобили. Това е 16-ата бързозарядна станция, към съществуващата собствена мрежа от зарядни станции на Kaufland България.

Христо Стоичков и внучката му Миа за Kaufland Христо Стоичков става рекламно лице на Kaufland. Първата кампания е с внучката му Миа


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Бизнес

Това ли е краят на Northvolt - най-голямата компания за батерии в ЕС?

Някогашната надежда на ЕС за пазара на електромобили обяви неплатежоспособност

16:08 - 22.11.2024
Живот

Испания глоби Ryanair и други нискотарифни компании заради допълнителни такси

Доплащането за багаж и място нарушава права на потребителите, смята Мадрид

15:29 - 22.11.2024
Важно днес

Генералният секретар на НАТО ще разговаря с Тръмп за Украйна

Срещата идва на фона на новата ескалация във войната, която Русия води

13:43 - 22.11.2024