Kaufland България публикува Sustainability КОМПАС – документ, който представя политиката за устойчиво развитие и постиженията на компанията. Документът слага начало на едноименна поредица, в която веригата ще отчита напредъка си по темите, свързани с корпоративната устойчивост. 

Документът съдържа информация за ключови постижения, политики и програми, започнати през последните две години, които успешно биват развивани и днес. Периодът е избран неслучайно, тъй като се приема от компанията за ключов в нейното развитие - период на динамична трансформация, активна модернизация и важни инвестиционни проекти.

„Убеден съм, че макар и първи, настоящият документ е поредното доказателство за това, че концепцията за корпоративна отговорност е част от дейността, морала и културата на нашата компания. Несъмнено настоящата година, в която отбелязваме 15 години на българския пазар, е удачен момент да акцентираме още по-силно върху диалога със заинтересованите страни и за пореден път да докажем, че дори в днешния бързо променящ се свят, Kaufland България не изневерява на принципите си да допринася чрез конкретни действия за устойчивия растеж на общността, в която оперира“, коментира изпълнителният директор на Kaufland България Иван Чернев. 

Стремежът на Kaufland България към иновативни решения с конкретен принос в полза на хората и природата е в основата на политиката за устойчиво развитие, която компанията реализира. Той започва още от изграждането на магазините, които са енергийно ефективни и са построени в съответствие с последни международни екологични стандарти. Преминава през развитието на разнообразен асортимент от продукти, подкрепа за местни производители, като намира израз в мерките за ограничаване на пластмасата и насърчаване на активния начин на живот, както и в дарителските проекти и доброволчески инициативи.

В контекста на груповата идентичност на корпоративната социална отговорност „Действията носят промяна“ в България компанията всяка година прилага последователни действия в седем основни области: „Родина“, „Хранене“, „Природа“, „Верига за доставки“, „Климат“, „Служители“ и „Хуманно отношение към животните“, като остава приоритетно фокусирана върху първите три. Именно върху тях е поставен фокусът в Sustainability КОМПАС. В контекста на направление „Родина“ Kaufland активно развива партньорски отношения с български производители, своята дарителска политика, както и доброволчеството за своите служители. В контекста на направление „Хранене“ компанията цели да насочи вниманието към активния начин на живот и да стимулира навици за устойчиво потребление сред клиентите. В направление „Природа“ Kaufland работи със силен фокус върху енергийната ефективност и ограничаване на пластмасата за еднократна употреба.

Sustainability КОМПАС е изготвен от denkstatt България. През 2020 г. консултантската компания изготви първия у нас доклад за нетното въздействие.  

Поредицата Sustainability КОМПАС е естествено продължение на доклада за цялостното въздействие на Kaufland България, като в същото време предшества доклад за устойчиво развитие спрямо международните стандарти за нефинансово докладване, който предстои да бъде публикуван през 2022 година.
 


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

Лионел Меси спечели рекордна седма "Златна топка"

Аржентинецът изпревари Левандовски и Жоржиньо за наградата през 2021 г.

Катастрофиралият автобус е минал през сервиз и в Турция

Собственикът на "Беса транс" твърди, че машината не е имала технически проблеми

Kaufland започва да предлага хляб с жива квас

Три нови продукта ще допълнят богатото портфолио на пекарните в София и Варна

Как Витоша се "размина" с 4-етажен подпорен хотел

"Уникалният иновативен нов проект" за "Щастливеца" се оказа визуализация на 4 г.

Община Белица вдига заплатите на всеки ваксиниран служител с 20%

Кметът Радослав Ревански от ДПС призова за масова имунизация

Джак Дорси се оттегля като директор на Twitter

Основателят на Twitter напуска оперативното ръководство за втори път

Спецпрокуратурата не откри престъпление на Гешев по сигнала на Рашков за СРС-тата

Държавното обвинение няма да разследва главния прокурор

От 2022 София пуска билети за 30 и 60 минути в градския транспорт

Цената на първия остава 1,60 лв., вторият ще е 2,20 лв. Има и още промени, предложени от ГЕРБ-СДС