Кейт Уинслет сваля грима си в новата рекламна кампания на L'Oreal

"Заслужавам си" - да кажеш тези думи, докато седиш пред огледалото и се вглеждаш в своите очи, не е никак лесна задача. Особено за жените, чието чувство за перфекционизъм става все по-самокритично с годините.

Кейт Уинслет обаче преобръща представите за красота и самоуважение в новата кампания на L'Oreal, посветена на 50-та годишнина на козметичния бранд.

Облечена в бяла риза, с перфектен ненатрапчив грим и прическа, Уинслет застава пред камерата и си повтаря "Заслужавам си".

"Тези думи са магически. Сигурна съм, че вероятно си мислите: "Е, да, на нея й е лесно да го каже. В продължение на часове са подготвяли грима и прическата й, за да може да изглежда така, Естествено, че има самочувствие". Защото красотата може да се усеща и като суперсила, нали? Но все някога това ще трябва да се махне", казва актрисата и прибира косата си, за да започне да почиства лицето си.

46-годишната актриса постепенно сваля всеки пласт грим от кожата, очите и устните си, докато накрая показва истинското си лице - най-трудното за всеки от нас е да знае как да се чувства ценен без повърхностните "подобрения".

"Аз не изглеждам по този начин през цялото време. Това се отнася за всички. Онова, което ни остава, е това, което си заслужава", казва Уинслет, докато се приготвя за отстраняването на грима.

"Когато сме по-млади, често си мислим, че стойността ни се определя от лицето или тялото ни, от това колко внимание получаваме, колко популярни сме или колко "харесвания" събираме в сравнение с приятелите ни. Но не става дума за това. "Заслужавам си" означава да овладееш правото да бъдеш себе си, да държиш на истинската си същност - със своето тяло, своята кожа, своето лице. А те ще се променят с напредването на годините - това е просто факт. Но смелостта да вярваш, че си заслужаваш, е нещо, за което всички можем да си помагаме взаимно", казва тя.

Всеки е критичен към себе си и би искал да се промени за по-добро, склонен е да се сравнява с останалите и да вижда белезите, несъвършенствата и различията си, казва Уинслет, но допълва: "Всички те ни превръщат в човека, който сме".

Посланието й е насочено към преодоляване на предразсъдъците - както срещу другите, така и спрямо самите себе си.

"С или без грим - да бъдеш себе си по автентичен начин е най-важното нещо. И това си заслужава", казва тя.

Изборът на Кейт Уинслет за кампанията не е случаен - освен че е лице на L'Oreal, актрисата направи една от най-добрите си роли през последните години в сериала "Мер от Ийсттаун", заради който съвсем умишлено държеше да покаже лицето и тялото си без грим и "подобрения".

В свое интервю тя разказваше, че е връщала два пъти снимките от промоционалния плакат за сериала, защото лицето й е било прекалено ретуширано.

"Казваха ми: "Кейт, наистина, не може да го правиш", а аз им отговарях: "Момчета, много добре знам колко бръчки имам около очите, ако обичате - върнете ги там, където им е мястото", казваше тя пред New York Times.

Видеото на L'Oreal с Кейт Уинслет е част от серия с откровени разговори с талантливи жени. Преди нея пред камерата застана Хелън Мирън, която разказва за собствения си опит с покриването на обществените очаквания за самочувствието на жените - не на базата на младостта и сексапила, а на базата на ума, въображението и волята й.

"Ако се противопоставиш на културата, другите гледат на теб като на луда, лоша, нещастна жена или комбинация от всичко това", казва Мирън.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Испанският премиер обмисля да подаде оставка заради разследване срещу съпругата му

Педро Санчес временно спира да изпълнява публичните си задължения

07:25 - 25.04.2024
Важно днес

Опозиционната ВМРО-ДПМНЕ поведе на първия тур на президентските избори в Северна Македония

Първите резултатите сочат около 100 хил. гласа разлика между първите двама

22:24 - 24.04.2024
Важно днес

Ивет Лалова стана майка на момче

Със съпруга и Симоне са избрали името Тиаго за първото си дете

21:58 - 24.04.2024
Технологии

OPPO влиза официално на българския пазар

Продуктите на OPPO ще се предлагат официално в А1 и Технополис

21:09 - 24.04.2024