Дори счупен крак не е в състояние да спре Ким Кардашиян от присъствие под светлините на прожекторите.
Тя направи впечатляващо появяване по време на откриването на първия магазин на модната ѝ марка Skims в центъра на Ню Йорк.
Ким Кардашиян влезе на тротинетка заради счупен крак и отново демонстрира умението си да се възползва от ситуацията, за да привлече медийно внимание, както и да покаже отдадеността си да промотира собствения си бранд.
Контузията си анонсира самата тя няколко дни по-рано в инстаграм, но така и не сподели подробности какво точно се е случило с крака ѝ.
Ким Кардашиян е съосновател на марката за оформящо бельо Skims заедно с Ема и Дженс Грийд. Реалити звездата притежава дял от 35% в компанията, която се оценява на над 4 млрд. долара. Наскоро брандът разшири портфолиото с нови модели, които са разработени съвместно с North Face.
Новооткритият магазин на Skims e разположен в емблематично бивше пространство на Versace в центъра на Ню Йорк, а на откриването му присъстваха редица популярни личности като рап изпълнителката Карди Би и Парис Хилтън.
Това не е първият успешен бизнес проект на популярната реалити звезда. През 2017 г. тя създаде козметичната компания KKW Beauty. През 2020 г. продаде 20% от нея на козметичния гигант Coty. Скоро след това пусна нов козметичен бранд – SKKN by Kim.
Ким Кардашиян доби популярност покрай реалити предаването Keeping Up with the Kardashians, където участва със семейството си, но в последствие "осребри" популярността си като създаде и редица брандове.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: