Кои са най-добрите дигитални кампании в страната на IAB Mixx Awards 2022?

На церемония, която се проведе в Sofia Tech Park на 20 Април, IAB България обяви тазгодишните победители в конкурса IAB MIXX Awards 2022.

Най-много отличия: 14 ( 1 злато,5 сребра и 8 бронза), получи агенция proof., следвана от guts & brains DDB с 9 отличия ( 2 злата, 3 сребра и 4 бронза), All Channels Group с 5 отличия ( 3 сребра и 2 бронза), together& с 4 отличия ( 2 злата 1 сребро и 1 бронз), и The Smarts получиха 4 награди в различните категории. Конкурсът, който е насочен към дигиталната индустрия, премина под мотото „NO MIXXED FILLINGS, ONLY MIXX AWARDS“. В него заявки за участие подадоха 20 компании.

За първи път в историята на конкурса, 92-мата финалисти бяха оценявани от международно жури, представено от 12 експерти в две основни направления – творчески решения и стратегия.

Във всяка категория журито отличи следните кампании:

1. Best Social Campaign

III-то място:
- Influencer Blackout, агенция guts & brains DDB, рекламодател EVN Bulgaria
- Apple Thief’s Queue, агенция All Channels Communication Group, рекламодател Heineken Bulgaria
- the way we eat, агенция proof., рекламодател Skapto

II-ро място:
- unsee the prejudice, be yourself, агенция proof., PR агенция d:istinkt, рекламодател TELUS International Bulgaria

2. Best Brand Awareness Campaign

III-то място:
-Apple Thief’s Queue, aгенция All Channels Communication Group, рекламодател Heineken Bulgaria

II-ро място:
-Credit cards - battle for the bill, aгенция guts & brains DDB, рекламодател United Bulgarian Bank
-VISIBLY SIMILAR, TRULY DIFFERENT, aгенция All Channels Communication Group, рекламодател Tcherga
- Heineken W0.0RKSTATION, aгенция guts & brains DDB, рекламодател Zagorka

3. Best Mobile First Campaign

III-то място:
- the way we eat, агенция proof., рекламодател Skapto

4. Best Branded Content Campaign

II-ро място:
- Avatar Style Awards by Philips OneBlade, aгенция All Channels Communication Group/TDB Play, рекламодател Philips
- the way we eat, aгенция proof., рекламодател Skapto

I-во място:
- New Chapter, aгенция together&, рекламодател Us, kids/Ние децата

5. Digital Craft & innovation
Няма наградени в категорията

6. Most Effective Use of Data

III-то място:
-Clash of Titans Fury Vs. Wilder, aгенция/медия BTV Media Group, рекламодател Efbet
- highway delivery, агенция proof. , рекламодател Skapto

7. Creative Effectiveness

III-то място:
- Bulgaria is your right, aгенция The Smarts, рекламодател Bulgarians in USA
- sound off, aгенция proof. , рекламодател four paws

II-ро място:
- Know Before You Scroll, агенция d:istinkt, рекламодател Telenor Bulgaria

I-во място:
- Knocking on wood, aгенция guts & brains DDB, рекламодател DZI

8. Best Native Campaign

II-ро място:
- New Chapter, aгенция together&, рекламодател Us, kids/Ние децата

9. The Bravest Campaign

III-то място:
-unsee the prejudice, be yourself, агенция proof. , PR агенция d:istinkt, рекламодател TELUS International Bulgaria

II-ро място:
-“Opashkata” (The Tail), агенция The Smarts, рекламодател Drama Theater “Ivan Radoev”, Pleven

10. Best Engagement Campaign

III-то място:
- New Chapter, агенция together&, рекламодател Us, kids/Ние децата
- unsee the prejudice, be yourself, агенция proof. , PR агенция d:istinkt, рекламодател TELUS International Bulgaria
- Heineken W0.0RKSTATION, aгенция guts & brains DDB, рекламодател Zagorka

II-ро място:
- Apple Thief’s Queue, aгенция All Channels Communication Group, рекламодател Heineken Bulgaria

I-во място:
- Knocking on wood, aгенция guts & brains DDB, рекламодател DZI

11. PR Digital

III-то място:
- City as its People, агенция Noble Graphics, рекламодател DSK Bank
- sound off, агенция proof., рекламодател, four paws/четири лапи

II-ро място:
- Knocking on wood, агенция guts & brains DDB, рекламодател DZI

12. Real time

III-то място:
- “Opashkata” (The Tail), агенция The Smarts, рекламодател Drama Theater “Ivan Radoev”, Pleven

II-ро място:
- highway delivery, агенция proof., рекламодател Skapto

13. Programmatic
Няма наградени в категорията

14 .Digital Sales Campaign

III-то място:
-Bagri - The Most Valuable is For You, агенция gobox, рекламодател Bagri

I-во място:
- highway delivery, агенция proof., рекламодател Skapto

15. Influencer campaign

III-то място:
- Influencer Blackout, агенция guts & brains DDB, рекламодател EVN Bulgaria

II-ро място:
- CLASSICS ARE COOL too, агенция/рекламодател Sofia National Opera and Ballet
- unsee the prejudice, be yourself, агенция proof. , PR агенция d:istinkt, рекламодател TELUS International Bulgaria

16. Best Video Campaign

III-то място:
- Credit cards - battle for the bill, агенция guts & brains DDB, рекламодател United Bulgarian Bank

II-ро място:
- fairtown, aгенция proof., рекламодател Klear

17. Best Lead Generation Campaign

III-то място:
- unsee the prejudice, be yourself, агенция proof. , PR агенция d:istinkt, рекламодател TELUS International Bulgaria

18. Best Small Budget Campaign

III-то място:
- Bulgaria is your right, агенция The Smarts, рекламодател Bulgarians in USA

I-во място:
- New Chapter, aгенция together&, рекламодател Us, kids/Ние децата

19. Brand Activism
Няма наградени в категорията

Тази година 3 от наградените кампании ще участват в IAB MIXX Awards Europe, кaто IAB Bulgaria финансира участието им.

Изборът на журито за 3-те кампании наградени със злато на IAB MIXX Awards България е:

- кампания“ Knocking on wood“, aгенция guts & brains DDB, рекламодател DZI
- кампания „New Chapter“, aгенция together&, рекламодател Us, kids/ Ние децата
- кампания „highway delivery“, агенция proof., рекламодател Skapto


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Радан Кънев: ПП-ДБ няма политическо бъдеще в сегашния си вид

Трудната задача е да се запази единството и да се направи промяната

15:25 - 16.06.2024