На церемония, която се проведе в Sofia Tech Park на 20 Април, IAB България обяви тазгодишните победители в конкурса IAB MIXX Awards 2022.
Най-много отличия: 14 ( 1 злато,5 сребра и 8 бронза), получи агенция proof., следвана от guts & brains DDB с 9 отличия ( 2 злата, 3 сребра и 4 бронза), All Channels Group с 5 отличия ( 3 сребра и 2 бронза), together& с 4 отличия ( 2 злата 1 сребро и 1 бронз), и The Smarts получиха 4 награди в различните категории. Конкурсът, който е насочен към дигиталната индустрия, премина под мотото „NO MIXXED FILLINGS, ONLY MIXX AWARDS“. В него заявки за участие подадоха 20 компании.
За първи път в историята на конкурса, 92-мата финалисти бяха оценявани от международно жури, представено от 12 експерти в две основни направления – творчески решения и стратегия.
Във всяка категория журито отличи следните кампании:
1. Best Social Campaign
III-то място:
- Influencer Blackout, агенция guts & brains DDB, рекламодател EVN Bulgaria
- Apple Thief’s Queue, агенция All Channels Communication Group, рекламодател Heineken Bulgaria
- the way we eat, агенция proof., рекламодател Skapto
II-ро място:
- unsee the prejudice, be yourself, агенция proof., PR агенция d:istinkt, рекламодател TELUS International Bulgaria
2. Best Brand Awareness Campaign
III-то място:
-Apple Thief’s Queue, aгенция All Channels Communication Group, рекламодател Heineken Bulgaria
II-ро място:
-Credit cards - battle for the bill, aгенция guts & brains DDB, рекламодател United Bulgarian Bank
-VISIBLY SIMILAR, TRULY DIFFERENT, aгенция All Channels Communication Group, рекламодател Tcherga
- Heineken W0.0RKSTATION, aгенция guts & brains DDB, рекламодател Zagorka
3. Best Mobile First Campaign
III-то място:
- the way we eat, агенция proof., рекламодател Skapto
4. Best Branded Content Campaign
II-ро място:
- Avatar Style Awards by Philips OneBlade, aгенция All Channels Communication Group/TDB Play, рекламодател Philips
- the way we eat, aгенция proof., рекламодател Skapto
I-во място:
- New Chapter, aгенция together&, рекламодател Us, kids/Ние децата
5. Digital Craft & innovation
Няма наградени в категорията
6. Most Effective Use of Data
III-то място:
-Clash of Titans Fury Vs. Wilder, aгенция/медия BTV Media Group, рекламодател Efbet
- highway delivery, агенция proof. , рекламодател Skapto
7. Creative Effectiveness
III-то място:
- Bulgaria is your right, aгенция The Smarts, рекламодател Bulgarians in USA
- sound off, aгенция proof. , рекламодател four paws
II-ро място:
- Know Before You Scroll, агенция d:istinkt, рекламодател Telenor Bulgaria
I-во място:
- Knocking on wood, aгенция guts & brains DDB, рекламодател DZI
8. Best Native Campaign
II-ро място:
- New Chapter, aгенция together&, рекламодател Us, kids/Ние децата
9. The Bravest Campaign
III-то място:
-unsee the prejudice, be yourself, агенция proof. , PR агенция d:istinkt, рекламодател TELUS International Bulgaria
II-ро място:
-“Opashkata” (The Tail), агенция The Smarts, рекламодател Drama Theater “Ivan Radoev”, Pleven
10. Best Engagement Campaign
III-то място:
- New Chapter, агенция together&, рекламодател Us, kids/Ние децата
- unsee the prejudice, be yourself, агенция proof. , PR агенция d:istinkt, рекламодател TELUS International Bulgaria
- Heineken W0.0RKSTATION, aгенция guts & brains DDB, рекламодател Zagorka
II-ро място:
- Apple Thief’s Queue, aгенция All Channels Communication Group, рекламодател Heineken Bulgaria
I-во място:
- Knocking on wood, aгенция guts & brains DDB, рекламодател DZI
11. PR Digital
III-то място:
- City as its People, агенция Noble Graphics, рекламодател DSK Bank
- sound off, агенция proof., рекламодател, four paws/четири лапи
II-ро място:
- Knocking on wood, агенция guts & brains DDB, рекламодател DZI
12. Real time
III-то място:
- “Opashkata” (The Tail), агенция The Smarts, рекламодател Drama Theater “Ivan Radoev”, Pleven
II-ро място:
- highway delivery, агенция proof., рекламодател Skapto
13. Programmatic
Няма наградени в категорията
14 .Digital Sales Campaign
III-то място:
-Bagri - The Most Valuable is For You, агенция gobox, рекламодател Bagri
I-во място:
- highway delivery, агенция proof., рекламодател Skapto
15. Influencer campaign
III-то място:
- Influencer Blackout, агенция guts & brains DDB, рекламодател EVN Bulgaria
II-ро място:
- CLASSICS ARE COOL too, агенция/рекламодател Sofia National Opera and Ballet
- unsee the prejudice, be yourself, агенция proof. , PR агенция d:istinkt, рекламодател TELUS International Bulgaria
16. Best Video Campaign
III-то място:
- Credit cards - battle for the bill, агенция guts & brains DDB, рекламодател United Bulgarian Bank
II-ро място:
- fairtown, aгенция proof., рекламодател Klear
17. Best Lead Generation Campaign
III-то място:
- unsee the prejudice, be yourself, агенция proof. , PR агенция d:istinkt, рекламодател TELUS International Bulgaria
18. Best Small Budget Campaign
III-то място:
- Bulgaria is your right, агенция The Smarts, рекламодател Bulgarians in USA
I-во място:
- New Chapter, aгенция together&, рекламодател Us, kids/Ние децата
19. Brand Activism
Няма наградени в категорията
Тази година 3 от наградените кампании ще участват в IAB MIXX Awards Europe, кaто IAB Bulgaria финансира участието им.
Изборът на журито за 3-те кампании наградени със злато на IAB MIXX Awards България е:
- кампания“ Knocking on wood“, aгенция guts & brains DDB, рекламодател DZI
- кампания „New Chapter“, aгенция together&, рекламодател Us, kids/ Ние децата
- кампания „highway delivery“, агенция proof., рекламодател Skapto
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: