Кой влиза в 17-членното жури на Effie Awards България

Съставът на журито на Effie Awards България вече е ясен - 17 маркетингови специалисти, представители на комуникационни агенции, рекламодатели, медии, агенции за пазарни изследвания и независим консултант ще оценяват най-ефективните маркетингови комуникации, създадени за България и реализирани в страната в периода 1 януари 2020 – 30 септември 2021 г.

Журито се ръководи от строго определени критерии за оценяване на ефективността на кампанията и поставя четири отделни оценки, анализирайки конкретни елементи на заявката: пазарна среда; предизвикателства и цели; инсайт и стратегическа идея; реализация на идеята, резултати.

Членовете на журито на Effie България 2021 са:

Весела Апостолова - Изпълнителен директор, Publicis Groupe Bulgaria

Веселин Димитров - Редакционен директор, Forbes България

Гергана Иванова - Управляващ партньор, The Smarts

Грета Колева - Управляващ директор, Graffiti BBDO и Proximity Sofia

Десислава Проева - Директор „Продажби“, bTV Media Group

Диана Симеонова - Директор „Маркетингови комуникации“, Vivacom

Елена Колева - Изследователски директор, агенция Pragmatica

Иван Киров - Творчески директор, McCann Sofia

Иво Алтънов - Управляващ директор, Noble Graphics

Красимира Василева - Sales, Marketing and PR Director, NOVА BROADCASTING GROUP

Мария Тойчева - Strategy Leader STORiO, STORiO: Content Marketing Studio

Мартин Димитров - Основател/Творчески директор, Nitram

Марчела Абрашева - Регионален управляващ директор Kantar за Югоизточна Европа, KANTAR

Петя Стоянова - Strategic Marketing Expert. Managing partner Quadra Digital

Силвия Костова - Началник управление „Корпоративни комуникации и маркетинг“, Пощенска банка

Светлана Димитрова - Frontline Activation Senior Brand Manager, The Coca-Cola Company

Юлиан Добрев - Създател и директор изследвания, BluePoint - Research and Consulting

В 14-ото издание на Effie България ще бъдат определени най-ефективните маркетингови комуникации в три специални и пет секторни категории. Новите категории в конкурса, в които журито ще очаква да види силно представяне на конкретна бизнес ситуация или предизвикателство, са „Положителна промяна“ и „Малък бюджет“.

Конкурсът е отворен за участие до 9 ноември 2021 г.

Подробна информация за правилата, сроковете, таксите и документация за участие в Effie България 2021 е публикувана на уебсайта на конкурса.

Наградите Effie са глобален форум с мисия да водят, вдъхновяват и награждават маркетинговата ефективност и професионалистите зад най-ефективните практики. Наградите са отворени за всички агенции, рекламодатели и търговски марки, които искат да бъдат признати за най-ефективните си маркетингови усилия, които са се отличили и са постигнали реални, измерими резултати.

Effie Awards България се организират от Българската асоциация на комуникационните агенции. Конкурсът покрива всички комуникационни канали на българския пазар, за да отличи онези кампании и маркетинговите практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Технологии

Защо Apple се подчинява на руската цензура

Гигантът трие приложения от App Store за руските потребители по искане на Кремъл

18:06 - 22.11.2024
Бизнес

Това ли е краят на Northvolt - най-голямата компания за батерии в ЕС?

Някогашната надежда на ЕС за пазара на електромобили обяви неплатежоспособност

16:08 - 22.11.2024
Живот

Испания глоби Ryanair и други нискотарифни компании заради допълнителни такси

Доплащането за багаж и място нарушава права на потребителите, смята Мадрид

15:29 - 22.11.2024
Важно днес

Генералният секретар на НАТО ще разговаря с Тръмп за Украйна

Срещата идва на фона на новата ескалация във войната, която Русия води

13:43 - 22.11.2024