Mastercard и Летище София от тази седмица дават възможност на пътуващите със самолет и гостите на града, влизащи през Терминал 2, да отпочинат и презаредят батерии в зона с оригинален ергономичен и екологичен дизайн.
Концепцията на иновативната българска компания Woood, разработена специално за това партньорство, съчетава съвременен продуктов дизайн за отмора на тялото или комфортно отмятане на задачи в коуъркинг пространство с най-съвременни дигитални инструменти.
Пристигащите чуждестранни гости от Шенген пък могат да се запознаят с дигиталните пътеводители и филми за града, създадени от Mastercard на английски език, в обособен интерактивен кът. Зоната е безплатна и достъпна за всички.
Проектът е продължение на стартиралото партньорство през 2023 г. #soWelcomeToSofia между платформата #soSofia, Летище София и Столичната програма „Култура“, който изгради инсталация и интерактивни маршрути за гости на града на Терминал 2 и продължи със създаването на документален късометражен туристически филм за София, представящ неразказани досега в дигиталния свят истории за символите на столицата.
Проектът е осъществен с подкрепата на програмата за социализиране на културното наследство на Столичната община и посреща с „Добре дошли“ пристигащите българи и туристи в града с 30 от най-забележителните символи на София. Тридесетте обекта от софийските античност, съвремие и природа са избрани чрез проучване от студенти в специалност „Социология“ към СУ „Св. Климент Охридски“, които събират много информация и провеждат десетки интервюта, за да установят кои са символите, които граждани, артисти и експерти биха препоръчали на гостите в града ни.
„Премиум картодържателите на Mastercard ползват привилегии за лоялност при пътуване навсякъде по света, включително безплатен достъп до бизнес салони, фаст трак решения, отстъпки за рент-а-кар и всичко, което би улеснило движениято им в глобалния свят. Със зоната на Летище София обаче искаме да поздравим и всички други пътуващи, българи или гости на града, като им предоставим най-доброто от съвременния дизайн и това, което България предлага – внимателно селектирано и препоръчано от Mastercard.“, сподели Ваня Манова, Мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово.
"На летище София сме посветени на подобряването на пътническото преживяване за всеки гост, преминаващ през нашите терминали. Новата ергономична и екологична зона за бизнес и отмора на Терминал 2, разработена в сътрудничество с Mastercard, е пример за нашия ангажимент за комфорт, удобство и модерен дизайн", каза Хесус Кабайеро, главен изпълнителен директор на „СОФ Кънект“ - оператора на летище София.
"Този проект не само предоставя място за почивка и работа, но също така демонстрира културното богатство на София чрез интерактивни дигитални пътеводители и видеа. Радваме се да предложим тази уникална комбинация от технология и дизайн, която да даде възможност както на българските пътници, така и на международните посетители да се насладят на най-доброто от това, което София може да предложи", добави Хесус Кабайеро.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: