Американският актьор Матю Макконъхи се съблече от кръста надолу в нова реклама на собствения си бранд текила - Pantalones Tequila.
На кадър, публикуван в социалните мрежи, се вижда как той и съпругата му, моделът Камила Алвес, косят трева, облечени в еднакви дънкови топове и камуфлажни шапки, но без никакви панталони. Изображението е частично замъглено около задните части на двамата.
"Животът не трябва да бъде взиман толкова насериозно. Много се нещата, които мога да правя без панталони", гласи посланието, което Маконахи изпраща на потребителите.
Рекламите без бельо, които са запазена марка за семейството с три деца, са препратка към различни сцени от живота на човек.
Барбекю на двора, излежаване край басейн, игра на крикет. Сцените от всекидневието са придружени с рецепти подходящи напитки.
В случая с косене на тревата семейство Маконахи препоръчва комбинация от Pantalones Organic Blanco Tequila, сок от пъпеш, портокалов ликьор, сок от лайм, нектар от агаве и няколко листа мента.
„Ценим нашата текила, а не нашите панталони. С бума на популярността на текилата, се прокрадна известно ниво на снобизъм. Сега хората говорят за текилата така, както говорят за виното. Въпреки че сме капризни по отношение на текилата, искахме да напомним на хората, че преди всичко тя трябва да бъде забавна", се казва в изявление на двойката от октомври миналата година, когато брандът им официално се появява на пазара.
Носителят на „Оскар“ навлиза за първи път в света на спиртните напитки още през 2016 г., когато се присъединява към Longbranch Bourbon като творчески директор. Осем години по-късно той напуска компанията.
Въображението на семейство Макконахи обаче не се ограничава само до забавните фотосесии без панталони.
Малко преди Pantalones Tequila да бъде пусната в продажба, в Тексас и Лос Анджелис се забелязват билбордове, които приканват минувачите да се обадят на номер 1-833-Pantalones. Тези, които проявили любопитство, получили гласови съобщения как Матю свири на бонго.
Органичната текила предизвиква абсолютен фурор непосредствено след лансирането си - разтърсва пазара в Тексас и други ключови щати, в които традиционно се консумира повече текила.
Все повече холивудски знаменитости стават производители на текила
Подобно на Маконахи, актьорите Салма Хайек, Джордж Клуни и Дуейн Джонсън - Скалата успяха да наложат свои марки текила на пазара. Джъстин Тимбърлейк, Ник Джонас, Рита Ора, AC/DC, Backstreet boys също развиват успешно бизнес в тази насока.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: