Немалка част от нас са чували за sneaker културата - редките модели спортни кецове, които се разпродават за часове на пазарите в Западна Европа и САЩ, опашките и истерията пред магазините на Supreme (по-актуални преди Covid), комбинирането на спортни марки с луксозни.

Цялата тази истерия е обгърнала модната индустрия през последното десетилетие. Колаборациите излязоха от рамките на стриктните партньорства между модни брандове. На пазара вече могат да се срещнат какви ли не комбинации - от бирата Budweiser със Supreme до последната колаборация на марката за техника Braun с Highsnobiety.  

И други продуктови сектори започнаха да черпят вдъхновение от случващото се в модата - като този на конзолите. Ако не сте геймър, все може да сте чували нещо за ограниченото количество на Playstation 5 при първите появи на пазара. А ако сте геймър, сте напълно наясно с цялата ситуация колко малка извадка от желаещите го се добраха до него при първия и втория "рилийз" и по колко месеца се чакаше до новото му пускане на пазара.

В момента новата next-gen конзола Xbox Series X на Microsoft е достатъчно трудна за купуване, а представете си колко по-трудно е да се сдобиеш с новите им кецове с Adidas.

Всички сме наясно кой е лидерът между Playstation и Xbox, но хикс конзолата вдига летвата значително, утвърждавайки силните си позиции. Всъщност Playstation са обвинявани немалко пъти от потребителите за крадене на голяма част от характеристиките им в дигиталния интерфейс и извън него от Xbox, като едно от най-актуалните обвинения е за дизайна на последния им джойстик.

За момента освен партньорството на Xbox с бранда с трите линии, се спекулира и сътрудничество с Gucci. Поводът е teaser-закачките, които се разменят в Twitter.

Колкото до модната игра, в средата на годината излезе Playstation 5 дизайн с high-fashion марката Balenciaga, като цената на тениската е по-скъпа от тази на конзолата.

Друг горещ модел е Travis Scott’s Playstation Nike Dunk. Тематичната конзола и преди е влизала в колаборация с Nike, а в историята й през последните години има кръстоски и с масовите брандове за бърза мода като Zara, Bershka, H&M, Pull & Bear и други.

Луксозните модни марки изобщо не са новост за видео игрите - продуктовото позициониране се интегрира в гейминг заглавията през последните години.

Няколко емблематични примера са Louis Vuitton x League of Legends, Gucci x Tennis Clash, Balenciaga x Fortnite - с най-различни брандирани елементи, от дрехи и локации до оръжия и какво ли още не.



Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

Петте книги на 2021 г., които Бил Гейтс препоръчва за четене

От историята на CRISPR до новия роман от автора на "Марсианецът"

Тежка катастрофа край Враца с две жертви и дете в тежко състояние

Семейство загина след сблъсък с тир, влязъл в насрещното

Преговорите за новата власт: Какво предлагат партиите в сектори "Национална сигурност" и "Спорт"

Четирите преговарящи партии продължават с дискусиите в отделните панели

House of Gucci: Този път не се роди звезда

Филмът с Лейди Гага разочарова, а обещаваше да е заглавието на годината

България отива на Евровизия 2022 с вокалиста на "Rainbow" Рони Ромеро

Групата Intelligent Music Project ще ни представлява в Торино с рок парче, песента им съвсем скоро ще бъде представена пред публиката

НСлС: Открито е тялото на 45-а жертва от катастрофата на АМ "Струма"

Отхвърлена е версията за още един спасен човек

Нов мутирал вариант на SARS-CoV-2 притесни света: Какво знаем за B.1.1.529

СЗО свика спешно заседание, Европа вече се затваря за южноафриканските страни