Gucci пресъздава сцени от филмите на Стенли Кубрик
Gucci не се плаши от излишъка. Дори му се наслаждава.
Вече сме виждали съвместните дрехи с Adidas за сезон Есен/Зима 22'. Сега творческият директор на Gucci Алесандро Микеле представя нова рекламна кампания на познатата колекция, като пресъздава известни сцени от легендарните филми на Стенли Кубрик.
Новата кампания, наречена The Exquisite Gucci Campaign, показва емблематични сцени от филмите на Кубрик, претворени с прецизни детайли. Виждаме моменти от класики като The Shining, 2001: A Space Odyssey, A Clockwork Orange, Eyes Wide Shut и Barry Lyndon.
За да гарантира автентичност, италианската модна къща си партнира с Warner Bros. и дългогодишния дизайнер на костюми на самия Стенли Кубрик - Милена Канонера. Сцените са успешно съживени като за съвременния ден и епоха.
Кампанията внася сюрреалистично усещане, благодарение на точната стилистика и намирането на модели двойници, които да имитират актьорите от филмите.
Видеоклипа на кампанията може да гледате тук.
Ето го смущаващо празният коридор в The Shining.
„Кубрик по същество беше истински скулптор на жанрове: „междужанров“ режисьор, изпреварил времето си.", коментира Алесандро Микеле.
,,Неговата способност да изгражда истории, които надхвърлят значимостта като прекрачват граници и разрушават стереотипи, винаги е била дълбоко вдъхновяваща за мен. Като акт на любовта си реших отново да живея във филмите на Кубрик. Позволих си да ги разглобя, смеся, присадя и сглобя отново. Придържах се към моята творческа практика - хванах филмите, преосмислих ги, населих ги с дрехите си. Миналото експлодира в настоящето.”, завърши Микеле.
Поредна тематична сцена от Barry Lyndon.
Бандитите от A Clockwork Orange. Сцена, при която отново е избрано червеното за контраст на пастелните цветове, характерни за продукциите от 70-те години на миналия век.
Eyes Wide Shut - определено ще запомним тази чанта.