Gucci x аdidas: повече adidas и по-малко Gucci
Колаборациите между луксозни и спортни марки вече не са новина - отдавна между двата свята няма висока китайска стена.
Дали сътрудничеството между Gucci x аdidas щеше да се радва на успех в Русия, където трите ленти и луксозните марки си вървят като водката и хайвера, можем само да гадем.
Но нека се върнем на очевидното и то е, че от далеч се вижда как художественият екип е нареждал на дизайнерите: ,,По-голямо лого!", но накрая само adidas са спечелили това състезание.
Интересна шапка, преструваща се на качулка, която е комплект с жилетка. Ако не искате да чувате "Бабе, и аз мога да ти го изплета това", в никакъв случай не го показвайте на възрастните си роднини.
Тези два костюма приличат на вдъхновени от Олимпийските игри. Двуреди сака, рипс, огромно лого. Това са нещата на пръв на поглед, на втори ще откриете доста повече, като например, че това вдясно е шапка, а не перука.
Карето се върна на мода преди няколко години и няма никакво намерие да си тръгва. Gucci x аdidas се възползват пълноценно от тренда, но са добавили и елемент от тях - модифицирана шапка за плуване с "уши" и ръкавички без пръсти.
Брандът с трите линии и брандът с петнайсетте?
Точно 15 са линиите по модела вляво. Ако сте преброили по-малко, погледнете и ръкавиците. По роклята виждаме малко от класическия принт на Gucci - единственото нещо, което ни подксазва, че роклята не е само на adidas.
Вляво, ако нямаше надпис Gucci, не бихме се и сетили, че колекцията е обща.
Тук освен да попитаме "Защо", друго не се сещаме.
Комбинацията бледо синьо, жълто, розово е позната, но ето и един по-нов елемент - перлите. Всъщност вече не толкова нов, но заслужаващ признание. Представяме си, че логото го няма и се надяваме татуировката да не е перманентна. При десния модел със сигурност е, но щом не е Gucci всичко е наред. В лилавия костюма долавяме шарката като единствено, но мощно присъствие от Gucci, ако не броим надписа.
Логото на аdidas стилизирано с цветовете на Gucci.
Отново двуредо сако с голям ревер и трите ленти на ръкава. Моделът е овърсайз, а сакото е една идея по-дълго от това, което сме свикнали.
Напрежението с трите линии продължава - брандировката вече е и на нечие чело. Мисия изпълнена! Червена точка за кожената врътовръзка. Комбинацията между електриково зелено, светло синьо и кафяво е просто топ.
Налага се за край да завършим с нещо позитивно и то ще бъде тази гигантска панделка - единственото нещо по-голямо от логото на adidas.