Моментни мобилни услуги и ипотека за под 5 дни - Банка ДСК променя банкирането тук и сега Снимка: © ДСК

Трансформация, нови дигитални функционалности и как една банка сама разработва мобилно приложение – това бяха само част от темите на специалното медийно събитие, организирано от Банка ДСК с участието на журналиста Константин Вълков. На него банката сподели детайли около кампанията си по репозициониране под надслов „Тук и сега“ и своите новаторски решения за ипотечно кредитиране.

Кампанията бележи началото на нов етап в развитието на Банка ДСК, фокусиран върху интегрирани решения за клиенти – като например платформата DSK Home, която съкращава срока за одобрение на ипотечен кредит до под 5 дни. Тази стъпка е продиктувана от стремежа на банката да остане актуална и значима за новите поколения.

Първата част на събитието беше посветена именно на нагласите на младите и трансформацията на Банка ДСК.

В нея участие взеха Тамаш Хак-Ковач, главен изпълнителен директор на Банка ДСК, и Славейко Славейков, изпълнителен директор и ръководител на направление „Банкиране на дребно“.

Те очертаха визията за модерна банка, която съчетава иновации с доверието, стабилността и мащаба на традиционните финансови институции. Те споделиха кои са основните двигатели на тази промяна и как една утвърдена банка може успешно да се конкурира с финтех компании, създавайки продукти и услуги за потребителите в днешната динамичната дигитална среда.

Потребителите искат бързи функционалности за ежедневието, достъпни директно от телефона в джоба им. За разлика от необанките, които се фокусират върху моментните услуги, като разплащанията, ние в Банка ДСК предлагаме целият спектър от финансови услуги, комбинирайки технологичната лекота с нашата комплексна експертиза, при това в силно регулирана среда“ , каза Тамаш Хак-Ковач.

Славейко Славейков обясни, че именно по линия на това да предоставя бързи и лесно достъпни функционалности, Банка ДСК е инвестирала във вътрешна разработка на своето ново мобилно приложение като разширява значително ИТ екипа си.

Вече налично за сваляне, DSK Mobile предлага на потребителите възможност да станат клиенти на банката в рамките на под 5 минути, да получат кредит за под 3 минути, като данните на банката сочат, че това е удобството и бързината, които търсят младите хора.

Втората част на събитието беше посветена на очакванията на Жилищният пазар през 2025. Участие в нея взе Пламена Тотева, управляващ директор пазар „Ипотечни кредити“. Тя очерта ключовите тенденции в сектора и новите възможности, които Банка ДСК предлага.

Една от ключовите иновации, с които Банка ДСК трансформира изживяването на клиентите и променя пазара на жилищно финансиране, е дигиталната екосистема DSK Home.

С над 200 000 месечни посетители, платформата улеснява значително процеса за нарастващия брой клиенти, които търсят собствено жилище. Според данни на Банка ДСК, основните фактори, които движат този ръст, са икономическият подем в България, където БВП отчита един от най-високите ръстове в ЕС, силният пазар на труда с едва 4% безработица и ниските лихви и високата ликвидност.

Като най-големият ипотечен кредитор в страната с портфейл от над 7 милиарда лева, банката отчита среден ръст от около 10% на размера на ипотечните кредити през последните три години – в синхрон с увеличението на цените и доходите. ,,От началото на 2025 г. средният размер на целевите кредити за покупка достига 200 000 лв., като за София тази стойност надхвърля 240 000 лв.“ сподели директорът пазар „Ипотечни кредити“ в Банка ДСК. ,,Столицата съставлява близо 50% от ипотечния пазар, като над 80% от активността е концентрирана в шестте най-големи града в страната,“ допълни Пламена Тотева.

Именно чрез решения като DSK Home, Банка ДСК адресира нуждите на новото поколение потребители – мобилни, информирани и фокусирани върху ефективното управление на личните си финанси.

Платформата значително съкращава времето за одобрение на ипотечен кредит и осигурява високо ниво на клиентска удовлетвореност. Чрез нея са реализирани над 2 000 ипотечни кредита, а все повече потребители преминават през дистанционния процес, включително подписване на договор без посещение на банков офис – нещо особено ценно за младите, дигитално ориентирани клиенти, които търсят удобство, бързина и прозрачност.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

МВР не откри данни за купуване на гласове в пазарджишкото село Огняново

Според полицията пачката с банкноти от 50 лв. и тефтера с имена не са основание за образуване на досъдебно производство

19:53 - 12.10.2025
Важно днес

Почина легендата на българския футбол Добромир Жечев

Той остава единственият български футболист, участвал на 4 световни първенства

18:57 - 12.10.2025
Важно днес

Ексцентричен германец предаде на живо гражданския арест в ромската махала в Огняново

Немският екип е поканен от Величие, за да наблюдава изборния процес в Пазарджик

17:47 - 12.10.2025
Важно днес

Израел очаква освобождаването на заложниците в понеделник, а Тръмп се готви за посещение в Близкия изток

20 заложници ще се върнат в Израел, а в замяна Тел Авив ще освободи близо 2000 палестинци

16:29 - 12.10.2025
Важно днес

Фотофиниш между двама кенийци на финала на софийския маратон

Разликата между първия и втория в класическата дистанция от 42 км. е 0,3 секунди

15:49 - 12.10.2025
Важно днес

Асен Василев: Държавният бюджет е правен от прекалено оптимистични астролози

Според Деница Сачева Василев е демагог и носи отговорност за щетите в бюджета

13:16 - 12.10.2025
Важно днес

Украинският гражданин Олег Невзоров отрича да е давал показания срещу Благомир Коцев

Тайният свидетел по делото срещу Коцев не твърди, че му е искан подкуп лично от Коцев

11:12 - 12.10.2025
Важно днес

Зам.-кметът на София: Ситуацията с боклука вече е под контрол

В общината има сигнали за саботаж и умишлено разхвърляне на отпадъци

09:47 - 12.10.2025
Спорт

Гонзо скочи на националите след полунощ. Обяви загубата с 1:6 за "нормална"

Президентът на БФС напусна националния стадион в 02:00 часа

09:39 - 12.10.2025