Мухлясалият бургер на Burger King: когато "junk" храната стане натурална

Една от трите най-големи бургер вериги в САЩ Burger King предприе смел ход с новата си рекламна кампания. На пръв поглед всичко изглеждаше чудесно с поредния апетитен "Whopper" на екрана, но това се промени, когато бургерът започна постепенно да мухлясва.

Макар гледката да не е особено приятна, зад нея, разбира се, има конкретна идея - премахване на изкуствените добавки в храната на ресторантите от веригата и стремеж към по-здравословни и натурални продукти:

"Вярваме, че истинската храна е по-вкусна," заяви маркетинг директора на компанията Фернандо Макадо в изявление по темата. "Затова работим здраво, за да премахнем от храната си консервантите, оцветителите и вкусовете, идващи от изкуствени източници."

46-секундната реклама преминавана на фона на хита на Дина Уошънгтън от 1959 г. "What A Difference A Day Makes", като в нея се проследява развитието на бургера в период от 34 дни. В последния се е превърнал в синьо-бяла топка, която едва ли би привлякла потребителите към най-близкия ресторант.

Видеото приключва с мотото:

"Красотата на това да няма изкуствени консерванти."

По този начин Burger King следват стъпките на конкурентите си от McDonald's, които още през 2018 г. обявиха, че ще премахнат изкуствените консерванти, вкусове или оцветители от някои от продуктите си. Промени претърпяха седемте класически бургера на компанията - хамбургера, чийзбургера, "McDouble", "Quarter Pounder with Cheese", двойният "Quarter Pounder with Cheese" и "Big Mac".

Киселите краставици на McDonald's обаче продължават да съдържат изкуствени консерванти. Третата най-голяма верига за бургери в САЩ Wendy's бе потърсена за коментар относно своите продукти от CNN, но от медията споделят, че не са получили навременен отговор.

Емблематичният за Burger King бургер "Whopper" неведнъж е променял вида си по маркетингови причини. Бил е черен в навечерието на Halloween или обърнат "с главата надолу" в унисон със сюжета на популярния сериал на Netflix “Stranger Things”.

Този път обаче планът е промяната да не е временна. Новият натурален бургер вече е в продажба в 400 ресторанта в САЩ, като до края на годината трябва да замени предшественика си навсякъде в страната.

В Европа в момента може да бъде открит в няколко държави, включително Франция, Швеция и Испания, а до 2021 г. трябва да бъде наличен навсякъде в Германия и Великобритания, споделя Associated Press.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Осъден за убийство може да работи в дупнишката болница от затвора

Ако лекарят бъде върнат на работа, присъдата му ще бъде намалена

19:39 - 24.06.2024
Живот

Картини на Пикасо се озоваха на показ в женската тоалетна на музей

Някои от творбите на Пабло Пикасо са изложени на показ, но в женската тоалетна, след съдебно решение

17:40 - 24.06.2024
Важно днес

Разследват бившия шеф на Европейската инвестиционна банка за корупция

Претърсили са дома на Вернер Хойер като част от проверка за "злоупотреба с влияние"

17:34 - 24.06.2024
Важно днес

Зеленски нареди чистка в държавната гвардия след разкрития за заговори с Русия

СБУ арестува служители, заподозрени в планиране на убийства, включително на президента

16:06 - 24.06.2024
Важно днес

БДЖ пуска още влакове между София и Бургас след недоволство на пътници

БДЖ започва и поетапно оборудване с електронни устройства за продажба на билети

15:31 - 24.06.2024
Живот

Пеем за всички, мълчим за милион

Ироничната обява на рапъра 100 кила от ефира на bTV много добре описва ситуацията на доста от българските музиканти, тяхната финансова мотивация и готовността им да застават зад обществени каузи

14:16 - 24.06.2024
Важно днес

Земеделци от Ямбол продължават протеста си срещу новия областен директор

Недоволството дойде след поредните смени, извършени от кабинета "Главчев"

14:10 - 24.06.2024