Една от трите най-големи бургер вериги в САЩ Burger King предприе смел ход с новата си рекламна кампания. На пръв поглед всичко изглеждаше чудесно с поредния апетитен "Whopper" на екрана, но това се промени, когато бургерът започна постепенно да мухлясва.
Макар гледката да не е особено приятна, зад нея, разбира се, има конкретна идея - премахване на изкуствените добавки в храната на ресторантите от веригата и стремеж към по-здравословни и натурални продукти:
"Вярваме, че истинската храна е по-вкусна," заяви маркетинг директора на компанията Фернандо Макадо в изявление по темата. "Затова работим здраво, за да премахнем от храната си консервантите, оцветителите и вкусовете, идващи от изкуствени източници."
46-секундната реклама преминавана на фона на хита на Дина Уошънгтън от 1959 г. "What A Difference A Day Makes", като в нея се проследява развитието на бургера в период от 34 дни. В последния се е превърнал в синьо-бяла топка, която едва ли би привлякла потребителите към най-близкия ресторант.
Видеото приключва с мотото:
"Красотата на това да няма изкуствени консерванти."
По този начин Burger King следват стъпките на конкурентите си от McDonald's, които още през 2018 г. обявиха, че ще премахнат изкуствените консерванти, вкусове или оцветители от някои от продуктите си. Промени претърпяха седемте класически бургера на компанията - хамбургера, чийзбургера, "McDouble", "Quarter Pounder with Cheese", двойният "Quarter Pounder with Cheese" и "Big Mac".
Киселите краставици на McDonald's обаче продължават да съдържат изкуствени консерванти. Третата най-голяма верига за бургери в САЩ Wendy's бе потърсена за коментар относно своите продукти от CNN, но от медията споделят, че не са получили навременен отговор.
Емблематичният за Burger King бургер "Whopper" неведнъж е променял вида си по маркетингови причини. Бил е черен в навечерието на Halloween или обърнат "с главата надолу" в унисон със сюжета на популярния сериал на Netflix “Stranger Things”.
Този път обаче планът е промяната да не е временна. Новият натурален бургер вече е в продажба в 400 ресторанта в САЩ, като до края на годината трябва да замени предшественика си навсякъде в страната.
В Европа в момента може да бъде открит в няколко държави, включително Франция, Швеция и Испания, а до 2021 г. трябва да бъде наличен навсякъде в Германия и Великобритания, споделя Associated Press.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: