Над 4000 продукта от търговската верига BILLA България вече ще могат да се поръчат за доставка у дома през платформата Glovo.
Първоначално ще бъдат включени 8 магазина в София, като на по-късен етап са планирани и партньорства с търговските обекти в останалите големи градове.
Целта на двете компании е поръчките да се осъществяват максимално удобно и бързо от потребителите.
След като влязат в секцията "Супермаркет" в приложението на Glovo, потребителите избират BILLA, селектират желаните продукти на цените, предлагани в супермаркетите, и ги получават до посочения адрес в рамките на 30-60 минути.
Предлаганите стоки са разделени на 20 категории, сред които са свежи плодове и зеленчуци от "BILLA Градини", печива и тестени изделия от "BILLA Пекарна", месо и риба, напитки, козметика и продукти за домашните любимци, стоки на утвърдени български производители, био продукти, месо на скара от кулинарния щанд и др.
През приложението потребителите могат да се възползват и от редовните промоционални оферти на BILLA.
„Радваме се, че добавихме BILLA към надеждните ни партньори и че ще продължим да удовлетворяваме нуждите на нашите потребители. Стремежът ни е да предлагаме най-добрата услуга на пазара и постоянно да подобряваме клиентското преживяване.” каза Александър Йорданов, генерален мениджър на Glovo България.
Стратегическото партньорство между мултикатегорийното приложение и BILLA България ще даде нов тласък за развитието на иновативните услуги и модерния начин на пазаруване.
„Партньорството ни с Glovo е естествено продължение на стремежа ни да бъдем винаги близо до нашите клиенти, като отговаряме на техните нужди, очаквания и предпочитания. С тази услуга им осигуряваме още една възможност да си набавят необходимите за тях и техните семейства продукти бързо, лесно и в удобно за тях време", коментира Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: