Водещата френска дермокозметична компания NAOS, стояща зад брандовете BIODERMA, ESTHEDERM и ETAT PUR, е с нов Изпълнителен директор за България от месец април. Управлението на бизнеса в България се поема от Симона Попова, маркетинг експерт и дългогодишен кадър на компанията.
Попова се присъединява към NAOS през 2017 г., като Маркетинг и Дигитален директор. След поредица от успехи в развитието на компанията както в България, така и зад граница, през последните две години тя заема позицията Регионален Маркетинг и Оперативен директор за Централна и Източна Европа за марката ETAT PUR.
Симона има бакалавърска и магистърска степен в областта на маркетинга и мениджмънта, специализация в реномирания университет „Джонс Хопкинс“ в САЩ и успешно завършен Майсторски клас по Маркетинг към ESADE Business School в Испания. В над шестнадесетгодишната си кариера Симона е работила за постиженията на множество местни и международни марки в сферата на маркетинга, продажбите и рекламата – безценен опит, с който ще допринесе и в новата си роля.
„Вярвам, че Симона ще продължи успешното развитие на компанията в България и ще утвърди лидерската ни позиция на пазара, съхранявайки ценностите ни. За нас начинът, по който правим бизнес, е от изключително важно значение. Партньорският, етичен и прозрачен подход е отличителната ни черта“, каза Мира Драганова, Global Managing Director на NAOS, по повод промяната.
Начело на българския филиал на NAOS Симона Попова ще ръководи стратегическото управление и дейността на компанията в България.
„Уверена съм в ценностите и принципите на NAOS и в това колко важно е да ги отстояваме при предизвикателствата и възможностите на бъдещето. Заедно с талантливия екип на NAOS можем да постигнем всичките си цели“, споделя за бъдещите си планове новият Управител на NAOS в България.
Като следва визията на Жан-Ноел Торел, основател и президент на NAOS, че утопията е най-добрият начин да променим света, Симона Попова смята да продължи политиката на компанията, известна със своите иновации в грижата за кожата. Със своите 40 години опит, NAOS се е наложила като пионер в екобиологията. Компанията поставя под въпрос статуквото на индустрията за красота, водещата козметична компания проектира, произвежда и предлага продукти за грижа за кожата и здравето, като използва уникален подход, чрез който се подсилват естествените механизми на организма.
Освен със своите иновации, NAOS е известна и с обществено значимите каузи, зад които застава, както и даряването на част от приходите си. От 2018 година компанията е изцяло собственост на филантропския дарителски фонд Jean-Noël Thorel Foundation.
NAOS помага за подобряване качеството на живот на хората. Със своите опит и знания от дермокозметичната индустрия, през 2019 г. лабораторията NAOS BIODERMA в партньорство с Института Кюри отваря център за грижи и изследване на страничните ефекти от лечението на рак върху кожата. През същата година фондацията на NAOS финансира и изследователска програма, насочена към разработване на превръзка, насърчаваща регенерацията на кожата в изгорени зони.
Глобалната политика на NAOS цели да подобрява качеството на живот. Като я следва българският филиал за поредна година инициира събитие в София, с което да насърчи повече жени да започнат да се грижат за здравето си и чрез спорт.
Шестото издание на бегаческото състезание BIODERMA Women’s RUN ще се проведе на 15 юни със старт от НДК.
20% от средствата от таксите за участие ще бъдат дарени на Сдружение „Деца с онкохематологични заболявания“, което NAOS подкрепя от 2018 г.
„Когато започнахме BIODERMA Women’s RUN през 2019 година искахме да покажем, че бягането е достъпно за всички и се радваме, че успяхме да го превърнем в събитие, което се очаква с нетърпение“, разказва за благотворителната спортна инициатива, организирана съвместно със Спортен клуб „Бегач“, новият Изпълнителен директор на NAOS за България Симона Попова.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: