Най-добрите маркетингови решения на наградите BAAwards'21-22

Снощи Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обяви победителите в седмите награди за изключителни постижения в маркетинговите комуникации: BAAwards’21-22. В трите конкурса: за рекламодатели, за комуникационни агенции и за студенти, бяха подадени общо 37 кампании. Те се състезаваха в три категории:

● Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория

● Пускане на пазара на новa услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория

● Kампания, свързана с корпоративна социална отговорност

Експертното жури в конкурсите BAAwards’21-22 бе съставено от 11 членове – водещи професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата. От тях петима са представители на големи рекламодатели, четирима – от големи комуникационни агенции, един е от агенция за пазарни проучвания и един е университетски преподавател.

BAAwards'21-22 церемония - Най-добрите маркетингови решения

Тази година конкурсът BAAwards’21-22 постави акцент върху екипите и важността на добрата съвместна работа между всички маркетинг звена – от страна на компаниите, и от страна на акаунтите в комуникационните агенции. Мотото на BAAwards’21-22 e “НИЕ ЗАЕДНО СМЕ УСПЕХЪТ И НОВОТО НАЧАЛО“.

Последните две години поставиха бизнеса в безпрецедентна ситуация, която издигна на ново ниво симбиозата рекламодател-комуникационна агенция. Екипите днес създават работещи решения, които не само отговарят на предизвикателствата на бизнес средата в България, но и успяват да я променят“, коментира изпълнителният директор на БАР, Росен Мисов.

Екипите, които чертаха пътя на успеха със своите маркетинг решения през изминалите две години и получиха награда от BAAwards’21-22, са:
В Бизнес конкурса за рекламодатели:

В категория "Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория":
● Златна награда взе Кока-Кола България с кампанията си „Schweppes Pink Tonic Style“

● Сребърната награда взе Кауфланд България с кампания „Брей!“

● Бронзова награда взе Загорка АД с кампанията „Опашката на крадецът на ябълки“

В категория "Пускане на пазара на новa услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория":
● Златната награда отиде при А1 с кампанията си „Лансиране на първата истинска 5G мрежа в България“

● Сребърна награда получи Юробанк България АД с кампанията „Как въведохме Digital Office в Пощенска банка и останахме заедно?“

В категория "Kампания, свързана с корпоративна социална отговорност":
● Злато получи TELUS International Bulgaria с кампанията си „Бъди себе си/Be Yourself“

● Сребърната награда отиде за Nestle - Кулинарна Книга Нестле за По-здрави Деца

● Бронзова награда взе Юробанк България със своята социално отговорна кампания на Пощенска банка, реализирана с Visa България, в подкрепа на българските здравни работници и техните усилия в борбата с COVID-19: „Силата е в нашите ръце“

При комуникационните агенции бяха отличени две кампании в категория Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория, като:
● Златна награда отиде за кампанията „Philips OneBlade“, реализирана от All Channels

● А със сребърна награда се отличи кампанията „I’m Amazing” на All Channels communications, която подкрепи и обедини българските крафт пивоварни

BAAwards'21-22 наградени, спечелили награди

Студентските екипи в седмото издание на конкурса на БАР за първи път също се състезаваха в три категории, идентични на категориите в Бизнес конкурсите. 7 екипа от три университета се включиха и тази година - НБУ, УНСС и Варненският Икономически университет подадоха своите заявки в съответните категории, а ето и кои студентски екипи получиха най-много точки от журиращите:

В категория "Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория“:
● Златна награда взе екип от НБУ с кампания „Понякога имаш нужда просто да си кажеш "Аре"

● Сребърна награда отиде отново за студенти от НБУ с кампанията им „Start with a drip“

В категория "Пускане на пазара на новa услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория“ с най-висока оценка и златна награда се отличи кампанията "Спомените имат песен" на екип от НБУ.

А в категория "Kампания, свързана с корпоративна социална отговорност“, златото отиде за екип от УНСС с кампанията им „Бузлуджа – Пътуване във времето“.

По-подробна информация за отличените кампании в BAAwards’21-22 и тяхното ноу-хау, ще бъде публикувана на сайта на конкурса.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Спорт

Макс Верстапен бе недостижим в Гран При на Емилия-Романя

Четирикратният световен шампион с триумф на легендарната "Имола"

18:21 - 18.05.2025
Важно днес

Русия се опитва да брани сенчестия си петролен флот с изтребители

Натискът за затягане на контрола в Балтийско море се засилва преди новия европакет санкции срещу Москва

17:08 - 18.05.2025
Млада България

Нови стипендии помагат на бъдещи медици и студенти в творчески специалности

Кандидатстването е отворено до 4 юни, обяви фондация "Тук-Там"

17:07 - 18.05.2025
Важно днес

Папа Лъв XIV разговаря с Володимир Зеленски след интронизацията си

Главата на Римокатолическата църква встъпи в понтификата си с призив за мир и критика към социалното неравенство

13:46 - 18.05.2025
Спорт

Позиция в топ 10 за Никола Цолов на “Имола”

Легендата Роналдо (Феномена) изгледа състезаието на живо

12:33 - 18.05.2025
Важно днес

„Държат за заложници цял град“. И Васил Терзиев се усъмни, че ще има преговори за край на блокадата

Училищните дворове ще бъдат отворени за паркиране в дните на матурите за 12 клас

12:32 - 18.05.2025
Важно днес

Русия изстреля 273 дрона срещу Украйна

Това е най-мащабната атака с безпилотни апарати от началото на руската инвазия

11:58 - 18.05.2025
Кино и сериали

„Eddington“ с Педро Паскал, Ема Стоун и Хоакин Финикс внесе още политически заряд в Кан

Фестивалът в Кан продължава до 24 май, когато ще бъдат обявени победителите

10:43 - 18.05.2025
Текстове от партньори

Самолетните билети поскъпнаха. Можем ли да пътуваме без да натоварваме бюджета си?

На българския пазар вече има дигитално решение за разсрочено плащане на покупки без оскъпяване

10:20 - 18.05.2025