Най-добрите маркетингови решения на наградите BAAwards'21-22

Снощи Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обяви победителите в седмите награди за изключителни постижения в маркетинговите комуникации: BAAwards’21-22. В трите конкурса: за рекламодатели, за комуникационни агенции и за студенти, бяха подадени общо 37 кампании. Те се състезаваха в три категории:

● Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория

● Пускане на пазара на новa услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория

● Kампания, свързана с корпоративна социална отговорност

Експертното жури в конкурсите BAAwards’21-22 бе съставено от 11 членове – водещи професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата. От тях петима са представители на големи рекламодатели, четирима – от големи комуникационни агенции, един е от агенция за пазарни проучвания и един е университетски преподавател.

BAAwards'21-22 церемония - Най-добрите маркетингови решения

Тази година конкурсът BAAwards’21-22 постави акцент върху екипите и важността на добрата съвместна работа между всички маркетинг звена – от страна на компаниите, и от страна на акаунтите в комуникационните агенции. Мотото на BAAwards’21-22 e “НИЕ ЗАЕДНО СМЕ УСПЕХЪТ И НОВОТО НАЧАЛО“.

Последните две години поставиха бизнеса в безпрецедентна ситуация, която издигна на ново ниво симбиозата рекламодател-комуникационна агенция. Екипите днес създават работещи решения, които не само отговарят на предизвикателствата на бизнес средата в България, но и успяват да я променят“, коментира изпълнителният директор на БАР, Росен Мисов.

Екипите, които чертаха пътя на успеха със своите маркетинг решения през изминалите две години и получиха награда от BAAwards’21-22, са:
В Бизнес конкурса за рекламодатели:

В категория "Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория":
● Златна награда взе Кока-Кола България с кампанията си „Schweppes Pink Tonic Style“

● Сребърната награда взе Кауфланд България с кампания „Брей!“

● Бронзова награда взе Загорка АД с кампанията „Опашката на крадецът на ябълки“

В категория "Пускане на пазара на новa услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория":
● Златната награда отиде при А1 с кампанията си „Лансиране на първата истинска 5G мрежа в България“

● Сребърна награда получи Юробанк България АД с кампанията „Как въведохме Digital Office в Пощенска банка и останахме заедно?“

В категория "Kампания, свързана с корпоративна социална отговорност":
● Злато получи TELUS International Bulgaria с кампанията си „Бъди себе си/Be Yourself“

● Сребърната награда отиде за Nestle - Кулинарна Книга Нестле за По-здрави Деца

● Бронзова награда взе Юробанк България със своята социално отговорна кампания на Пощенска банка, реализирана с Visa България, в подкрепа на българските здравни работници и техните усилия в борбата с COVID-19: „Силата е в нашите ръце“

При комуникационните агенции бяха отличени две кампании в категория Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория, като:
● Златна награда отиде за кампанията „Philips OneBlade“, реализирана от All Channels

● А със сребърна награда се отличи кампанията „I’m Amazing” на All Channels communications, която подкрепи и обедини българските крафт пивоварни

BAAwards'21-22 наградени, спечелили награди

Студентските екипи в седмото издание на конкурса на БАР за първи път също се състезаваха в три категории, идентични на категориите в Бизнес конкурсите. 7 екипа от три университета се включиха и тази година - НБУ, УНСС и Варненският Икономически университет подадоха своите заявки в съответните категории, а ето и кои студентски екипи получиха най-много точки от журиращите:

В категория "Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория“:
● Златна награда взе екип от НБУ с кампания „Понякога имаш нужда просто да си кажеш "Аре"

● Сребърна награда отиде отново за студенти от НБУ с кампанията им „Start with a drip“

В категория "Пускане на пазара на новa услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория“ с най-висока оценка и златна награда се отличи кампанията "Спомените имат песен" на екип от НБУ.

А в категория "Kампания, свързана с корпоративна социална отговорност“, златото отиде за екип от УНСС с кампанията им „Бузлуджа – Пътуване във времето“.

По-подробна информация за отличените кампании в BAAwards’21-22 и тяхното ноу-хау, ще бъде публикувана на сайта на конкурса.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Съдът остави за постоянно в ареста Марин Димитров, задържан при акцията в Агенция "Митници"

В ареста са синът на Димитров и бившата шефка на агенцията

20:15 - 23.04.2024
Важно днес

Журналистът Димитър Стоянов е освободен под гаранция

Той е бил привлечен като обвиняем за хулиганство и закана с убийство

19:51 - 23.04.2024
Живот

Точка и Теодор Лозанов ще нарисуват следващите ви кецове ASICS в Сердика Център тази събота

На 27 април в "Сердика център" българските художници ще бъдат на ваше разположение

19:09 - 23.04.2024
Важно днес

Военната помощ за Украйна влиза за обсъждане и гласуване и в Сената на САЩ

След сенаторите на ход е президента Джо Байдън, който да подпише законопроекта

18:45 - 23.04.2024
Култура

„Тейлър Суифт има проблеми с контрола на качеството"

The Tortured Poets Department е историята, която всички сме чували и преди

18:22 - 23.04.2024
Важно днес

Росен Христов: Договорът с "Боташ" си заслужава, ако се използва

Бившият служебен министър отрече да е подписвал споразумението

17:22 - 23.04.2024
Важно днес

Бойко Рашков: Стефан и Марин Димитрови идваха в МВР с информация за купуване на гласове

Бившият главен секретар не знаел, че баща и син Димитрови били разработвани от ДАНС

15:50 - 23.04.2024