На 26 октомври десетки хиляди българи опитаха да си купят билет за концерта "+ – = ÷ x" на Ед Шийрън в София през 2024 г. или поне така показваха цифрите на виртуалната "опашка" в сайта на организатора на събитието в София Fest Team.
На електронния магазин Ticket Station, единствените оторизирани търговци за събитието, изписваше, че над 40 000 души са в чакалнята за дигитални билети в последните минути преди 10 ч. Десет минути по-късно броят на желаещите да купят билет за Ед Шийрън вече беше двоен, а към 11 ч. стигна до над 155 000. По едно време броячът показа над 220 000 души.
Мнозина от потребителите останаха неудовлетворени - по това, което се вижда от коментарите под публикациите на Fest Team във Фейсбук събитието.
,,"Чудесна" организация, накарахте ни цял ден да стоим пред мониторите, за да НЕ успеем да си купим билети, да се дублират билети, сайтът да не може да ни пренасочи за плащане и т.н. проблеми. Пожелавам ви успех с останалата "организация" на събитието, защото аз няма да бъда част от публиката на стадиона, за да продължавам да гледам сеири.", пише човек в коментарите.
,,Не знам защо изобщо сте си повярвали, че имате способността да организирате събитие от най-висок ранг! Най-лошият user experience, който може да съществува - двойни изтеглени суми, разпадаща се система с пъти и още и още! ", казва друг.
Много хора пишат, че като алтернатива са си взели билети за концерта на изпълнителя в Букурещ, Румъния и в Белград, Сърбия.
Последното съобщение на организаторите в събитието гласи, че 90% от билетите са изкупени.
,,Въпреки всички предизвикателства, близо 90% от билетите за концерта вече са изкупени. Датата в София, заедно с тази в Загреб, е най-продаваната за турнето за последните 24 часа в Европа. Историята на концертния бизнес у нас досега не познаваше такъв интерес и наплив от фенове за музикално събитие. Подобни обеми на продажбите за такъв период от време са прецедент за нашия пазар и това ни мотивира да продължим да работим в посока подобряване на всеки аспект от нашата работа - от гостуването на любими и популярни имена до техническите детайли по покупката на билети.", пише Fest Team.
Междувременно ИКЕА България направи чудесен комуникационен ход, под формата на т.нар маркетинг в реално време.
,,Всеки, който не успее да си вземе билет, ще открие над 25 700 хартиени салфетки PALPFJÄRIL в магазини ИКЕА или на IKEA.bg", написа бранда в социалните мрежи с остроумната визия.
Друг профил, който използва случая с колективното възмущение от неуспелите да се сдобият с билет за Ед Шийрън, е този на Active Politics - платформа за достъпна и информация за политика в Инстаграм и X (бившия Twitter).
Active Politics напомня за важността от гласуването на местните избори. Платформата ги описва като ,,много силно събитие, което ще ни държи в настроение следващите 4 години".
Днес в сайта на Ticket Station няма опашка за концерта на Ед Шийрън и към момента има останали билети от всички ценови категории.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: