Noble Graphics спечели голямата награда на ФАРА 2021 (всички победители)

Най-голямата награда на ФАРА 2021 - за творческа агенция на годината - за четвърти път отиде при Noble Graphics. Победителят в класацията спечели общо две златни, две сребърни и две бронзови отличия.

На официална церемония бяха връчени наградите на 21-вото издание на най-големия български рекламен фестивал. Noble Graphics, която празнува 20-ата си годишнина, изпревари конкуренцията с общо 67 точки. Агенцията е следвана от The Smarts с 52, а на трето място с равен брой точки – 48 – са Human Agency и Saatchi & Saatchi Sofia.

Медиа агенция на годината от първото издание на Медийния фестивал в рамките на ФАРА е Ogilvy Group със спечелени 29 точки. Втората позиция е за All Channels Advertising с 22 т., а с 20 точки на трето място е proof.

Noble Graphics спечели голямата награда на ФАРА 2021 (всички победители)

Деликатес Житница спечели приза „Рекламодател на годината“. Второто място в класацията се заема от Kaufland България, следвани от Dante International SA - с бранда Fashion Days.

Журито на ФАРА 2021 с председател Душан Дракалски присъди на кампанията Booktrips на McCann Sofia и Mastercard награда Grand Prix за най-добро постижение в българската реклама за годината и пример за подражание за гилдията. По-рано тази година кампанията беше отличена с бронзов "лъв" на фестивала Cannes Lions.

По време на церемонията беше връчена и самата бронзова статуетка на екипа, реализирал проекта. Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), официален представител на Cannes Lions International Festival of Creativity за България, получи възможността да предаде приза от името на организаторите на фестивала Cannes Lions.

ФАРА 2021 събра общо 409 заявки, като само за Творческия фестивал имаше подадени 370 заявки от 31 български агенции. Журито на Медийния фестивал разгледа общо 39 заявки.

Пълният списък с победителите на ФАРА 2021 можете да видите тук.

Целта на фестивала е да покаже постиженията на комуникационната индустрия в България и да отличи най-добрите рекламни форми и комуникационни кампании. Най-големият рекламен фестивал в България се организира от 2000 г. от БАКА. Обединява в себе си конкурс на комуникационни идеи и лекционен панел с участието на уважавани международни лектори. Във ФАРА участват професионалисти от комуникационния бранш, представители на творчески професии, режисьори, продуценти, водещи рекламодатели, маркетинг специалисти, медии.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

Oще един ученик е задържан във връзка с фалшивите бомбени заплахи

Спецполицаи на ГДБОП са арестували 16-годишно момче от Пловдив,

16:32 - 01.04.2023

Избори и във Финландия: Сана Марин се бори за втори мандат в напрегната надпревара

Изборите във Финландия са толкова оспорвани, че всяка от трите големи партии има шанс за победа

16:02 - 01.04.2023

Ще успее ли ChatGPT да "открадне" професията на кулинарния критик Джей Рейнър?

ChatGPT може да пише текстове, но достатъчно добри ли са, за да се конкурират с тези на кулинарен критик

15:37 - 01.04.2023

Съдът потвърди: МОН е нарушило санкциите, като е дало поръчка на фирма с руска собственост

Ведомството е трябвало да отстрани фирмата от продецурата, когато е разбрало, че тя не отговаря на регламента

13:49 - 01.04.2023

"Ново ниво на абсурдност": Русия пое ръководството на Съвета за сигурност на ООН

От 1 април Русия е председател на международния орган, който отговаря за мира. И не, това не е първоаприлска шега

12:41 - 01.04.2023

Държавата ще лепи стикери върху най-евтините храни в опит да се бори с инфлацията

Борбата на служебния кабинет с високите цени на храните продължава

11:32 - 01.04.2023

Фалшиви подписи и спорове около писмото на Ювал Ноа Харари, Мъск и други за изкуствения интелект

Писмото с искане за шестмесечна пауза в света на изкуствения интелект предизвика буря от реакции

10:12 - 01.04.2023