Най-голямата награда на ФАРА 2021 - за творческа агенция на годината - за четвърти път отиде при Noble Graphics. Победителят в класацията спечели общо две златни, две сребърни и две бронзови отличия.
На официална церемония бяха връчени наградите на 21-вото издание на най-големия български рекламен фестивал. Noble Graphics, която празнува 20-ата си годишнина, изпревари конкуренцията с общо 67 точки. Агенцията е следвана от The Smarts с 52, а на трето място с равен брой точки – 48 – са Human Agency и Saatchi & Saatchi Sofia.
Медиа агенция на годината от първото издание на Медийния фестивал в рамките на ФАРА е Ogilvy Group със спечелени 29 точки. Втората позиция е за All Channels Advertising с 22 т., а с 20 точки на трето място е proof.
Деликатес Житница спечели приза „Рекламодател на годината“. Второто място в класацията се заема от Kaufland България, следвани от Dante International SA - с бранда Fashion Days.
Журито на ФАРА 2021 с председател Душан Дракалски присъди на кампанията Booktrips на McCann Sofia и Mastercard награда Grand Prix за най-добро постижение в българската реклама за годината и пример за подражание за гилдията. По-рано тази година кампанията беше отличена с бронзов "лъв" на фестивала Cannes Lions.
По време на церемонията беше връчена и самата бронзова статуетка на екипа, реализирал проекта. Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), официален представител на Cannes Lions International Festival of Creativity за България, получи възможността да предаде приза от името на организаторите на фестивала Cannes Lions.
ФАРА 2021 събра общо 409 заявки, като само за Творческия фестивал имаше подадени 370 заявки от 31 български агенции. Журито на Медийния фестивал разгледа общо 39 заявки.
Пълният списък с победителите на ФАРА 2021 можете да видите тук.
Целта на фестивала е да покаже постиженията на комуникационната индустрия в България и да отличи най-добрите рекламни форми и комуникационни кампании. Най-големият рекламен фестивал в България се организира от 2000 г. от БАКА. Обединява в себе си конкурс на комуникационни идеи и лекционен панел с участието на уважавани международни лектори. Във ФАРА участват професионалисти от комуникационния бранш, представители на творчески професии, режисьори, продуценти, водещи рекламодатели, маркетинг специалисти, медии.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: