Умните промени често изглеждат така, сякаш винаги са били на мястото си по подразбиране.
Новият сайт на ПроКредит Банк попада точно в тази категория – тих лукс и удобство в крещящия дигитален свят. Не се натрапва, а помага с подобрен, ясен и лесен за навигация дизайн. Точно така, както се очаква от финансова институция, която уважава времето на клиентите си.
Информацията е интуитивна и логична, няма излишен визуален шум. Менютата не се опитват да „вкарат" потребителя в услуга, която не е търсил. Целта е спокойно и бързо да стигнем точно там, където искаме, и това си личи.
Секциите за физически лица и бизнес са прегледно разделени.
Ако се интересувате как да откриете сметка в банката – ще намерите бутона веднага. Ако търсите вариантите за финансиране, те са на клик разстояние. Заявката за кредит може да се направи онлайн за няколко минути.
Спестявания, бизнес услуги, банкови карти, финансиране – всичко е подредено и достъпно обяснено. Няма нужда преди това да сте се консултирали с финансист или да инвестирате време в ровене из секциите в сайта.
Подобрената мобилна версия е също толкова функционална и удобна за навигация. Можете да откриете сметка, да направите справка, да подадете заявка или да изчислите въглеродния отпечатък на бизнеса си. Да, има и CO₂ калкулатор – и не, не е скрит в долния ляв ъгъл.
Дори финансирането по европейските програми за устойчивост и конкурентоспособност за бизнес клиенти е обяснено на достъпен език.
Сайтът е интуитивен - влизаме, вършим си работата и не губим излишно време. Това е спокойствие, което вече може да се разглежда като лукс - без излишни мигащи банери, изскачащи прозорци или чатбот, който настоява да ни повтори едно и също 10 пъти, докато накрая се наложи да се свържем с оператор в кол центъра.
Банката променя облика си онлайн, но остава вярна на принципите си - а именно да се адаптира според нуждите на клиентите си.
ПроКредит Банк вече направи достъпни онлайн всички основни банкови операции, така че служителите да имат цялото необходимо време да се фокусират върху истинските нужди на клиентите.
Новият сайт на банката прави още една крачка в тази посока, като освобождава допълнително време за важните решения на хората и бизнесите.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: