След като през 2011 Брад Пит и Анджелина Джоли създадоха розето „Miraval“, носителят на „Оскар“ официално обяви, че продължава да инвестира в този бизнес. Холивудската звезда пуска своя нова марка шампионско розе – „Fleur de Miraval“. То ще дебютира по рафтовете на американските магазини на 15 октомври, а цената му ще бъде 390 долара (330 евро) за бутилка.
Пит е огромен любител на виното и това бе една от причините заедно с Джоли да закупят имение в Южна Франция, където да отглеждат на най-известните сортове грозде.
„За мен шампанското съчетава чувствата на щастие, качество, престиж и лукс. Но шампанското розе все още е относително непознато за хората. Уверен след успехите ни с „Miraval“ в Прованс, исках да създадем най-успешната марка шампанско розе“, съобщи Пит през списание „People“.
„Miraval“ се появява преди почти десетилетие, когато Брад Пит и Анджелина Джоли се срещат със семейство Перен – едни от най-опитните винопроизводители. Те се местят в Прованс и купуват имението "Miraval" за 31 милиона долара. Две години по-късно сключват брак. Двамата актьори разширяват лозята в имението и макар по-късно да се развеждат, остават верни на принципите си. Наричат компанията „инвестиция за семейството и децата“ и все още двамата притежават дялове в нея.
С помощта на семейство Перен, холивудските звезди превръщат марката в едно от най-известните розета в света. В компанията скоро влиза и семейство Петерс – шесто поколение производители на шампанско. Така, с тяхна подкрепа, се появява новият проект на Брад Пит, пише Forbes.
„Fleur de Miraval“ съдържа 75% шардоне и 25% пино ноар. За да се стигне до неговата продукция, са били нужни 5 години усърдна работа, а шампанското престоява три години в специалните помещения на семейство Петерс, преди да бъде бутилирано. Бутилката ще е черна, за да може да бъдат неутрализирани UV-лъчите и вкусът да бъде съхранен.
Родолф Петерс съобщи пред AFP, че това ще бъде единственият производител на шампанско, който ще прави само розе. „Fleur de Miraval“ е кулминацията от пет години работа, проучвания и дегустации, направени в тайна“, добави той. От първата серия ще бъдат пуснати в продажба само 20 хиляди бутилки.
В днешно време се превърна в тенденция известни личности да създават свои собствени марки алкохол. Дрю Баримор основа своя колекция вина през 2012, Камерън Диас реши да произвежда розе, а същото стори и Кайли Миноуг. Кейт Хъдсън има своя собствена „King St“ водка, а Райън Рейнолдс току-що продаде акциите си в компанията „Aviation Gin“, произвеждаща джин. Идрис Елба пусна свое розе, Дуейн Джонсън - Скалата произвежда текила, а Jay-Z и 50 Cent – шампанско.
Пит обаче казва, че неговият проект не е просто поредният. „Най-напред поставям чудесното, невероятно имение, в което се влюбих и в което продължавам да инвестирам, за да го направя едно от най-добрите в Прованс“, сподели носителят на „Оскар“ пред „People“. „Гледам в дългосрочна перспектива. Това не е просто една поредна марка“, каза Брад Пит.
Прочетете още:
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: