Ogilvy Group празнува успешното начало на криейтив студиото &play Снимка: © Ogilvy Group

Ogilvy Group отпразнува успешното начало на най-новото си криейтив, контент и тех студио в България - &play.

&play съчетава дигитална криейтив агенция и продукционно студио за видео, фотографско и аудио съдържание - в отговор на изискванията на съвременните брандове за комуникационно обслужване.

Голяма част от проектите се измислят и изпълняват in-house, което съкращава процесите и позволява по-голям творчески контрол върху качеството на финалния продукт, казват от Ogilvy Group.

Студиото вече работи с брандове като adidas, Storytel, OSHEE и Hilton.

Двамата творчески директори на &play са Иван Тотев и Димитър С. Стефанов, работили за много от най-големите брандове в България и за международната мрежа на WPP.

Екипът на студиото е съставен от 10 специалисти - контент криейтъри, визуални артисти и режисьор, с ноухау в гейминг, технологиите, AI и web 3.

Ogilvy Group отпразнува създаването на &play с парти за над 150 гости - сред тях представители на най-големите компании и медийни групи в България.

За тях пя оперната прима Ина Кънчева, а популярният френски DJ Мат Сайз също пристигна в България специално за премиерата.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Живот

Испания глоби Ryanair и други нискотарифни компании заради допълнителни такси

Доплащането за багаж и място нарушава права на потребителите, смята Мадрид

15:29 - 22.11.2024
Важно днес

Генералният секретар на НАТО ще разговаря с Тръмп за Украйна

Срещата идва на фона на новата ескалация във войната, която Русия води

13:43 - 22.11.2024
Живот

БНБ пуска нова монета, посветена на българската гайда

Монетата ще се продава на цена от 156 лв.

12:48 - 22.11.2024
Живот

Стани част от бегачите в отбора на ASICS FrontRunner България. Кандидатстването вече е отворено

Търсят се хора с разнообразни истории, нива на опит и страст към движението

12:30 - 22.11.2024