Ogilvy Group отпразнува успешното начало на най-новото си криейтив, контент и тех студио в България - &play.
&play съчетава дигитална криейтив агенция и продукционно студио за видео, фотографско и аудио съдържание - в отговор на изискванията на съвременните брандове за комуникационно обслужване.
Голяма част от проектите се измислят и изпълняват in-house, което съкращава процесите и позволява по-голям творчески контрол върху качеството на финалния продукт, казват от Ogilvy Group.
Студиото вече работи с брандове като adidas, Storytel, OSHEE и Hilton.
Двамата творчески директори на &play са Иван Тотев и Димитър С. Стефанов, работили за много от най-големите брандове в България и за международната мрежа на WPP.
Екипът на студиото е съставен от 10 специалисти - контент криейтъри, визуални артисти и режисьор, с ноухау в гейминг, технологиите, AI и web 3.
Ogilvy Group отпразнува създаването на &play с парти за над 150 гости - сред тях представители на най-големите компании и медийни групи в България.
За тях пя оперната прима Ина Кънчева, а популярният френски DJ Мат Сайз също пристигна в България специално за премиерата.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: