Пазаруване, готвене, приоритети - как ни променя 2020 Снимка: © BILLA

Текстът е в партньорство с BILLA


“Не знам дали хората реално осъзнават колко много ни променя тази ситуация…”, написа вчера моя позната, докато си чатехме по работа във Фейсбук. Факт, всички знаем, че сме се променили, но как точно? Стоим си повече вкъщи, гледаме повече филми и сериали, четем повече, готвим повече…

За някои сфери от живота е по-трудно да се ориентираме в новата реалност, но ето че пазаруването и начинът, по който го правим, са сред нещата, които истински ни вълнуват.

Компания REWE Group, част от която е и BILLA България, е провела проучване за промените при пазаруването по време на COVID-19. То обхваща шест страни от Централна и Източна Европа, сред които и България. За всяка от тях са изведени основните приоритети на потребителите, свързани с пазаруване в търговските вериги в периода след старта на пандемията.

Оказва се, че за потребителите у нас най-важна е хигиената - 79% я поставят на първо място, веднага след това идват качеството (74%) и свежестта (70%). Цената остава на четвърто място - тя е посочена като водеща от 62% от клиентите на търговските вериги.

Друго, което научаваме, е, че от началото на кризата се повишава значително броят на хората, които готвят у дома и ползват социалните медии.

Актуална става и самата комуникация на търговците на дребно относно мерките за безопасност, които предприемат, смятат 45% от участниците в изследването.

В този дух е и активността, инициирана от BILLA България, която е под надслов „Прясно и безопасно – с грижа за всички нас“, която се комуникира с потребителите. Тя обхваща секторите за пазаруване: Плодове и зеленчуци, BILLA Пекарна, Витрина Деликатеси, Топла витрина. В основата й стоят мерките, които веригата предприема, за да осигури безопасно и сигурно пазаруване на своите клиенти, казват от компанията.

Още нещо интересно в изследването е, че регионалният произход на продуктите е водещ за едва 24% от потребителите. Други неща се оказват по-важни, като сезонните продукти - за 43% и разнообразието от стоки за 47% .

Колко са ловците на промоции? Това е интересен въпрос за пазар като България, който винаги е бил определян като много ценови сензитивен. Отговорът е 59% от потребителите.

BILLA отговаря на търсенето на промоции с лансирането на своята обновена програма за лоялност. От началото на септември BILLA Card вече има и дигитален живот.

BILLA Card е достъпна като мобилно приложение за всички операционни системи, без да е необходимо притежанието на пластика. На база индивидуалното търсене на клиента в приложението, той ще получава персонализирани оферти, по свой вкус. Ще може да се възползва и от редица промоционални ваучери на продукти, налични само в BILLA APP.

Освен чрез инсталирането на мобилно приложение, потребителите имат опцията да избират и между още няколко други начина за регистрация на своята нова BILLA Card.

Хартиени формуляри могат да се попълват на каса във всеки магазин. Физическата карта се получава в срок до няколко работни дни. Друга възможност за регистрация на място е на терминали, разположени в магазините на търговската верига.

Над 80% от регистрираните продажби във всички търговски обекти на BILLA в България се реализират чрез използването на настоящата програма за лоялност. Очакванията на търговската верига са след навлизането на новата програма за лоялност, този процент да нарасне дори повече.

Трансформацията на картите е стъпка напред към по-близки и лични отношения с потребителите. Новата програма за лоялност разширява кръга от предимства за всеки клиент, който притежава BILLA Card. Тя запазва всички съществуващи възможности и ги надгражда, чрез предоставянето на индивидуално персонализирани предимства, казват от компанията. Например, 10% отстъпка за рождения ви ден. Можете да я използвате еднократно в периода 2 седмици преди и 3 седмици след своя празник. Кой не обича неочакваните подаръци?

Два месеца след лансирането на обновената програма, над 300 000 нови картодържатели са регистрирани в системата на компанията.

Предишната програма за лоялност е имала над 1 млн. активни ползватели. “Надяваме се този брой да нарасне дори повече до 10.03.2021 г., когато действието на настоящите карти ще бъде преустановено”, казват от компанията и съветват всички клиенти да побързат и да се сдобият с новата BILLA Card, за да се възползват от всички нейни предимства.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Технологии

Защо Apple слуша руската цензура и спира достъпа до медии

Гигантът трие приложения от App Store за руските потребители

18:06 - 22.11.2024
Бизнес

Това ли е краят на Northvolt - най-голямата компания за батерии в ЕС?

Някогашната надежда на ЕС за пазара на електромобили обяви неплатежоспособност

16:08 - 22.11.2024
Живот

Испания глоби Ryanair и други нискотарифни компании заради допълнителни такси

Доплащането за багаж и място нарушава права на потребителите, смята Мадрид

15:29 - 22.11.2024
Важно днес

Генералният секретар на НАТО ще разговаря с Тръмп за Украйна

Срещата идва на фона на новата ескалация във войната, която Русия води

13:43 - 22.11.2024