Porsche и берлинската галерия KÖNIG обединиха усилията си, за да подкрепят редица млади дигитални художници, които тепърва навлизат в света на изкуството. Те им осигуриха мащабни сцени за изява в Ню Йорк, Берлин, Токио, Сеул и Мадрид, превръщайки местата, които са предназначени за рекламни билбордове, в пространства с изкуство.
"Кампанията е уникална с това, че подчертава основните ценности на Porsche за авангарден дизайн, иновации и инженерство, без да показва нито едно от превозните средства на марката.“, споделя Джули Блекли - комуникационен мениджър в iSeeCars.
Като бранд, "воден от мечти", Porsche заедно с KÖNIG дава шанс на дигиталните артисти да превърнат рекламните пространства по света в арт галерии и така да сбъднат мечтите на артистите.
Всяко произведение от външната галерия може да бъде видяно в платформата Misa Art и закупено директно от улицата под формата на NFT. Информацията на сайта е придружена с характеристиките на конкретния художник и историята зад визията.
Misa Art е платформа за първичен и вторичен пазар на изкуство, един от пазарите за дигитално изкуство и място на новото поколение колекционери.
В краткия филм, който Porsche и KÖNIG пуснаха, се обсъжда не само колаборацията им, но и култът към артистите, които гонят целите си с идеята, че много хора имат мечти, но малцина от тях наистина ги преследват.
Членовете от екипа на Porsche обясниха как изкуството, иновациите и естетиката винаги са били част от сърцето на бранда. През годините автомобилният производител е представял много кампании, излизащи извън рамките на стандартните реклами. Един страхотен пример от тази година е проектът, посветен на силните жени в тениса "Court Supremes".
Повелителките на корта: Porsche представи силните жени в тениса
Този месец марката си партнира с бранд за водни спортове в чест на природата и приключенията - това се случва чрез филмовата кампания "Silent intensity" с участието на професионален сърфист.
В друг късометражен филм "Power of Silence” немският производител съпостави мощността на двигателя си със силата на морето, улавяйки общата тръпка за живот.
"Изкуството е универсален език, така че изглежда естествено превозните средства, на които се гледа като произведения на изкуството, да използват артистичен подход в кампаниите си", казва Блекли.
Произведенията от Global Gallery могат да се видят на улиците в големите градове по света до 5 декември.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: