Писна ви от реклами и билбордове? Ню Йорк и Токио ги направиха място за изкуство

Porsche и берлинската галерия KÖNIG обединиха усилията си, за да подкрепят редица млади дигитални художници, които тепърва навлизат в света на изкуството. Те им осигуриха мащабни сцени за изява в Ню Йорк, Берлин, Токио, Сеул и Мадрид, превръщайки местата, които са предназначени за рекламни билбордове, в пространства с изкуство.

"Кампанията е уникална с това, че подчертава основните ценности на Porsche за авангарден дизайн, иновации и инженерство, без да показва нито едно от превозните средства на марката.“, споделя Джули Блекли - комуникационен мениджър в iSeeCars.

Като бранд, "воден от мечти", Porsche заедно с KÖNIG дава шанс на дигиталните артисти да превърнат рекламните пространства по света в арт галерии и така да сбъднат мечтите на артистите.

Всяко произведение от външната галерия може да бъде видяно в платформата Misa Art и закупено директно от улицата под формата на NFT. Информацията на сайта е придружена с характеристиките на конкретния художник и историята зад визията.

Misa Art е платформа за първичен и вторичен пазар на изкуство, един от пазарите за дигитално изкуство и място на новото поколение колекционери.

В краткия филм, който Porsche и KÖNIG пуснаха, се обсъжда не само колаборацията им, но и култът към артистите, които гонят целите си с идеята, че много хора имат мечти, но малцина от тях наистина ги преследват.

Членовете от екипа на Porsche обясниха как изкуството, иновациите и естетиката винаги са били част от сърцето на бранда. През годините автомобилният производител е представял много кампании, излизащи извън рамките на стандартните реклами. Един страхотен пример от тази година е проектът, посветен на силните жени в тениса "Court Supremes".

Повелителките на корта: Porsche представи силните жени в тениса Повелителките на корта: Porsche представи силните жени в тениса

Този месец марката си партнира с бранд за водни спортове в чест на природата и приключенията - това се случва чрез филмовата кампания "Silent intensity" с участието на професионален сърфист.

В друг късометражен филм "Power of Silence” немският производител съпостави мощността на двигателя си със силата на морето, улавяйки общата тръпка за живот.

"Изкуството е универсален език, така че изглежда естествено превозните средства, на които се гледа като произведения на изкуството, да използват артистичен подход в кампаниите си", казва Блекли.

Произведенията от Global Gallery могат да се видят на улиците в големите градове по света до 5 декември.



Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Технологии

Защо Apple се подчинява на руската цензура

Гигантът трие приложения от App Store за руските потребители по искане на Кремъл

18:06 - 22.11.2024
Бизнес

Това ли е краят на Northvolt - най-голямата компания за батерии в ЕС?

Някогашната надежда на ЕС за пазара на електромобили обяви неплатежоспособност

16:08 - 22.11.2024
Живот

Испания глоби Ryanair и други нискотарифни компании заради допълнителни такси

Доплащането за багаж и място нарушава права на потребителите, смята Мадрид

15:29 - 22.11.2024
Важно днес

Генералният секретар на НАТО ще разговаря с Тръмп за Украйна

Срещата идва на фона на новата ескалация във войната, която Русия води

13:43 - 22.11.2024