Писна ви от реклами и билбордове? Ню Йорк и Токио ги направиха място за изкуство

Porsche и берлинската галерия KÖNIG обединиха усилията си, за да подкрепят редица млади дигитални художници, които тепърва навлизат в света на изкуството. Те им осигуриха мащабни сцени за изява в Ню Йорк, Берлин, Токио, Сеул и Мадрид, превръщайки местата, които са предназначени за рекламни билбордове, в пространства с изкуство.

"Кампанията е уникална с това, че подчертава основните ценности на Porsche за авангарден дизайн, иновации и инженерство, без да показва нито едно от превозните средства на марката.“, споделя Джули Блекли - комуникационен мениджър в iSeeCars.

Като бранд, "воден от мечти", Porsche заедно с KÖNIG дава шанс на дигиталните артисти да превърнат рекламните пространства по света в арт галерии и така да сбъднат мечтите на артистите.

Всяко произведение от външната галерия може да бъде видяно в платформата Misa Art и закупено директно от улицата под формата на NFT. Информацията на сайта е придружена с характеристиките на конкретния художник и историята зад визията.

Misa Art е платформа за първичен и вторичен пазар на изкуство, един от пазарите за дигитално изкуство и място на новото поколение колекционери.

В краткия филм, който Porsche и KÖNIG пуснаха, се обсъжда не само колаборацията им, но и култът към артистите, които гонят целите си с идеята, че много хора имат мечти, но малцина от тях наистина ги преследват.

Членовете от екипа на Porsche обясниха как изкуството, иновациите и естетиката винаги са били част от сърцето на бранда. През годините автомобилният производител е представял много кампании, излизащи извън рамките на стандартните реклами. Един страхотен пример от тази година е проектът, посветен на силните жени в тениса "Court Supremes".

Повелителките на корта: Porsche представи силните жени в тениса Повелителките на корта: Porsche представи силните жени в тениса

Този месец марката си партнира с бранд за водни спортове в чест на природата и приключенията - това се случва чрез филмовата кампания "Silent intensity" с участието на професионален сърфист.

В друг късометражен филм "Power of Silence” немският производител съпостави мощността на двигателя си със силата на морето, улавяйки общата тръпка за живот.

"Изкуството е универсален език, така че изглежда естествено превозните средства, на които се гледа като произведения на изкуството, да използват артистичен подход в кампаниите си", казва Блекли.

Произведенията от Global Gallery могат да се видят на улиците в големите градове по света до 5 декември.



Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Бивш охранител от НСО и военен прокурор става зам.-министър на правосъдието

Стоян Лазаров става трети заместник на Георги Георгиев

19:42 - 26.08.2025
Важно днес

Минималната работна заплата ще се вдигне до 1213 лв.

Увеличението е с почти 13%

18:55 - 26.08.2025
Важно днес

Агенцията за обществени поръчки постави под въпрос избора на нова банка на София

Всички поканени да участват в обществената поръчка за обслужваща банка са подали оферти

17:24 - 26.08.2025
Политика

Джуд Лоу играе Путин в "Магьосника от Кремъл". А кой е истинският "магьосник"?

Владислав Сурков е първообразът на героя от новия филм, който ще бъде показан във Венеция

17:07 - 26.08.2025
Коли

Светлина, елегантност и характер: новият облик на PEUGEOT 308 И 308 SW

PEUGEOT дава тотално различна заявка - да се превърне в лидер сред премиум ориентираните компактни автомобили

16:45 - 26.08.2025
Технологии

Таблет ли е, лаптоп ли е? Не, това е Galaxy Z Fold7

Galaxy Z Fold7 доказва, че бъдещето на смартфоните е сгъваемо

15:34 - 26.08.2025
Технологии

Враждата на Мъск със Сам Алтман от OpenAI въвлече и Apple в съдебно дело

Мъск съди apple заради интегрирането на chatGPT в iPhone

15:20 - 26.08.2025
Живот

Белезите по ръката на Доналд Тръмп провокираха нови съмнения за здравето му

Кръвоизливи, покрити с грим, привлякоха вниманието на фоторепортерите в няколко поредни появи на Тръмп

15:07 - 26.08.2025