Playboy вече не е списание, a луксозен бранд за мода и частни полети Снимка: © Playboy

След като миналата година Playboy спря печатното си издание, това беше знак, че близо 70-годишната компания търси новия си път. Модерният свят, в който всеки може да получи достъп до вълнуващи снимки в духа на списанието с няколко потърквания на екрана, повдига въпроса дали има място за империята на Хю Хефнър.

Това обаче е и свят, в който има жажда за преживявания във физическата реалност, които да улавят страстта към лукса, част от офлайн наследството на Playboy. Затова и днес компанията върви в две посоки. От една страна проправя нов път за дигиталното си съдържание, като включи първият гей мъж на дигиталната си корица в лицето на Бретман Рок.

От друга страна е пускането на луксозния лайфстайл бранд BIGBUNNY. Кръстен на наскоро реставрирания частен самолет "Big Bunny", той е насочен към софистицираните типажи, които биха чели Playboy заради статиите.

Той се отличава от досегашните дрехи и аксесоари с логото на Playboy, като предлага продукти за по-възвишен вкус. Първата колекция се казва “FLIGHT 001” и включва 25 продукта, сред които одеяла, халати, кожени сафари якета и пътни куфари.

Кампанията за колекцията е заснета по всички правила на големите и тежки материали в списанията, с които се представят колекциите от висшата мода. Фотографиите са заслужено пищни, попиващи усещането и отношението на BIGBUNNY.

„Playboy представлява свободата да бъдеш това, което си и искаш да бъдеш, където и да се намираш. BIGBUNNY е най-добрият израз на този начин на живот. Той е за общност, която обикаля света - физически и дигитално - в търсене на нови идеи за изкуство, култура, идентичност, секс и себеизразяване“, казва Рейчъл Уебър, главен бранд директор на Playboy.

За работата по колекцията дизайнерите са черпили вдъхновение от историята на Playboy. “Изсипахме архивите на Playboy, гледахме кадри от оригиналните полети на самолета Big Bunny и черпихме вдъхновение от невероятната мода и стил на 70-те. Искахме да уловим тази естетика по съвременен начин, с модерна изтънченост и смелост“, споделят креативните директори на BIGBUNNY Пилар Зета и Филипа Прайс.

Playboy вече не е списание, a луксозен бранд за мода и частни полети

За да се наблегне на мотива за прикрито богатство, дрехите имат релефен надпис „N950PB“ - номерът от опашката на самолета Big Bunny - и тематичен текст. Единственото очевидно брандиране е оригиналното лого на Big Bunny, което не е навсякъде и обикновено е отрязано под носа или прикрито под графика. Умишленото замъгляване е начин да се покаже сдържаният подход към демонстрацията на лукс като част от новия Playboy стил.

,,От бизнес перспектива, лансирането на BIGBUNNY демонстрира трансформацията, която направихме - от медиен бизнес в глобален лайфстайл бранд.“, казва Уебър по повод сътрудничеството си с марки като Supreme, Amiri и Hatton Labs.

Playboy колекция дрехи

Креативните директори Зета и Прайс казват, че са били особено вдъхновени от разнообразната общност, която са представлявали пътниците на самолета Big Bunny, докато е летял. Затова и поставят очакването новият бранд BIGBUNNY да се радва на много нови полети в близкото бъдеще. А визията му ще е на модерен лукс, който приобщава.

Защото това не е Playboy от колекцията на чичо ви, нито иска да бъде.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Властите започват евакуация на хора, които живеят в района на Гара Елин Пелин (Обновява се)

По първоначална информация има пострадали.

18:41 - 25.07.2024
Европейски дневници

България е доникъде с предложенията за еврокомисари, а ЕК даде краен срок

България все още е в следизборна безизходица и не е ясно какво ще се случва с кандидатите за еврокомисари

17:40 - 25.07.2024
Важно днес

"Александровска" болница спира аутопсиите - моргата е препълнена

Това може да блокира работата по разследвания, алармира прокуратурата

17:02 - 25.07.2024
Млада България

Защо 25% от поколението Z водят родителите си на интервюта за работа

В сравнение с поколенията преди тях, Gen Z имат по-особено отношение към работата

16:34 - 25.07.2024
Бизнес

OTP Group, част от която е и Банка ДСК, e най-добре представящaта се банка в Европа, според S&P

OTP Group оглави първата класация на S&P Global Market Intelligence за най-добре представящите се банки в Европа за 2023 година

15:59 - 25.07.2024
Важно днес

ПП-ДБ поискаха създаването на парламентарна комисия срещу кмет на ГЕРБ

В мотивите към проекта се посочва, че жители на Доспат и представители на местния бизнес твърдят, че са "жертви на множество случаи на репресия от страна на кмета.

15:58 - 25.07.2024
Европейски дневници

ЕК завежда дела срещу България в съда на ЕС заради няколко нарушения

ЕК е завела три дела срещу България по различни законодателни нарушения

15:10 - 25.07.2024