Playboy вече не е списание, a луксозен бранд за мода и частни полети Снимка: © Playboy

След като миналата година Playboy спря печатното си издание, това беше знак, че близо 70-годишната компания търси новия си път. Модерният свят, в който всеки може да получи достъп до вълнуващи снимки в духа на списанието с няколко потърквания на екрана, повдига въпроса дали има място за империята на Хю Хефнър.

Това обаче е и свят, в който има жажда за преживявания във физическата реалност, които да улавят страстта към лукса, част от офлайн наследството на Playboy. Затова и днес компанията върви в две посоки. От една страна проправя нов път за дигиталното си съдържание, като включи първият гей мъж на дигиталната си корица в лицето на Бретман Рок.

От друга страна е пускането на луксозния лайфстайл бранд BIGBUNNY. Кръстен на наскоро реставрирания частен самолет "Big Bunny", той е насочен към софистицираните типажи, които биха чели Playboy заради статиите.

Той се отличава от досегашните дрехи и аксесоари с логото на Playboy, като предлага продукти за по-възвишен вкус. Първата колекция се казва “FLIGHT 001” и включва 25 продукта, сред които одеяла, халати, кожени сафари якета и пътни куфари.

Кампанията за колекцията е заснета по всички правила на големите и тежки материали в списанията, с които се представят колекциите от висшата мода. Фотографиите са заслужено пищни, попиващи усещането и отношението на BIGBUNNY.

„Playboy представлява свободата да бъдеш това, което си и искаш да бъдеш, където и да се намираш. BIGBUNNY е най-добрият израз на този начин на живот. Той е за общност, която обикаля света - физически и дигитално - в търсене на нови идеи за изкуство, култура, идентичност, секс и себеизразяване“, казва Рейчъл Уебър, главен бранд директор на Playboy.

За работата по колекцията дизайнерите са черпили вдъхновение от историята на Playboy. “Изсипахме архивите на Playboy, гледахме кадри от оригиналните полети на самолета Big Bunny и черпихме вдъхновение от невероятната мода и стил на 70-те. Искахме да уловим тази естетика по съвременен начин, с модерна изтънченост и смелост“, споделят креативните директори на BIGBUNNY Пилар Зета и Филипа Прайс.

Playboy вече не е списание, a луксозен бранд за мода и частни полети

За да се наблегне на мотива за прикрито богатство, дрехите имат релефен надпис „N950PB“ - номерът от опашката на самолета Big Bunny - и тематичен текст. Единственото очевидно брандиране е оригиналното лого на Big Bunny, което не е навсякъде и обикновено е отрязано под носа или прикрито под графика. Умишленото замъгляване е начин да се покаже сдържаният подход към демонстрацията на лукс като част от новия Playboy стил.

,,От бизнес перспектива, лансирането на BIGBUNNY демонстрира трансформацията, която направихме - от медиен бизнес в глобален лайфстайл бранд.“, казва Уебър по повод сътрудничеството си с марки като Supreme, Amiri и Hatton Labs.

Playboy колекция дрехи

Креативните директори Зета и Прайс казват, че са били особено вдъхновени от разнообразната общност, която са представлявали пътниците на самолета Big Bunny, докато е летял. Затова и поставят очакването новият бранд BIGBUNNY да се радва на много нови полети в близкото бъдеще. А визията му ще е на модерен лукс, който приобщава.

Защото това не е Playboy от колекцията на чичо ви, нито иска да бъде.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Спорт

Златен медал за Валентина Георгиева на Световната купа по спортна гимнастика

Огромен успех за българската състезателка в Ташкент

18:39 - 20.06.2025
Важно днес

Радев: Инфлацията на Борисов е толкова истинска, колкото са истински магистралите и дузпите

Радев рекламира статия в Politico, която оспорва готовността на България за еврото

18:15 - 20.06.2025
Важно днес

Никола Николов стана и.д. шеф на кабинета на Росен Желязков

Деница Желева е напуснала поста на 19 юни

17:46 - 20.06.2025
Бизнес

Създателят на PISA: Ниските образователни резултати може да струват на България над 400 млрд. долара

Над 40% от учениците в България не овладяват дори базовите нива на умения

16:43 - 20.06.2025
Технологии

Медиите имат нов проблем: Push нотификациите превръщат новините в досада

Хората се интересуват от новини - но не искат да ги заливат 24/7

16:22 - 20.06.2025
Важно днес

МОН публикува верните отговори от НВО по математика за 7 клас

Тестът съдържаше 23 задачи с общ брой от 100 точки

15:58 - 20.06.2025
Живот

Зад всяко число стои човек, зад всяко бягство – надежда

В свят, където над 120 милиона души са принудително разселени, българите показват растяща солидарност.

15:11 - 20.06.2025
Важно днес

След смъртта на Явор Георгиев шефът на МВР Добрич поема ръководството на звеното във Варна

Той е назначен като директор на ОДМВР Добрич от бившия министър на вътрешните работи Калин Стоянов.

14:07 - 20.06.2025