Playboy вече не е списание, a луксозен бранд за мода и частни полети Снимка: © Playboy

След като миналата година Playboy спря печатното си издание, това беше знак, че близо 70-годишната компания търси новия си път. Модерният свят, в който всеки може да получи достъп до вълнуващи снимки в духа на списанието с няколко потърквания на екрана, повдига въпроса дали има място за империята на Хю Хефнър.

Това обаче е и свят, в който има жажда за преживявания във физическата реалност, които да улавят страстта към лукса, част от офлайн наследството на Playboy. Затова и днес компанията върви в две посоки. От една страна проправя нов път за дигиталното си съдържание, като включи първият гей мъж на дигиталната си корица в лицето на Бретман Рок.

От друга страна е пускането на луксозния лайфстайл бранд BIGBUNNY. Кръстен на наскоро реставрирания частен самолет "Big Bunny", той е насочен към софистицираните типажи, които биха чели Playboy заради статиите.

Той се отличава от досегашните дрехи и аксесоари с логото на Playboy, като предлага продукти за по-възвишен вкус. Първата колекция се казва “FLIGHT 001” и включва 25 продукта, сред които одеяла, халати, кожени сафари якета и пътни куфари.

Кампанията за колекцията е заснета по всички правила на големите и тежки материали в списанията, с които се представят колекциите от висшата мода. Фотографиите са заслужено пищни, попиващи усещането и отношението на BIGBUNNY.

„Playboy представлява свободата да бъдеш това, което си и искаш да бъдеш, където и да се намираш. BIGBUNNY е най-добрият израз на този начин на живот. Той е за общност, която обикаля света - физически и дигитално - в търсене на нови идеи за изкуство, култура, идентичност, секс и себеизразяване“, казва Рейчъл Уебър, главен бранд директор на Playboy.

За работата по колекцията дизайнерите са черпили вдъхновение от историята на Playboy. “Изсипахме архивите на Playboy, гледахме кадри от оригиналните полети на самолета Big Bunny и черпихме вдъхновение от невероятната мода и стил на 70-те. Искахме да уловим тази естетика по съвременен начин, с модерна изтънченост и смелост“, споделят креативните директори на BIGBUNNY Пилар Зета и Филипа Прайс.

Playboy вече не е списание, a луксозен бранд за мода и частни полети

За да се наблегне на мотива за прикрито богатство, дрехите имат релефен надпис „N950PB“ - номерът от опашката на самолета Big Bunny - и тематичен текст. Единственото очевидно брандиране е оригиналното лого на Big Bunny, което не е навсякъде и обикновено е отрязано под носа или прикрито под графика. Умишленото замъгляване е начин да се покаже сдържаният подход към демонстрацията на лукс като част от новия Playboy стил.

,,От бизнес перспектива, лансирането на BIGBUNNY демонстрира трансформацията, която направихме - от медиен бизнес в глобален лайфстайл бранд.“, казва Уебър по повод сътрудничеството си с марки като Supreme, Amiri и Hatton Labs.

Playboy колекция дрехи

Креативните директори Зета и Прайс казват, че са били особено вдъхновени от разнообразната общност, която са представлявали пътниците на самолета Big Bunny, докато е летял. Затова и поставят очакването новият бранд BIGBUNNY да се радва на много нови полети в близкото бъдеще. А визията му ще е на модерен лукс, който приобщава.

Защото това не е Playboy от колекцията на чичо ви, нито иска да бъде.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Над 50 000 ученици са на матура по български език и литература

В Министерството на образованието беше изтеглен Вариант 4 на изпита

07:31 - 21.05.2025
Политика

ЕС разследва „SkinnyTok“ – тенденцията за екстремно отслабване в TikTok

TikTok е разследван по европейския закон за онлайн съдържание

19:24 - 20.05.2025
Живот

Жерар Депардийо отново се изправя пред съда – този път за побой над италиански папарак

След присъда за сексуален тормоз, Депардийо се изправя пред ново обвинение в Италия

18:15 - 20.05.2025
Важно днес

Джордже Симион твърди, че Франция се е намесила във вота и ще оспорва загубата в съда (Обновена)

Загубилите изведнъж заговориха за "чуждестранна намеса" във вота

17:40 - 20.05.2025
Важно днес

Верижна катастрофа предизвика сериозно задръстване на бул. "Цариградско шосе"

Инцидентът е станал около 16:30 часа. 

17:00 - 20.05.2025
Политика

ЕС и Великобритания удариха в синхрон Русия с нови санкции по "сенчестия" флот

Брюксел и Лондон се опитват да засилят натиска върху Путин, но без съдействие от САЩ

15:40 - 20.05.2025
Зелен булевард

Билото на Софийска планина е с нова туристическа маркировка

Доброволците в третата инициатива от проекта на БТС и Kaufland България – „Не губи посоката“, поставиха 15 указателни табели и се включиха в дейности по почистване на района около чешмата „Момин дол“

15:02 - 20.05.2025
Кино и сериали

"Улица Сезам" отива в Netflix, след като Тръмп спря парите обществени медии в САЩ

Предаването стартира през 1969 г.

14:58 - 20.05.2025
Живот

Високият зрителски вот за Израел на "Евровизия" роди съмнения. Страните искат отговори от EBU

Обществените телевизии на Испания, Белгия, Финландия и Исландия се усъмниха във вота

14:44 - 20.05.2025