Снимка: © Playboy

След като миналата година Playboy спря печатното си издание, това беше знак, че близо 70-годишната компания търси новия си път. Модерният свят, в който всеки може да получи достъп до вълнуващи снимки в духа на списанието с няколко потърквания на екрана, повдига въпроса дали има място за империята на Хю Хефнър.

Това обаче е и свят, в който има жажда за преживявания във физическата реалност, които да улавят страстта към лукса, част от офлайн наследството на Playboy. Затова и днес компанията върви в две посоки. От една страна проправя нов път за дигиталното си съдържание, като включи първият гей мъж на дигиталната си корица в лицето на Бретман Рок.

От друга страна е пускането на луксозния лайфстайл бранд BIGBUNNY. Кръстен на наскоро реставрирания частен самолет "Big Bunny", той е насочен към софистицираните типажи, които биха чели Playboy заради статиите.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BIGBUNNY (@bigbunny)

 

Той се отличава от досегашните дрехи и аксесоари с логото на Playboy, като предлага продукти за по-възвишен вкус. Първата колекция се казва “FLIGHT 001” и включва 25 продукта, сред които одеяла, халати, кожени сафари якета и пътни куфари.

Кампанията за колекцията е заснета по всички правила на големите и тежки материали в списанията, с които се представят колекциите от висшата мода. Фотографиите са заслужено пищни, попиващи усещането и отношението на BIGBUNNY.

„Playboy представлява свободата да бъдеш това, което си и искаш да бъдеш, където и да се намираш. BIGBUNNY е най-добрият израз на този начин на живот. Той е за общност, която обикаля света - физически и дигитално - в търсене на нови идеи за изкуство, култура, идентичност, секс и себеизразяване“, казва Рейчъл Уебър, главен бранд директор на Playboy.

За работата по колекцията дизайнерите са черпили вдъхновение от историята на Playboy. “Изсипахме архивите на Playboy, гледахме кадри от оригиналните полети на самолета Big Bunny и черпихме вдъхновение от невероятната мода и стил на 70-те. Искахме да уловим тази естетика по съвременен начин, с модерна изтънченост и смелост“, споделят креативните директори на BIGBUNNY Пилар Зета и Филипа Прайс.

За да се наблегне на мотива за прикрито богатство, дрехите имат релефен надпис „N950PB“ - номерът от опашката на самолета Big Bunny - и тематичен текст. Единственото очевидно брандиране е оригиналното лого на Big Bunny, което не е навсякъде и обикновено е отрязано под носа или прикрито под графика. Умишленото замъгляване е начин да се покаже сдържаният подход към демонстрацията на лукс като част от новия Playboy стил.

,,От бизнес перспектива, лансирането на BIGBUNNY демонстрира трансформацията, която направихме - от медиен бизнес в глобален лайфстайл бранд.“, казва Уебър по повод сътрудничеството си с марки като Supreme, Amiri и Hatton Labs.

Креативните директори Зета и Прайс казват, че са били особено вдъхновени от разнообразната общност, която са представлявали пътниците на самолета Big Bunny, докато е летял. Затова и поставят очакването новият бранд BIGBUNNY да се радва на много нови полети в близкото бъдеще. А визията му ще е на модерен лукс, който приобщава.

Защото това не е Playboy от колекцията на чичо ви, нито иска да бъде.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

Александър Николов: Битовите потребители ще получат 25% компенсация за декември и 1/3 за януари

Азербайджан обещава по-големи количества газ за България през зимата

Конгресмен от САЩ допусна санкции срещу България заради ветото над Скопие

Клаудия Тени е съпредседател на групата за приятелство със Северна Македония и на Македоно-американското общество

Законодателните промени за съдебната реформа ще са готови за обществено обсъждане до седмица

Закрива се спецсъдът и спецпрокуратурата, променя се работата на ВСС и КПКОНПИ се трансформира

Преди 7 г. Австралия не пусна и Флойд Мейуедър

Върховенството на закона в Австралия - или как отказаха виза на боксьора заради сексуално насилие

Надежда Йорданова: Има сигнали срещу Гешев, които могат да са аргумент за отстраняването му

"Събираме още данни, за да се задействаме с отстраняването на главния прокурор", каза министърът

Джокович: Ще съдействам на властите, не исках фокусът да пада върху мен

Премиерът на Австралия защити решението на съда да депортира сърбина

Петков: Ще обявим парите от министерства и агенции към медии

Премиерът коментира здравните мерки, бунта на "Възраждане", темите за цената на енергията и Северна Македония