На 10 май в столичния мол Paradise Center официално откри третият магазин на L’Occitane en Provence в България.

Вносителите на L’Occitane за България и Регионалният мениджър от френска страна приветстваха гостите на стилното парти с „добре дошли“, като благодариха на българските партньори и приятели на френската марка за успешното сътрудничество през последните 15 години.

Сред букети от лавандула и безсмъртниче, в духа на Прованс, над 50 гости, сред които и представители на медиите, отпиха френско шампанско и дегустираха гурме специалитети от френската кухня.

Третият бутик L’Occitane en Provence се намира в Paradise Center, етаж 0 и предлага над 400 продукта за натурална грижа за лице, тяло, коса, мъже, сапуни, парфюми и аромати за дома.

За първи път в България е приложен новият дизайн на марката в обзавеждането на магазините й, с акцент върху изчистения и екологичен стил на мебелите.

Магазин L’Occitane е късче от Прованс, Южна Франция. Място, на което можете да избягате от ежедневието, да усетите духа на Прованс и да се потопите в уханията му.

Другите два бутика на L’Occitane се намират на бул. „Витоша“, 62 и в Serdika Center, гр. София. Пълната гама продукти на L’Occitane en Provence се предлагат и в магазините Beauty Lab на ул. „Шишман“ 12Б и ул. „Кракра“ 12 в София.

Френската марка L’Occitane en Provence е създадена през 1976 г. от Оливие Босан и има над 40-годишна история в създаването на продукти за красота с любов и широки познания в козметиката и парфюмерията. Предлага натурална грижа за лице, тяло, коса, мъже, сапуни, парфюми и аромати за дома.

Марка със собствени лаборатории и производствена база, която използва натурални съставки, част от тях органични, с проследим произход.

  • Изгражда дългогодишни партньорства с местни фермери и производители, за да запази природното наследство на Прованс и да използва възможно най-качествените съставки при разработване на продуктите.
  • До 2022 г. повече от 42 000 жени са били подкрепени в Буркина Фасо, откъдето L' Oссitane доставя стотици тонове органично масло от карите, търгувано с честна търговия всяка година.

През 80-те години на миналия век, Оливие Босан, чува за първи път за изключителните ползи от маслото от карите в Буркина Фасо. Когато научава историята за растението карите и неговите ядки, събирани изключително от жени – оттук известен като „женско злато“ – той решава да вземе следващия полет до Уагадугу, столицата на Буркина Фасо.

Тази държава без излаз на море в Западна Африка е една от най-бедните страни в света и жените играят ключова роля в икономическото и социалното развитие на страната.

  • През 1997 г. L'Occitane става първата компания в света, която прави продуктите си достъпни за тези, лишени от зрение, като записва името на продуктите на брайлово писмо върху по-голямата част от опаковките си.
  • След 24 февруари 2022 г., компанията преустановява дейността си в РФ, но продължава да изплаща пълното възнаграждение на всички консултанти от затворените магазини на L’Occitane. Също така изплаща цялостно възнагражденията на служителите на дистрибутора, с които работи в Украйна.

Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

Нинова счита за "много добра" управленската програма на ПП, но има бележки по нея

Нинова настоява да бъдат включени допълнителни социални мерки в програмата

ЕК одобри 11 млрд. евро на България за екология, инфраструктура и заетост до 2027 г.

Почти половината от общото финансиране ще бъде инвестирано в северните райони на страната

ИТН се оплака за "блокирани" пари за заплати на Руското посолство

Асен Василев: "Това е автоматично действие по силата на санкциите на ЕК срещу Русия"

Избягалият шофьор от катастрофата в София е задържан, бил в неадекватно състояние

36-годишният Георги Семерджиев беше обявен за общнонационално издирване

ГЕРБ и БСП отново не успяха да форсират връщането на хартиените бюлетини

Крум Зарков: "Оставете време на правилата, за да могат хората да гласуват спокойно"

"Един много английски скандал" този път може да събори Борис Джонсън

Депутат от Консерваторите, обвинен в сериен сексуален тормоз, поставя бъдещето на кабинета под въпрос

“Можем да го направим” беше слоган на Меркел, сега Шолц го използва за руския газ

Фразата, която се превърна в емблема за политиката на Меркел, изглежда все още актуална