Пост Малоун добави и „дизайнер“ към биографията си Снимка: © getty images

Музикантът Пост Малоун, който в момента е на световно турне, можеше да бъде навсякъде по света, но тази седмица я започна в Париж, за да представи марката си дрехи Austin Post .

30-годишният Малоун, чието истинско име е Остин Ричард Пост, представи първата колекция на бранда си с модно ревю в Hôtel de Maisons. Това е неокласическата сграда от 18-ти век, която покойният Карл Лагерфелд наричаше "свой дом". След смъртта му частното имение с позлатени стени и кристални полилеи е домакин на модни ревюта на брандове като Marni и Loewe.

Модната линия на музиканта е с бляскав "уестърн" привкус.

Според критиците визиите малко напомнят на каубойската есенна колекция на Фарел за Louis Vuitton през 2024 и също така са една идея по-изискани версии на онова, което самият Пост носи през последните няколко години:

@voguemagazine You read that correctly! #PostMalone has entered the #fashion space and debuted his first collection this evening with a fashion show in #Paris ♬ original sound - Vogue

В интервю за WWD преди събитието американския рапър разкри, че модната линия е нещо, което винаги е искал да направи.„Помислих си, защо да не го направя точно сега? Мисля, че продуктът, който аз и екипът ми създадохме, е наистина специален и ми допада, и съм супер развълнуван", сподели Малоун.

Кожени панталони с каубойска кройка, плътен деним с ресни и колани с обемни катарами бяха акцентите в ревюто.

Много от облеклата са украсени с декорации от метал и камък, вдъхновени от занаятите и културата на северноамериканските индианци. Всички визии бяха съчетани с кожени каубойски ботуши, някои от които с шпори, което доведе до няколко доста несигурни крачки по хлъзгавия античен паркет.

За гранд финала последният модел се появи на кон с висока каубойска шапка и масивно палто от биволска кожа.

Моментът беше озвучен от песента на групата America от 1971 г. „A Horse With No Name“.

Малоун излезе на подиума в края на шоуто с бира в ръка - бутилка Bud Light естествено (от 2019 г. той е официален партньор на американския производител Anheuser-Busch).

Поп звездата заяви, че марката Austin Post ще струва по-малко от луксозните брандове. „Бих искал хората да я носят, да я харесват и да ценят дрехата, която са купили, в продължение на години и години“, заяви той.

Една от амбициите на модното ревю е да привлече потенциални дистрибутори. Към момента брандът планира да продава своите модели директно на потребителите онлайн.

Въпреки уверенията на поп звездата, цените се очаква да бъдат средни до високи. Цялата колекция включва от суетшърти до вълнени палта от бизон.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Румен Радев си позволи политическа реч за 140 години от Съединението на България

Президентът пита площада: "Ще оставим ли България на деребеите"

20:50 - 06.09.2025
Важно днес

Задържан за случая в Русе: Един от мъжете тръгна да ме удря и започна боят

Камери доказват, че това е спътникът на Николай Кожухаров

19:50 - 06.09.2025
Спорт

Една купа, двама шампиони от България

Иван Иванов спечели US Open до 18 г.

19:25 - 06.09.2025
Спорт

bTV ще предава на живо българския финал на US Open при юношите

Мачът между Иван Иванов и Александър Василев започва в 18 ч

16:38 - 06.09.2025
Важно днес

Кутия цигари е "подкарала" катастрофиралия трамвай в София

Обвиняемият Даниел Терзиев остава в ареста за постоянно, реши съдът

15:05 - 06.09.2025
Важно днес

Всички обвиняеми за побой над полицейския шеф в Русе остават в ареста (обновена)

Съдът уважи исканията на прокуратурата въпреки протеста на защитата

13:08 - 06.09.2025
Спорт

Грешка на съперник и инцидент в последния завой пратиха Никола Цолов на последно място на “Монца”

Българският пилот се отдалечава от голямата си цел

12:22 - 06.09.2025
Живот

Колко пъти Тръмп чу "thank you" от технологичните босове

От Зукърбърг, през Гейтс, до Сундар Пичай и Сам Алтман - всички благодарят

11:36 - 06.09.2025