В края на годината бизнесът е трескаво ангажиран да приключи всички предстоящи трансакции, но и да погледне назад в равносметка за финансовия си успех.
“Една друга банка” прави една друга ретроспекция и наред с финансовите таблици, поглежда назад и през очите на своите клиенти.
ПроКредит Банк показа тази година своето лице такова, каквото е - без излишна захарна глазура и кухи фрази - не само в рекламния си клип.
И сега прави преглед на всички нови продукти, услуги, рубрики и дори наградите, които получи през годината - без финално салдо, а по-скоро с фокус върху добавената стойност - както за частните, така и за бизнес клиентите.
Тук и сега услуги от бъдещето за хората
ПроКредит Банк отчете през 2024 година значителен скок към модернизацията на банковите услуги, като предостави на своите клиенти възможността за безплатни парични преводи изцяло онлайн. Т
ова е първата по рода си услуга сред банките в България, която няма скрити условия. Услугата включва и безплатни незабавни преводи чрез Blink – система, която осигурява мигновени трансфери между банкови сметки в рамките на секунди.
За да насърчи потребителите да спестяват повече и да изграждат здравословни финансови навици, ПроКредит увеличи лихвата по гъвкавата спестовна сметка FlexSave.
Това е безсрочна сметка за управление на средства, която се открива заедно с всяка разплащателна сметка в евро или лева.
FlexSave дава възможност да се заделя желана сума, която да се ползва при необходимост - без това да струва нищо за клиентите, защото финансова култура се гради със стимули, а не с такси.
Още иновации и за бизнеса
Фокусът на ПроКредит са малките и средни предприятия, а банката не спира да разработва иновативни услуги, които добавят стойност за бизнеса и неговите клиенти.
Веднага се сещаме за няколко от тях - безплатен ПОС терминал, който не изисква допълнително устройство, включена визуализация в евро дори за левовите сметки и изцяло онлайн кандидатстване за кредит.
Банката е сред първите на пазара, която въведе софтуерен ПОС терминал. С него всяко андроид устройство може да се превърне в ПОС терминал.
Услугата е безплатна за клиентите на ПроКредит, а таксите за всяка трансакция чрез устройството са най-ниските на пазара.
Клиентите на ПроКредит са и една стъпка по-близо до еврозоната. Сметките им вече имат двойна визуализация във всички приложения – в лева и в евро и то за всички клиенти, не само за юридически лица.
ПроКредит е първата банка в България, където кандидатстването и отпускането на кредит не изисква разходка до офис.
Както за фирмите, така и за физическите лица, това става през дигиталния портал на банката - без излишна хартия и загуба на време.
По човешки близо в споделени истории
Банката отново показа, че отвъд корпоративните планове, грижата за бизнеса минава и през съпричастност с неговото развитие, предизвикателства и успехи. В поредицата “Приказки за пораснали бизнесмени”, ПроКредит разказа историите за растежа на някои от дългогодишните си клиенти.
Защо? Защото те доказват, че когато спестиш на бизнеса време от ходене по гишета и тежки процедури, той го конвертира в пари, растеж и развитие.
В ПроКредит обичат да разказват истории и понеже грижата за природата е в ДНК-то на банката, създадоха и рубрика за устойчивите решения, които променят начина за правене на бизнес.
“Зелен компас” е мястото, където са събрани кратки истории за устойчиви решения, които клиентите на банката са внедрили. И всеки може да почерпи вдъхновение от тях.
Международно признание за устойчивост
ПроКредит Банк е може би най-зелената бизнес институция в България. Съвсем естествено усилията и постиженията на банката в устойчивото развитие и отговорното банкиране бяха признати с редица престижни награди през 2024 година.
ПроКредит Банк беше отличена в категорията ,,Съвършенство в кръговата икономика” на международния Средиземноморски форум ”Circle The Med”.
Банката получи награда и в първото издание на конкурса ESGAwards 2024 - за устойчивото си управление на веригите за доставки, както и в конкурса на B2B медия - “Най-зелените компании в България”.
И просто ей така… хора, технологии и зелени политики се преплитат в истории за растеж, успех и награди. А къде са гишета и вратовръзките (както се пита в “една друга реклама”)? Оказва се, че не те правят банката полезна за своите клиенти.
През 2024 ПроКредит показа за пореден път, че цени прозрачността в общуването с клиентите, стреми се да минимизира екологичния си отпечатък и предоставя само услуги, които се основават както на задълбочен финансов анализ, така и на разбирането за нуждите на клиента.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: