Kaufland България ще отдаде чест на своите служители от първа линия в най-новата си кампания под името "Разчитайте на нас". 

Търговската верига ще разкаже личните истории на жените и мъжете от своя екип, които поеха отговорността да не спират работата си по време на пандемията от Covid-19, така че българските граждани да имат сигурен достъп до храни и продукти от първа необходимост. 

Участниците в кампанията ще покажат своите най-силни лични и професионални качества, които ги превръщат в отлични специалисти и им помагат да се справят с всекидневните предизвикателства.

"Разчитайте на нас" е посланието, което те отправят към клиентите на веригата.  

Именно служителите стоят зад успеха на Kaufland като лидер в сектора за модерна търговия в България и компания, на която българските потребители могат да се доверят, посочват от компанията. 

„Разпространението на COVID-19 и всички предизвикателства, с които се сблъскаха обществото и бизнеса, ни подтикнаха още по-ясно да осъзнаем ролята си не само на водеща компания в модерната търговия, но преди всичко на лидер в грижата за хората – нашите клиенти и нашия екип. Кампанията „Разчитайте на нас“ разкрива човешкия облик на бизнеса ни, в сърцето на който стоят именно служителите. Гордеем се с тяхната неуморна работа, висок професионализъм и личностни качества. Вярваме, че нашият най-голям успех е именно сплотеният екип, който за близо 15 години, откакто сме на пазара, успяхме да изградим и който е винаги на разположение за всяко българско семейство“, казва Милена Караилиева, HR директор на Kaufland България.

По време на извънредното положение компанията е предприела необходимите превантивни мерки, за да гарантира сигурността на своите клиенти и своя екип и да предотврати разпространението на коронавируса. 

Всички обекти в страната са оборудвани със защитни прегради. Екипите разполагат с предпазни маски, шлемове, ръкавици и средства за дезинфекция. Всеки служител на компанията на първа линия е получил еднократна допълнителна финансова премия към своето месечно възнаграждение.

"Мотото „Разчитайте на нас“ е и своеобразен апел, с който Kaufland България се обръща публично към своите служители в знак на дълбока признателност към тях за всеотдайната им работа, ангажираност и лоялност към компанията. С превръщането на свои служители в лица на кампанията Kaufland засвидетелства своето уважение към труда на екипа си, благодарение на който търговската верига продължава да бъде водеща в сектора и да следва своята визия за работодател, в основата на която стои взаимно доверие, ангажираност, мотивация и развитие на екипа", казват от компанията.

В две поредни години Kaufland България успешно се сертифицира като Топ Работодател от независимия международен институт Top Employers institute.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

всичко от деня

Александър Николов: Битовите потребители ще получат 25% компенсация за декември и 1/3 за януари

Азербайджан обещава по-големи количества газ за България през зимата

Конгресмен от САЩ допусна санкции срещу България заради ветото над Скопие

Клаудия Тени е съпредседател на групата за приятелство със Северна Македония и на Македоно-американското общество

Законодателните промени за съдебната реформа ще са готови за обществено обсъждане до седмица

Закрива се спецсъдът и спецпрокуратурата, променя се работата на ВСС и КПКОНПИ се трансформира

Преди 7 г. Австралия не пусна и Флойд Мейуедър

Върховенството на закона в Австралия - или как отказаха виза на боксьора заради сексуално насилие

Надежда Йорданова: Има сигнали срещу Гешев, които могат да са аргумент за отстраняването му

"Събираме още данни, за да се задействаме с отстраняването на главния прокурор", каза министърът

Джокович: Ще съдействам на властите, не исках фокусът да пада върху мен

Премиерът на Австралия защити решението на съда да депортира сърбина

Петков: Ще обявим парите от министерства и агенции към медии

Премиерът коментира здравните мерки, бунта на "Възраждане", темите за цената на енергията и Северна Македония