Общо 1000 бензиностанции от веригата OMV ще бъдат обновени с новия дизайн и лого на компанията, съобщават от австрийското дружество.
Процесът по трансформацията им ще продължи в следващите три години в общо 7 държави - Австрия, Румъния, Унгария, Словакия, Чехия, България и Сърбия.
Основната цел на промяната е тя да следва новата корпоративна идентичност, която ще се фокусира върху устойчивостта и кръговата икономика. Компанията вече обяви, че до 2050 г. иска да постигне въглеродна неутралност.
"Цветовете на новия дизайн препращат към произхода и историята на бранда. В същото време, адаптирането на основната цветова палитра поставя по-ясни акценти и предлага надеждна, модерна основа за комуникация в дигиталната среда с перспектива за устойчивост в бъдещето," посочват от компанията.
Бранд идентичността и дизайнът ще бъдат напълно обновени навсякъде – както в бизнес към бизнес частта, така и в бизнес към потребител.
С новото лого в следващите години ще заработят както бензиностанциите на веригата, така и мрежата от зарядни станции за електромобили.
"Неизменна част от работата ни в OMV е да бъдем част от мобилността на хората. Затова основната ни цел е да продължаваме да улесняваме и подобряваме обслужването, като надхвърляме очакванията, отговаряме на променящите се потребности на нашите клиенти и им предлагаме широк спектър от иновативни, устойчиви и дигитални решения. Новата ни бранд идентичност и мотото "Forward for Good" отразяват стратегията на компанията, пътя на трансформация и нагласата ни към бъдещето," заяви Ангел Тухов, управител и мениджър на "Верига бензиностанции" на OMV България.
В следващите 3 години ще бъдат актуализирани около 1,5 млн. бизнес карти, както и приложението OMV Мy station.
Дигитална трансформация ще претърпи и уебсайта на цялата група OMV.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: