Този май португалският деним бранд Salsa Jeans направи впечатляващ дебют на българския пазар с официално откриване на първия си магазин у нас в Serdika Center, София. Събитието привлече десетки гости, инфлуенсъри, медии и модни ентусиасти, които се докоснаха до философията на марката: всяка жена заслужава дрехи, които разбират тялото ѝ.
Salsa Jeans внесе нова гледна точка за модата – такава, която уважава индивидуалността и формите на женското тяло и се обръща много лично към всяка жена. Всеки чифт дънки, всяка кройка е впечатляващо премислена: високи талии, по-ниски талии, разнообразие от материи, които скулптурират формите по различен начин, модели push in и push up, подчертаващи извивките, без да налагат стереотипи.
„Това води до много приятно преживяване тук в магазина – можеш да усетиш уважение към индивидуалния силует и да се почувстваш приета, уверена, с усещане, че си на място, което разбира твоето тяло – без клишета и без натиск“ споделиха от маркетинг екипа по време на откриването.
Стъпването на марката в България е реализирано от PB Retail – подразделение на Puzzle Brands, което стои зад представянето на утвърдени световни модни брандове на българския пазар. PB Retail е официален франчайз партньор на Salsa Jeans за България и развива своята мрежа в ключови локации в страната, като подготвя разрастване и в Румъния. Част от визията на компанията е всеки магазин да бъде изживяване, изградено върху уважение, добър вкус и висок клас обслужване.
Екипът на Salsa Jeans е обучен в Португалия, според стандартите на глобалния екип, за да може да бъде максимално полезен на клиентите си. Те окуражават изпробването на различни модели и материи, за намирането на правилната кройка, която подчертава индивидуалността като едновременно запазва усещането за комфорт в дрехата.
Сред специалните акценти в пространството по време на откриването бяха огледалата-силуети, вдъхновени от различните женски тела – едно символично напомняне, че стандартите са индивидуални, а красотата няма универсална формула. Огледалата продължават да са в магазина, за да напомнят на посетителите и клиентите да се докоснат до увереността, която носят в себе си.
Salsa Jeans не пренебрегва мъжете – на около 40% от площта на магазина е разположена мъжка линия, която също заслужава сериозно внимание.
С появата си в България, магазинът на Salsa Jeans добави така необходимото разнообразие и смислена алтернатива в сегмента на небързата и устойчива мода, която можеш да пипнеш и изпробваш на живо, и определено дава основателна причина, за разходка до мол Сердика.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: