- Нови брандове
- Обновяване на зоната за хранене
- Фотоволтаична система за по-чиста енергия
Сердика Център отбелязва 15 години от откриването си в България с поредица от новости, които предстои да бъдат внедрени в търговския център. Цялостен ремонт и нова концепция на зоната на хранене, откриване на нови магазини и ресторант, изграждане на фотоволтаична система са част от инвестициите, предвидени за 2025 г.
На територията на Сердика Център функционират 202 магазина и 26 кьоска, които предлагат богат микс от брандове и услуги, ексклузивни модни обекти и възможност за приятно и спокойно пазаруване.
Близо 70% от браншовия микс се състои от модни брандове, следвани от технологични брандове и бюти обекти.
Тя допълни, че през годините молът работи на запълнен капацитет между 99 и 100%, а в Сердика Център присъстват ексклузивно модни брандове, както и големи модни лидери.
Новините тази пролет са и за новооткриващи се обекти.
- Своето присъствие в Сердика Център разширява полската група LPP с първи за търговския център магазин на Mohito.
- Първи магазин за страната ще открие и популярната испанска марка Salsa Jeans.
Освен тях клиентите на мола ще могат да се насладят и на висококачествената японска кухня на ресторант Ikigai, който ще отвори врати в началото на летния сезон.
Плановете на Сердика Център за 2025 г. включват пълно преобразяване на зоната за хранене, която ще бъде с по-функционално разпределение и с условия за по-комфортно и уютно преживяване. Броят на седящите в нея места ще бъде запазен, но с това ще бъдат добавени още 2 нови обекта за хранене. Проектът включва цялостен ремонт на общите части, утрояване на зелените площи и създаването на интерактивни зони за семействата.
За 15-годишното си присъствие на българския пазар Сердика Център постоянно инвестира и в внедряването на иновативни технологии в инфраструктурата си и подръжката на зелените площи в и отвън на територията си, с което подобрява своята енергийна ефективност и намалява въглеродните си емисии. През 2025 г. предстои изграждането на фотоволтаична система на покрива на сградата, която ще генерира електрическа енергия достатъчна да намали с до 15% разхода на електричество за охладителните системи на Сердика Център и Сердика Офиси.
Като част от цялостната политика за устойчивост 100% от енергията, която се използва в търговския център, е произведена от възобновяеми източници.
Обновяването на BMS системата дава възможност за инсталирането на допълнителни устройства за контрол на качеството на въздуха в сградата, управление на осветлението, управление на охлаждането и други. Измервания през 2020 г. със станции на airsofia показват, че въздухът в мола е с чистотата на планински въздух.
Сердика Център има изградена система за сепариране и разделно събиране на отпадъци, заради която над 180 тона пластмаса, хартия и стъкло годишно се предават за рециклиране.
Зелени площи над 5 500 кв.м. намаляват отпечатъка върху природата
Част от имота, който се разгръща на над 180 декара, са и Сердика Офиси. Те са разположени на 10 етажа с гледка към центъра на София. В офис частта работят над 2000 човека, като освен работни места, тe предлагат и flexible workspaces (гъвкави работни пространства) от най-ново поколение This Way.
Всички офиси са от клас „А“, сертифицирани като зелена сграда и с внедрени иновации.
От тази пролет Сердика Център променя и своята идентичност. Новото лого модернизира визията, като съчетава минимализъм и силна бранд идентичност. Визуалната трансформация подчертава стремежа към иновации и развитие, създавайки по-ясна и запомняща се бранд комуникация.
От 2017 г. Сердика Център е част от портфолиото на най-големия собственик и оператор на търговски центрове в Централна и Източна Европа NEPI Rockcastle.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: