Два нови бранда в Сердика Център, японски ресторант и 100% чиста енергия Снимка: © Сердика Център
  • Нови брандове
  • Обновяване на зоната за хранене
  • Фотоволтаична система за по-чиста енергия

Сердика Център отбелязва 15 години от откриването си в България с поредица от новости, които предстои да бъдат внедрени в търговския център. Цялостен ремонт и нова концепция на зоната на хранене, откриване на нови магазини и ресторант, изграждане на фотоволтаична система са част от инвестициите, предвидени за 2025 г.

Клиентите на Сердика Център са предимно жени (56%), близо 80% с висше образование и високи доходи, като те предпочитат обекта заради спокойната и уютна обстановка без излишен шум, разнообразие от брандове, услуги, възможности за допълнителни събития и впечатляващи декори.

На територията на Сердика Център функционират 202 магазина и 26 кьоска, които предлагат богат микс от брандове и услуги, ексклузивни модни обекти и възможност за приятно и спокойно пазаруване.

Близо 70% от браншовия микс се състои от модни брандове, следвани от технологични брандове и бюти обекти.

Виктория Ненова, управител на Сердика Център

„С гордост мога да заявя, че за 15 години Сердика Център се превърна в център на стила, вкуса и забавленията. Зад този наш успех стоят усилията и инвестициите в подобряване на инфраструктирата ни, както и реализирането на успешни партньорства и каузи, с които подобряваме средата, в която живеем. Благодарим на всички наши партньори през годините, с които доказахме, че Сердика Център е притегателен център за модни брандове и милиони клиенти на година.“, каза Виктория Ненова, управител на Сердика Център.

Тя допълни, че през годините молът работи на запълнен капацитет между 99 и 100%, а в Сердика Център присъстват ексклузивно модни брандове, както и големи модни лидери.

Новините тази пролет са и за новооткриващи се обекти.

  • Своето присъствие в Сердика Център разширява полската група LPP с първи за търговския център магазин на Mohito.
  • Първи магазин за страната ще открие и популярната испанска марка Salsa Jeans.

Освен тях клиентите на мола ще могат да се насладят и на висококачествената японска кухня на ресторант Ikigai, който ще отвори врати в началото на летния сезон.

Плановете на Сердика Център за 2025 г. включват пълно преобразяване на зоната за хранене, която ще бъде с по-функционално разпределение и с условия за по-комфортно и уютно преживяване. Броят на седящите в нея места ще бъде запазен, но с това ще бъдат добавени още 2 нови обекта за хранене. Проектът включва цялостен ремонт на общите части, утрояване на зелените площи и създаването на интерактивни зони за семействата.

За 15-годишното си присъствие на българския пазар Сердика Център постоянно инвестира и в внедряването на иновативни технологии в инфраструктурата си и подръжката на зелените площи в и отвън на територията си, с което подобрява своята енергийна ефективност и намалява въглеродните си емисии. През 2025 г. предстои изграждането на фотоволтаична система на покрива на сградата, която ще генерира електрическа енергия достатъчна да намали с до 15% разхода на електричество за охладителните системи на Сердика Център и Сердика Офиси.

Като част от цялостната политика за устойчивост 100% от енергията, която се използва в търговския център, е произведена от възобновяеми източници.

Обновяването на BMS системата дава възможност за инсталирането на допълнителни устройства за контрол на качеството на въздуха в сградата, управление на осветлението, управление на охлаждането и други. Измервания през 2020 г. със станции на airsofia показват, че въздухът в мола е с чистотата на планински въздух.

Сердика Център има изградена система за сепариране и разделно събиране на отпадъци, заради която над 180 тона пластмаса, хартия и стъкло годишно се предават за рециклиране.

Зелени площи над 5 500 кв.м. намаляват отпечатъка върху природата

Част от имота, който се разгръща на над 180 декара, са и Сердика Офиси. Те са разположени на 10 етажа с гледка към центъра на София. В офис частта работят над 2000 човека, като освен работни места, тe предлагат и flexible workspaces (гъвкави работни пространства) от най-ново поколение This Way.

Всички офиси са от клас „А“, сертифицирани като зелена сграда и с внедрени иновации.

От тази пролет Сердика Център променя и своята идентичност. Новото лого модернизира визията, като съчетава минимализъм и силна бранд идентичност. Визуалната трансформация подчертава стремежа към иновации и развитие, създавайки по-ясна и запомняща се бранд комуникация.

От 2017 г. Сердика Център е част от портфолиото на най-големия собственик и оператор на търговски центрове в Централна и Източна Европа NEPI Rockcastle.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Бизнес

Комисията за защита на конкуренцията одобри придобиването на аптеки Медея от BENU

Предстои финализиране на сделката между собствениците на аптеки Медея и BENU

18:59 - 19.12.2025
Важно днес

Пуснаха под гаранция директора на 138-о училище срещу 5000 лева

Според съда няма опасност Александър Евтимов да се укрие

18:33 - 19.12.2025
Важно днес

Журналисти се събраха пред bTV в знак на солидарност с Мария Цънцарова и Златимир Йочев

Гилдията излезе на протест срещу "опразването на столчета" в големите медии

18:24 - 19.12.2025
Важно днес

Двама руснаци са задържани в София по искане на САЩ

Единият от тях ще бъде екстрадиран в САЩ

18:00 - 19.12.2025
Спорт

Съдът отмени избора на Весела Лечева като председател на БОК

Проблемите на БОК могат да доведат до това българските спортисти да се състезават без флаг на Зимните олимпийски игри

17:26 - 19.12.2025
Важно днес

bTV потвърди, че "води диалог" за смяна на Мария Цънцарова като водещ на сутрешния блок

bTV води диалог с Мария Цънцарова и обсъжда възможности за развитие на програмното съдържание с нейно активно участие"

17:21 - 19.12.2025
Важно днес

Столичната община пуска Зелен билет за следващите три дни

Очакват се мъгли и сериозно замърсяване на въздуха през уикенда

16:10 - 19.12.2025
Текстове от партньори

Кога ще работи Kaufland по време на празниците?

На 24 и 31 декември, както и на 2 януари, магазините ще бъдат с намалено работно време, а на 25 декември и 1 януари веригата няма да работи

15:43 - 19.12.2025
Живот

Новогодишната програма на bTV, Nova и БНТ: Галена, Миле Китич и "Сватбарски мераци"

Какво ще излъчват трите национални телевизии

15:42 - 19.12.2025