Два нови бранда в Сердика Център, японски ресторант и 100% чиста енергия Снимка: © Сердика Център
  • Нови брандове
  • Обновяване на зоната за хранене
  • Фотоволтаична система за по-чиста енергия

Сердика Център отбелязва 15 години от откриването си в България с поредица от новости, които предстои да бъдат внедрени в търговския център. Цялостен ремонт и нова концепция на зоната на хранене, откриване на нови магазини и ресторант, изграждане на фотоволтаична система са част от инвестициите, предвидени за 2025 г.

Клиентите на Сердика Център са предимно жени (56%), близо 80% с висше образование и високи доходи, като те предпочитат обекта заради спокойната и уютна обстановка без излишен шум, разнообразие от брандове, услуги, възможности за допълнителни събития и впечатляващи декори.

На територията на Сердика Център функционират 202 магазина и 26 кьоска, които предлагат богат микс от брандове и услуги, ексклузивни модни обекти и възможност за приятно и спокойно пазаруване.

Близо 70% от браншовия микс се състои от модни брандове, следвани от технологични брандове и бюти обекти.

Виктория Ненова, управител на Сердика Център

„С гордост мога да заявя, че за 15 години Сердика Център се превърна в център на стила, вкуса и забавленията. Зад този наш успех стоят усилията и инвестициите в подобряване на инфраструктирата ни, както и реализирането на успешни партньорства и каузи, с които подобряваме средата, в която живеем. Благодарим на всички наши партньори през годините, с които доказахме, че Сердика Център е притегателен център за модни брандове и милиони клиенти на година.“, каза Виктория Ненова, управител на Сердика Център.

Тя допълни, че през годините молът работи на запълнен капацитет между 99 и 100%, а в Сердика Център присъстват ексклузивно модни брандове, както и големи модни лидери.

Новините тази пролет са и за новооткриващи се обекти.

  • Своето присъствие в Сердика Център разширява полската група LPP с първи за търговския център магазин на Mohito.
  • Първи магазин за страната ще открие и популярната испанска марка Salsa Jeans.

Освен тях клиентите на мола ще могат да се насладят и на висококачествената японска кухня на ресторант Ikigai, който ще отвори врати в началото на летния сезон.

Плановете на Сердика Център за 2025 г. включват пълно преобразяване на зоната за хранене, която ще бъде с по-функционално разпределение и с условия за по-комфортно и уютно преживяване. Броят на седящите в нея места ще бъде запазен, но с това ще бъдат добавени още 2 нови обекта за хранене. Проектът включва цялостен ремонт на общите части, утрояване на зелените площи и създаването на интерактивни зони за семействата.

За 15-годишното си присъствие на българския пазар Сердика Център постоянно инвестира и в внедряването на иновативни технологии в инфраструктурата си и подръжката на зелените площи в и отвън на територията си, с което подобрява своята енергийна ефективност и намалява въглеродните си емисии. През 2025 г. предстои изграждането на фотоволтаична система на покрива на сградата, която ще генерира електрическа енергия достатъчна да намали с до 15% разхода на електричество за охладителните системи на Сердика Център и Сердика Офиси.

Като част от цялостната политика за устойчивост 100% от енергията, която се използва в търговския център, е произведена от възобновяеми източници.

Обновяването на BMS системата дава възможност за инсталирането на допълнителни устройства за контрол на качеството на въздуха в сградата, управление на осветлението, управление на охлаждането и други. Измервания през 2020 г. със станции на airsofia показват, че въздухът в мола е с чистотата на планински въздух.

Сердика Център има изградена система за сепариране и разделно събиране на отпадъци, заради която над 180 тона пластмаса, хартия и стъкло годишно се предават за рециклиране.

Зелени площи над 5 500 кв.м. намаляват отпечатъка върху природата

Част от имота, който се разгръща на над 180 декара, са и Сердика Офиси. Те са разположени на 10 етажа с гледка към центъра на София. В офис частта работят над 2000 човека, като освен работни места, тe предлагат и flexible workspaces (гъвкави работни пространства) от най-ново поколение This Way.

Всички офиси са от клас „А“, сертифицирани като зелена сграда и с внедрени иновации.

От тази пролет Сердика Център променя и своята идентичност. Новото лого модернизира визията, като съчетава минимализъм и силна бранд идентичност. Визуалната трансформация подчертава стремежа към иновации и развитие, създавайки по-ясна и запомняща се бранд комуникация.

От 2017 г. Сердика Център е част от портфолиото на най-големия собственик и оператор на търговски центрове в Централна и Източна Европа NEPI Rockcastle.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Спорт

“Левски” се спаси в последния момент срещу “Септември” (София)

. Футболистите на Хулио Веласкес дръпнаха с 9 точки пред третия “Арда”

18:48 - 21.04.2025
Важно днес

Тежка катастрофа със загинал затвори пътя София-Вакарел в района на Нови хан

Жертвите в катастрофи около Великден са три пъти повече в сравнение с данните от миналата година

17:55 - 21.04.2025
Живот

Какво следва след смъртта на папа Франциск и кой ще е неговият наследник

Смъртта на папа Франциск дава началото на строго организирана поредица от събития за избора на следващ лидер на църквата

17:30 - 21.04.2025
Здраве

Защо толкова много жени имат проблеми със свекървите си?

Често във връзките има малко място за трети човек

15:57 - 21.04.2025
Живот

Родители призовават за мерки срещу "ученически банди", които тормозят връстниците си

Особено обезпокоителен е случай с 14-годишно момче, което наскоро е пребито до метростанция "Горна баня".

13:17 - 21.04.2025
Живот

"Човек на смирението" и "глас на мира и любовта": Как световните лидери почетоха папа Франциск

Премиерът Желязков: Папа Франциск беше истински приятел на България и ще остане символ на мира

12:40 - 21.04.2025
Важно днес

Почина Папа Франциск - първият папа от Юга, който промени Католическата църква

Той ръководеше Католическата църква от март 2013 г. насам

11:07 - 21.04.2025
Политика

Китай втвърди тона и предупреди страните да не сключват търговски сделки със САЩ

Напрежението в световната търговска война се изостря. 

10:33 - 21.04.2025
Пътуване

Renault 5 - поп иконата, която носи духа на 70-те

R5 - модерен, балансиран и леко носталгичен

10:23 - 21.04.2025