Три месеца след началото на онлайн кампанията „Благодарим ти, че пестиш в BILLA” - генерираните спестявания от страна на клиентите на търговската верига са близо 1,23 млн. лв. Заради силния интерес, веригата реши да удължи периода за провеждане на онлайн играта - тя ще бъде валидна до края на декември 2021 г.
Регистрираните касови бележки от 1 март до 1 юни са над 150 хиляди, а участниците, част от които спечелиха награди – близо 18 000.
„Благодарим ти, че пестиш в BILLA“ позволява на потребителите да следят своите спестявания, а 10 от тях, изтеглени на случаен принцип, печелят електронни ваучери за пазаруване от магазините на веригата. Те са на стойност сбора от спестените суми от всички валидно регистрирани касови бележки в края на месеца.
Всеки клиент на веригата може да създаде свой индивидуален профил на www.spestivbilla.bg, като за целите на кампанията е необходимо при плащане на каса да използва BILLA Card, а след пазаруване – да регистрира данните от касовата бележка онлайн.
„Да бъдем лидери и да се развиваме, означава не само да посрещаме предизвикателствата и динамиката на потреблението, но и да създаваме комфорт за бюджета на нашите клиенти и приятни емоции от пазаруването. Ето защо свежите и висококачествени продукти в магазините ни са на достъпни цени, а програмите ни за лоялност добавят разнообразни механизми за спестяване и забавление. Резултатите от регистрираните касови бележки на www.spestivbilla.bg доказват, че клиентите ни оценяват това“, каза изпълнителният директор за България - Норберт Мисбрандт.
Пълните условия за участие в кампанията „Благодарим ти, че пестиш в BILLA“ са достъпни тук.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: