Спойлъри срещу Covid-19: Рекламната кампания, която Netflix не посмя да използва Снимка: © getty images

В четвъртък сутринта в онлайн пространството се появи рекламна кампания на Netflix, която позиционира по билбордове спойлъри от любимите сериали на потребителите на стрийминг платформата, за да даде допълнителен стимул на хората да не излизат от домовете си по време на Covid-19 карантината. Или поне такава информация бе разпространена масово по медии и в социалните мрежи. Истината обаче е малко по-различна.

Зад проекта стоят студенти от Miami Ad School Europe в Хамбург, които действително са предложили идеята си на Netflix, но са били отхвърлени от американската компания.

Какво всъщност гласи видеото?

"Най-добрият начин да спрем разпространението на Covid-19 е да си стоим вкъщи (#staythefuckhome), но някои хора все още мислят, че е приемливо да излизат и да разпускат, като по този начин вредят на всички ни," се казва в нея. "Така че предприехме екстремни мерки - спойлнахме любимите им Netflix сериали."

"Фалшивата" рекламна кампания е създадена от Сейне Конгруангкит и Парчуабмо Чаимонгкало - студентка и наскоро завършил неин колега от европейския клон в Хамбург на рекламното училище в Маями.

"Решихме да помогнем с това, което можем най-добре - измисляме креативни идеи," казва пред Forbes Чаимонгкало.

Макар да признават, че щеше да е хубаво да реализират идеята си, ентусиастите смятат, че са постигнали основната си цел - привлекли са вниманието на много хора към проблема.

Междувременно изолацията, която е задължителна във все по-големи части от света, носи много позитиви на Netflix. Според данни компанията за изследване на телевизионния интерес Alphonso броят на уникалните посещения на стрийминг платформата от 31 януари насам е нараснал с 25%.

Forbes пък съобщава, че от последния понеделник, когато в САЩ бе препоръчано на гражданите да останат по домовете си, акциите на платформата са поскъпнали със 17%.

Дори и без тази рекламна кампания Netflix ще продължава да трупа ползи при настоящите условия, но е жалко, че подобна оригинална идея ще остане нереализирана.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

"Има такъв народ" бетонира Слави Трифонов за свой председател

Партията проведе Национална конференция при закрити врата, след която нямаше никакви изявления

17:46 - 17.05.2025
Важно днес

Операция "Колесниците на Гедеон": Израел започна мащабна офанзива за "завземане" на райони в Газа

Израелската армия започна операция "Колесниците на Гедеон"

16:35 - 17.05.2025
Спорт

Никола Цолов се качи на почетната стълбичка на легендарната "Имола"

За него това е пети подиум в кариерата му във Формула 3.

14:42 - 17.05.2025
Важно днес

МОН и Столична общината търсят варианти за учениците в София, ако блокадата продължи и за матурите

Кметът на София увери, че транспортната блокада в София не е попречила на училищата

14:37 - 17.05.2025
галерия

Кой ще спечели "Евровизия" 2025: Фаворитите преди големия финал

Поп опера, песен за сауна или френска балада? Кои са големите фаворити за победител на "Евровизия" 2025

14:05 - 17.05.2025
Спорт

МОК призна с писмо избора на Весела Лечева в БОК. Екипът на Костадинова го оспори

Нов сюжет се разиграва в спора около ръководството на БОК

12:27 - 17.05.2025
Култура

Галерии и музеи са с безплатен вход тази вечер за Европейската нощ на музеите

Вижте пълната програма за София и Варна

11:30 - 17.05.2025
GEN Z дневници

Vol. 67: Най-секси рекламата с Тео Джеймс, HBO отнесе подигравки, аларма в 4 ч. сутринта

Пускаме си "Мемевизия" и в паузите гледаме най-горещата реклама в историята

11:25 - 17.05.2025