Спойлъри срещу Covid-19: Рекламната кампания, която Netflix не посмя да използва Снимка: © getty images

В четвъртък сутринта в онлайн пространството се появи рекламна кампания на Netflix, която позиционира по билбордове спойлъри от любимите сериали на потребителите на стрийминг платформата, за да даде допълнителен стимул на хората да не излизат от домовете си по време на Covid-19 карантината. Или поне такава информация бе разпространена масово по медии и в социалните мрежи. Истината обаче е малко по-различна.

Зад проекта стоят студенти от Miami Ad School Europe в Хамбург, които действително са предложили идеята си на Netflix, но са били отхвърлени от американската компания.

Какво всъщност гласи видеото?

"Най-добрият начин да спрем разпространението на Covid-19 е да си стоим вкъщи (#staythefuckhome), но някои хора все още мислят, че е приемливо да излизат и да разпускат, като по този начин вредят на всички ни," се казва в нея. "Така че предприехме екстремни мерки - спойлнахме любимите им Netflix сериали."

"Фалшивата" рекламна кампания е създадена от Сейне Конгруангкит и Парчуабмо Чаимонгкало - студентка и наскоро завършил неин колега от европейския клон в Хамбург на рекламното училище в Маями.

"Решихме да помогнем с това, което можем най-добре - измисляме креативни идеи," казва пред Forbes Чаимонгкало.

Макар да признават, че щеше да е хубаво да реализират идеята си, ентусиастите смятат, че са постигнали основната си цел - привлекли са вниманието на много хора към проблема.

Междувременно изолацията, която е задължителна във все по-големи части от света, носи много позитиви на Netflix. Според данни компанията за изследване на телевизионния интерес Alphonso броят на уникалните посещения на стрийминг платформата от 31 януари насам е нараснал с 25%.

Forbes пък съобщава, че от последния понеделник, когато в САЩ бе препоръчано на гражданите да останат по домовете си, акциите на платформата са поскъпнали със 17%.

Дори и без тази рекламна кампания Netflix ще продължава да трупа ползи при настоящите условия, но е жалко, че подобна оригинална идея ще остане нереализирана.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

НС направи важни крачки към приемане на еврото и взе решение за ускоряване на процеса

Парламентът постави като цел 1 юли 2025 г. за приемане на еврото у нас

17:56 - 26.07.2024
Технологии

Vivacom навлиза ударно в света на гейминга с турнира „Game ON“

Популярни геймъри, техните фенове и специални гост-звезди влизат заедно в епичен сблъсък за награда от 15 000 лева

17:46 - 26.07.2024
Важно днес

Русия арестува бивш зам.-министър на отбраната и го обвини в корупция

Офицерът е един от най-дълго служилите служители в областта на руската отбраната.

17:25 - 26.07.2024
Важно днес

МОН предлага две по-дълги ваканции за учениците

МОН с предложение за ваканциите и неучебните дни през учебната 2024/25 г.

15:28 - 26.07.2024