Термочаша, която преживя пожар в автомобил и запази леда вътре непокътнат. Над 2 милиарда гледания в TikTok и опашки пред магазините, достойни за премиерата на нов iPhone.
Stanley се превърна в поп културен феномен, който издигна обикновената термочаша до статуса на моден аксесоар.
Още от началото на своето съществуване Stanley не е просто бутилка, която държи напитките топли (или студени), а е покана за приключение.
В своята маркетинг стратегия от Stanley винаги са се опитвали да разказват истории – за сутрешни изгреви край палатката, за снежни върхове и за дълги нощи пред компютъра. Stanley не е просто термос, а е тихият свидетел на вашите преживявания, който никога не разочарова.
Изведнъж обаче брандът се превърна в икона на съвременното поколение. Магията - Gen Z откри Stanley и вкара продуктите на марката в TikTok и Instagram.
До 15 януари 2025 година българските почитатели на марката ще могат да разгледат и изпробват продуктите ѝ в първия pop-up магазин на Stanley в София Ринг Мол.
Какво ще откриете в pop-up магазина?
На щанда са представени актуалните модели от колекцията:
- Quencher чаша в 8 цвята - продуктът, който промени посоката на марката;
- Бутилки от хидратиращата серия;
- Чаши за кафе;
- Класически термоси, които поддържат напитките горещи до 7 часа и студени до 11 часа.
От планината до модния подиум
Брандът има 111 години опит в производството на термопродукти и е известен с това, че дава доживотна гаранция за новите си артикули.
През 1913 г. Уилям Стенли-младши патентова първия изцяло стоманен вакуумен термос като заменя традиционната стъклена изолация с по-здрава метална конструкция. Тази иновация значително подобрява издръжливостта и ефективността на термосите, като ги прави по-подходящи за всекидневна употреба и екстремни условия.
"Точката на кипене" по Малкълм Гладуел - или моментът, в който един продукт се качва на върха на вълната, за Stanley е чашата Quencher – продукт, представен през 2016 година, който се превръща в глобална сензация благодарение на социалните мрежи. През 2023 г. продажбите ѝ нарастват с 275%, а видеата с хаштаг #Stanley събират над 2 милиарда гледания в TikTok.
През ноември 2023-та случаят с оцелялата при автомобилен пожар Quencher чаша привлича вниманието на над 60 милиона зрители. А компанията изненадва и с неочакван жест - глобалният директор не само заменя чашата, но и автомобила на потърпевшата клиентка.
В България Stanley навлиза през 2021 година, първо сред къмпингари, туристи, ловци и рибари. През 2023 г., като следва глобалния тренд с Quencher чашата, марката разширява присъствието си и в градската среда и привлича нова, по-младежка аудитория.
От специализиран производител на оборудване за открито до моден бранд, харесван от различни поколения - Stanley успешно съчетава традиции с иновации. Докато класическите термоси продължават да бъдат предпочитани от любителите на природата, новите градски модели привличат младата аудитория с комбинацията от стил и функционалност.
Ако искате да видите продуктите на Stanley отблизо, посетете pop-up магазина в София Ринг Мол. Със сигурност ще получите вдъхновение за коледни подаръци за част от хората около вас.
Защо чаша за вода се превърна в хит сред младите в социалните мрежи?
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: