Stanley: Термочашата, която превзе социалните мрежи, с pop-up магазин в София Снимка: © Stanley България

Термочаша, която преживя пожар в автомобил и запази леда вътре непокътнат. Над 2 милиарда гледания в TikTok и опашки пред магазините, достойни за премиерата на нов iPhone.

Stanley се превърна в поп културен феномен, който издигна обикновената термочаша до статуса на моден аксесоар.

Още от началото на своето съществуване Stanley не е просто бутилка, която държи напитките топли (или студени), а е покана за приключение.

Stanley

В своята маркетинг стратегия от Stanley винаги са се опитвали да разказват истории – за сутрешни изгреви край палатката, за снежни върхове и за дълги нощи пред компютъра. Stanley не е просто термос, а е тихият свидетел на вашите преживявания, който никога не разочарова.

Изведнъж обаче брандът се превърна в икона на съвременното поколение. Магията - Gen Z откри Stanley и вкара продуктите на марката в TikTok и Instagram.

До 15 януари 2025 година българските почитатели на марката ще могат да разгледат и изпробват продуктите ѝ в първия pop-up магазин на Stanley в София Ринг Мол.

Какво ще откриете в pop-up магазина?

StanleyНа щанда са представени актуалните модели от колекцията:

  • Quencher чаша в 8 цвята - продуктът, който промени посоката на марката;
  • Бутилки от хидратиращата серия;
  • Чаши за кафе;
  • Класически термоси, които поддържат напитките горещи до 7 часа и студени до 11 часа.

От планината до модния подиум

Брандът има 111 години опит в производството на термопродукти и е известен с това, че дава доживотна гаранция за новите си артикули.

През 1913 г. Уилям Стенли-младши патентова първия изцяло стоманен вакуумен термос като заменя традиционната стъклена изолация с по-здрава метална конструкция. Тази иновация значително подобрява издръжливостта и ефективността на термосите, като ги прави по-подходящи за всекидневна употреба и екстремни условия.

Стенли часа термос

"Точката на кипене" по Малкълм Гладуел - или моментът, в който един продукт се качва на върха на вълната, за Stanley е чашата Quencher – продукт, представен през 2016 година, който се превръща в глобална сензация благодарение на социалните мрежи. През 2023 г. продажбите ѝ нарастват с 275%, а видеата с хаштаг #Stanley събират над 2 милиарда гледания в TikTok.

През ноември 2023-та случаят с оцелялата при автомобилен пожар Quencher чаша привлича вниманието на над 60 милиона зрители. А компанията изненадва и с неочакван жест - глобалният директор не само заменя чашата, но и автомобила на потърпевшата клиентка.

В България Stanley навлиза през 2021 година, първо сред къмпингари, туристи, ловци и рибари. През 2023 г., като следва глобалния тренд с Quencher чашата, марката разширява присъствието си и в градската среда и привлича нова, по-младежка аудитория.

От специализиран производител на оборудване за открито до моден бранд, харесван от различни поколения - Stanley успешно съчетава традиции с иновации. Докато класическите термоси продължават да бъдат предпочитани от любителите на природата, новите градски модели привличат младата аудитория с комбинацията от стил и функционалност.

Stanley

Ако искате да видите продуктите на Stanley отблизо, посетете pop-up магазина в София Ринг Мол. Със сигурност ще получите вдъхновение за коледни подаръци за част от хората около вас.

Защо чаша за вода се превърна в хит сред младите в социалните мрежи?


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Великобритания и Франция ще представят план за прекратяване на бойните действия в Украйна (Обновена)

Зеленски получи топло посрещане във Великобритания след скандала в Белия дом

17:32 - 02.03.2025
Важно днес

“Левски” съсипа червения празник с гол в последната секунда във Вечното дерби

До 90 мин. ЦСКА водеше с 2:0, но не успя да победи

15:55 - 02.03.2025
Еврото - въпроси и отговори

Какво ще стане със заплатите, ако се приеме еврото?

15:32 - 02.03.2025
Важно днес

Нелепо паркирана полицейска кола блокира трамваи в центъра на София

По случая е започнала проверка в МВР

13:55 - 02.03.2025
Важно днес

Хиляди блокираха Ниш за 18 часа в един от най-масовите протести в Сърбия

Протестите в Сърбия не стихват четвърти месец

11:29 - 02.03.2025
Важно днес

Израел прекъсна доставките на хуманитарната помощ за Газа

Първата фаза на примирието изтече в събота, а "Хамас" отказва удължаването ѝ

10:12 - 02.03.2025
Важно днес

Ограничения в движението заради мача "Левски-ЦСКА" в София

Организацията на трафика ще става по преценка на полицията

09:47 - 02.03.2025
Спорт

Най-чаканият мач на стадион “Диего Марадона” завърши без победител

Троен възел на върха в Италия

21:20 - 01.03.2025
Бизнес

Турска компания купува ключово златно находище в България

Turker Mining ще придобие 100% от собствеността на проекта "Розино"

20:39 - 01.03.2025