Близо 123,4 милиона души са проследили двубоя между Канзас Сити Чийфс и Сан Франциско Фортинайнърс на финала на Националната футболна лига (NFL) на САЩ.
Рейтингът на Супербоул чупи всички рекорди в историята на американския спорт.
Единственото пряко предаване, което е гледано едновременно от повече хора в Съединените щати, е кацането на "Аполо 11" на Луната през 1969 г. - около 150 милиона зрители.
Присъствието на Тейлър Суифт е големият фактор на промяната, който е довел още по-голяма публика за най-популярния мач в годината за САЩ.
Това показват данните на агенция Nielsen, публикувани от телевизията CBS, която е основният партньор на събитието.
Nielsen са изчислили, че рекордно висок брой от около 202,4 милиона души са си пуснали Супербоул поне за кратко през някоя от всички мрежи, в които мачът е излъчван.
Тук не се включват и неизвестното количество хора, които са гледали финала заедно в спортни барове.
Високата гледаемост може да се обясни с традиционния интерес към американския футбол, любопитството дали "Вождовете" от Канзас Сити ще защитят миналогодишната си шампионска титла и участието на звезди като Ъшър, Алиша Кийс и други на концерта за полувремето.
Истинският прилив на нова публика вероятно се дължи на феновете на Тейлър Суифт, които не са сред обичайната целева група за NFL.
Певицата прелетя почти 9000 км от Япония до Невада, за да може да присъства на стадиона и да подкрепи лично своя партньор Травис Келси от Канзас Сити.
Реакциите на Суифт след всяка точка на отбора бяха излъчвани както на големите екрани на трибуните, така и по телевизиите в цяла Америка.
Звездите, коиго бяха на Супербоул, но почти никой не разбра
Супербоул 2024: Канзас Сити отново на върха, Ъшър без тениска и завръщането на Бийонсе
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: