Tiffany and Co. брандира фасадата на Лувъра в Париж по артистичен начин.
Американската марка за бижута е собственост на групата LVMH от началото на 2021.
Известният музей се съгласи Tiffany да сложи гигантска снимка на сградата, за да създаде оптична илюзия и да подчертае последния си продукт продукт - гривната Lock.
Креативната реклама може да се види от 2 до 31 януари над градините Тюйлери.
Относно концепцията, производителят на бижута се обръща към към френския фотограф Пол Русто, който си представя изкривена сградата на Лувъра с известната гривна, носеща се отгоре.
„Подобно на НЛО, гривната магнетизира, дърпа и трансформира реалността. В моята работа винаги има нишка от невъзможното търсене: да покажа невидимото. За да го направя, създавам миражи - Лувърът мутира в жив, движещ се обект за една халюциногенна интерпретация на синьото Tiffany.“, обясни Пол Русто.
Според марката, основана през 1837 г., Tiffany е "първият бижутер през периода след войната, който споменава имената на художници, с които си сътрудничи" - Жан Шлумбергер, Анди Уорхол или Елза Перети.
Целта на монументалната инсталация е „да отдаде почит на художественото наследство на едно от най-емблематичните места в столицата, сърцето на парижкия свят на изкуството и културата“, казва Колиа Нево, президент на компанията за Европа.
Гигантските платна и билборди на луксозните марки отдавна не се ограничават до сгради в строеж.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: