Беше само въпрос на време TikTok да излезе извън границите на социалните мрежи. Платформата, която набра огромна популярност по време на пандемията, вече е в ресторантьорския бизнес.
Този ход беше очакван, след като видеоклиповете с храни и рецепти се превърнаха в ключова част от социалната мрежа, трупайки милиони гледания.
Платформата за споделяне на видео обяви партньорство с американската Virtual Dining Concepts, която помага на собствениците на ресторанти да изготвят концепция за доставка на храна.
TikTok Kitchen ще доставя храна на територията на САЩ, като започва през март с 300 ресторанта, а до края на 2022 г. ще доставя храна от 1000 обекта.
В концепцията на TikTok менюто е заложено ястията да са изцяло според актуалните тенденции за рецепти в платформата. В това число влиза хитовата печена паста с фета сирене, тръгнала именно от TikTok, която се оказа и най-търсеното ястие в Google за 2021 г.
Virtual Dining Concepts успешно подкрепя ресторанти на знаменитости, като най-големият хит досега е бургерът MrBeast на YouTube звездата Джими Доналдсън, който беше пуснат през есента на 2020 г. За 3 месеца са били продадени над 1 милион бургера от 1500 локации в САЩ, Канада и Обединеното кралство.
TikTok Kitchen може и да надмине MrBeast, съдейки по аудиторията. Платформата е с над 1 млрд. потребители месечно и стотици милиони абонати, а Доналдсън е с близо 85 млн. последователи.
Сред ресторантите, от които TikTok Kitchen ще доставя, са американските вериги, които собственикът на Virtual Dining Concepts Робърт Ърл притежава, включително пицарията Buca di Beppo и Bertucci’s.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: