Черният петък дойде у нас някъде около 2013 г. И в началото беше просто ехо от американския Black Friday, който събира на опашки стотици хора, чакащи да си купят продукти с голямо намаление от любимите си магазини.
След това се разрасна. Къде със значими намаления, къде със символични. Но във всички случаи – съсредоточен около шопинга. Ако има обаче нещо, което в България вършим много добре, то е да вземем произволен повод и да го превърнем в парти.
И точно това правят тази година от Park Center: смело обогатяват концепцията за Черния петък и превръщат пазаруването в събитие и празник.
Познаватe Park Center: „молът срещу Хемус“, „молът в кучешкия парк“, „молът зад Музея „Земята и хората“ и „молът, в който пускат кучета“. Търговският център на ъгъла на „Арсеналски“ и „Черни връх“ е част от живота на софиянци и на гостите на столицата още от 2006 г., когато отвори врати: заради пространството, светлината, локацията, гостоприемството и магазините, разбира се.
Сега за първи път у нас Park Center прави нещо нестандартно - Urban Fest Black Friday Edition – единствен по рода си фестивал на шопинга и музиката, който ще превърне чернопетъчното пазаруване в музикален ивент.

На пулта този петък ще застане SLAVENNA, а в събота ще се качат артистите от платформата What we play DJs - Marten Roberto, TromBobby и Artonе, които ще ви зададат ритъма на най-вълнуващия шопинг.
Още в петък събитието ще започне със SLAVENNA от 16 ч. до 20 ч.: Славена Данкова маневрира между различни музикални жанрове като набляга на фънк, диско, ранен хаус и балеарик. Работи с DJ сетове на живо и създава атмосфера, която надхвърля музикалния „фон“ и превръща трескавото петъчно обикаляне по магазините в парти преживяване.
В събота на пулта в Park Center ще застъпят TromBobby, Artone и Мarten Roberto. Последният няма нужда от представяне: ключова фигура на българската клубна сцена, Marten е гласът зад „Musicology“, музикален редактор, продуцент и DJ, който е отговорен за някои от най-яките партита през последните 25 години.

Artone има активна сцена и извън България, така че сетовете му ще добавят интернационален нюанс на събитието, а TromBobby - тромбонист и ярък представител на бийт културата, прави от електронната музика с жив инструмент изживяване, което остава за дълго.
От Park Center са предвидили и специална кампания за клиентите - касови бележки от участващите търговски обекти в мола на обща стойност над 250лв, направени в събота и представени на промоутъра на ниво 0, ще получат колекционерска тениска по дизайн на Marten Roberto.
На територията на целия търговски център ще има отстъпки, достигащи до – 50%, което ни напомня да споменем поне някои от любимите ни търговски обекти в Park Center: Foot Court, Douglas, The North Face, Cine Grand, Cache Bar, SiLVER COURT, Ma Baker, iAbalka, КРЕО, dm, Комсед, a от съвсем скоро и Cafémag, My Gulliver, Just Asia и още.
Така че ако още не сте запълнили последния ноемврийски уикенд, „молът в кучешкия парк“ ще ви очаква. Да, онзи срещу „Хемус“.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:
