Обновено мобилно банкиране, избор на имот и ипотечен кредит без излишна хартия, срещи и губене на време, сътрудничество с Visa - това са част от иновациите, с които идват новото мото и посока на развитие на Банка ДСК. Слоганът ѝ вече е "Тук и сега" и подсказва трансформацията, която обхваща цялостната идентичност на банката - погледът е към съвременните, мобилно ориентирани потребители, за които скоростта, персонализацията и постоянната достъпност са задължителни.
Промяната стъпва върху задълбочено пазарно проучване, проведено от Ipsos България през 2024 г. Данните показват, че 71% от потребителите на възраст между 18 и 29 години възприемат кампанията като „подходяща за хора като мен“, а 65% от всички анкетирани смятат, че новата комуникационна линия кореспондира с очакванията им към тяхната банка.
Мотото „Тук и сега“ е обещание на банката да бъде в крак с потребителите:
„С тази трансформация ние променяме не само начина, по който изглеждаме, но и начина, по който мислим, действаме и комуникираме. Искаме да бъдем банка, която се движи със своите клиенти – бързо, уверено и с поглед към бъдещето. Това е само началото на едно дългосрочно пътуване, в което ДСК ще бъде още по-близо до потребителите – тук и сега“, споделя Тамаш Хак-Ковач, главен изпълнителен директор на Банка ДСК.
Ново мобилно банкиране в ритъма на живота
Ключов елемент от новата стратегия на Банка ДСК е предстоящото лансиране на изцяло ново мобилно приложение, разработвано от екипа на банката в продължение на две години. Амбицията е то да се превърне в основна дигитална платформа за управление на личните финанси - с по-интуитивен интерфейс, подобрена навигация и функционалности, които ще се разширяват прогресивно в следващите месеци.
Целта е мобилното банкиране да надхвърли обичайната роля на „приложение за преводи“, като се утвърди като пълноценен финансов партньор – достъпен навсякъде, по всяко време.
DSK Home – Дигиталната революция в пътя към нов дом
Банка ДСК ще запази фокуса си върху напълно интегрираните продукти за клиентите. Пример за това е платформата за имоти и ипотечни кредити DSK Home, която вече три години променя жилищния пазар. Със своя изцяло дигитален процес - от избора на мечтания имот, през кандидатстването за кредит, до електронното подписване на договора - екосистемата отбелязва ръст на потребителите от началото на годината. Без излишни срещи, без хартия и с пълна прозрачност DSK Home е партньор на модерните потребители в техния път към собствен дом – бързо, удобно и сигурно.
Ново партньорство с Visa – нова ера в картовите разплащания
В подкрепа на цялостната дигитална трансформация Банка ДСК наскоро обяви стратегическо партньорство с Visa – глобален лидер в дигиталните плащания. В резултат на това сътрудничество до края на 2026 г. всички банкови карти, издавани от ДСК, ще бъдат подменени с Visa карти. Те ще предлагат усъвършенствана защита, възможности за безконтактни плащания, управление директно през мобилното приложение, както и достъп до ексклузивни привилегии.
Сред предимствата за премиум клиентите са кешбек, фиксирани валутни курсове при трансакции в чужбина, достъп до бизнес салони на ключови международни летища, включени застраховки, както и преференциални условия за пътувания и наем на автомобил.
Партньорството с Visa бележи нов етап в картовите услуги на банката, като ги интегрира още по-дълбоко в мобилната екосистема на клиента и предлага ново ниво на сигурност, удобство и добавена стойност.
Банка ДСК въвежда дигитализацията като водещ принцип – както в разработката на продукти, така и в езика и визията на своята марка, базирани на очакванията на клиентите.
Повече за новата визуална идентичност на Банка ДСК може да намерите на https://dskbank.info/tuk-i-sega.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: