Това лято Vivacom става част от три от концертите на най-мащабното лятно турне в страната – Coca-Cola The Voice Happy Energy Tour и ще зарадва почитателите на музиката със страхотни преживявания и ексклузивни награди. Началото бе поставено в Пловдив на 15 юни, последва концертът на 7 юли в град Бургас, а през семптемви е в София. Запазете си 16 септември. Миналата година купонът беше феноменален.
Паралелно с това летните преживявания от Vivacom не спират - телекомът ще се включи и в Spice Music Festival, който ще се проведе на 4 и 5 август в град Бургас. За втори път на бургаската сцена ще се качат хитовите изпълнители от 90-те – SNAP!, C-Block и NANA.
В рамките на събитията, всички посетители ще имат възможността да се снимат в специално обособения Unlimited Party Corner, в ролята на истински DJ, загрявайки за голямата награда в лятното парти турне на Vivacom. На разположение за тях ще бъдат още и три уникални съоръжения под формата на парти кули, които дават безплатен Wi-Fi достъп, а на плотовете ще има възможност за кабелно и безжично зареждане на смарт устройства.
Множество вълнуващи награди очакват и всички, които използват новия Unlimited Party филтър в Instagram и споделят с него снимка или рийл в своя профил с #unlimitedbyvivacom.
Потребителите, които искат да участват в играта, трябва само да последват профила на Vivacom, както и да направят поста си публичен. След всеки концерт ще бъдат раздадени и част от наградите – Unlimited Party тениски и слушалки Huawei Freebuds 3. А в края на лятото, ще бъде изтеглена и голямата награда – парти уикенд за двама в Ибиса.
По време на концертите Vivacom ще организира и допълнителна томбола на официалния сайт на телекома. Промоутъри на място ще раздават картончета с QR код, водещ до специално създадена онлайн страница, където всеки посетител ще може да се регистрира за участие. А след всеки концерт, ще бъде изтеглен по един победител, който ще спечели портативна колонка Marshall Action III.
„Ние от Vivacom продължаваме със страхотните летни изненади и емоции за нашите клиенти. Както им предлагаме неограничени възможности за комуникация, така им предлагаме и неограничени възможности да се забавляват и да печелят награди, с които да запомнят лято 2023 по най-добрия начин“ споделя Желяз Кольовски, директор „Маркетингови комуникации“ на Vivacom.
Съдържание от Vivacom
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: