Пекарната "Boulangerie Moderne" дължи голяма част от популярността си на Лили Колинс и нейната героиня в "Емили в Париж".

Семейната фурна за кроасани, багети и сладкиши се намира в 5-ти район на френската столица и стана притегателен център за туристите, които искат да посетят знаковите места от сериала на Netflix.

С наплива на нови клиенти обаче започват да се появяват и неочаквани проблеми - негативни отзиви в Google от хора, чиято представа за парижкия начин на живот се е сблъскала с реалността и е останала незадоволена.

"Много съм разочарован от прочутия кроасан с шоколад от "Емили в Париж", "Има прекалено много хора. Всички идват само заради сериала", "Служителката се държеше лошо", "Не си заслужава парите, които платих за таксито дотук", "Много е скъпо и не отговаря на стандарта, недружелюбни служители, на няколко метра разстояние ще намерите много по-вкусни торти" - това гласят част от негативните коментари в рубриката на "Boulangerie Moderne" в Google.

Позитивните оценки са доста повече - средният рейтинг на пекарната е 4.5 от 5. Но вълната от неочаквани критики се приема прекалено трудно от собствениците.

Дъщерята на управителя Тиери Рабино публикува видео в TikTok, в което призовава хората да проявят разбиране към семейството и да не изливат недоволството си в интернет.

"Баща ми страда дълбоко от тази ситуация... Започва наистина да го преживява много тежко, обажда ми се всяка вечер. За съжаление много хора идват и очакват да видят нещо лудо, а ние си оставаме една съвсем класическа пекарна. Ние не сме тук, за да ви продаваме мечти", казва момичето.

Първоначално собственикът Тиери Рабино отговаря "настървено" на недоволните коментиращи, но след като те се увеличават, се отказва и изтрива репликите си.

"Ние сме в капан на една система, която не е представителна за мнението на нашите клиенти. Мисля, че 95% от хората са доволни, но не го пишат задължително в Google", казва той, цитиран от BFMTV.

"Сериалът ни пречи, защото хората остават с неправдоподобни очаквания. Те си мислят, че нашите продукти са нещо невероятно - а ние сме обикновена квартална пекарна и никога не сме претендирали да сме нещо по-различно", казва още той.

В същото време, Рабино не съжалява, че се е съгласил да предостави заведението си под наем по време на снимките за "Емили в Париж". Той признава, че международният успех на сериала е довел до "цунами ефект" през 2021 г.

Туристите представляват до 40% от всички потребители в пекарната през седмицата. Персоналът е увеличен до 10 души, привлечени са и двама стажанти. Рабино дори е получил предложение да отвори франчайз с идентична пекарна в Саудитска Арабия....

"Превърнали сме се в увеселителен парк", шегува се той, като посочва, че всички искат да се снимат на фона на заведението му. Но няма илюзии - знае, че популярността му е временна. Четвъртият сезон скоро започва снимки в Париж, като отново семейството ще преотстъпи заведението си за няколко седмици на актьорите, операторите и останалите хора от екипа на "Емили в Париж".

Дотогава обаче фамилията призовава хората да бъдат по-щадящи към истинската "Boulangerie Moderne" и да правят разлика между реалността и захаросаната парижка идилия в сериала.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Русия обяви Зеленски за международно издирване

Украинският президент се издирва по неуточнено обвинение

18:24 - 04.05.2024
Живот

Мъжете и депресията – защо е толкова трудно да се разпознае

Възможно ли е голяма част от депресиите при мъжете просто да не се разпознават?

16:47 - 04.05.2024
Важно днес

Пребиха водача на листата за ЕП на социалистите в Германия

Матиас Еке е бил нападнат и пребит от четирима души

14:27 - 04.05.2024
Култура

Защо масовата култура е станала толкова скучна

Какво стана с големите културни пробиви и как специфичното знание спря да е ценно

13:10 - 04.05.2024