Чат платформата Rakuten Viber обяви, че пуска бизнес профили за компании в България и по света. Действията са част от стратегията ѝ за развитие на нейното приложение за разговори.
Нововъведението ще обедини на едно място ключова информация, необходима на клиентите, за да взаимодействат с даден бранд, включително описание на услугите, които компанията предлага, и групиране на съществуващи чатове между клиента и бранда на едно място.
Бизнес профилите съдържат името и логото на бранда, както и син верификационен знак, описание, контакти и канали за комуникация, достъпни чрез Viber. Брандовете ще могат да добавят до 3 физически адреса, линк към уебсайт, телефонен номер и описание до 1000 знака. Потребителите ще могат да търсят бизнес профили чрез въвеждането на ключови думи в полето за търсене във Viber.
Новите профили са публични по подразбиране, което ще улесни откриването им. С тях потребителите могат да изберат най-подходящия канал за комуникация с компанията от Бизнес профила ѝ, а от друга страна, брандовете могат да организират по-ефективно разговорите с клиентите си на едно място.
Акаунтите имат син знак, който гарантира, че потребителите взаимодействат с официални и сигурни бизнеси.
Новият продукт излиза малко след пускането на представените през септември функции за бизнес чатове и папка за верифицирани бизнес съобщения от компании. От компанията съобщават, че сравнително новата функционалност се радва на изключителен успех, като повече от 85 хил. уникални потребители ползват услугите ѝ всеки ден в България с положителна тенденция за повишаване на интереса.
"Последните ни нововъведения осигуряват здрава основа за представянето на допълнителни функционалности като част от мисията на Viber за супер-приложение.Нашата стратегия цели да подобри функционалностите на приложението за крайните потребители и да разшири начините, с които брандовете могат да взаимодействат с клиентите си, доставяйки висока добавена стойност и за двете страни", споделя Кристина Констандаче, изпълнителен директор продажби в Rakuten Viber.
От компанията посочват, че ще продължат да разширяват функционалностите на Бизнес профилите в бъдеще и планират да добавят повече канали за комуникация с брандове, като например чатботове, както и да интегрират допълнителни услуги, предлагани от бизнесите. По-късно през годината се планира и специално предложение, насочено към малкия и среден бизнес.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: