Viber пуска бизнес профили за компании

Чат платформата Rakuten Viber обяви, че пуска бизнес профили за компании в България и по света. Действията са част от стратегията ѝ за развитие на нейното приложение за разговори.

Нововъведението ще обедини на едно място ключова информация, необходима на клиентите, за да взаимодействат с даден бранд, включително описание на услугите, които компанията предлага, и групиране на съществуващи чатове между клиента и бранда на едно място.

Бизнес профилите съдържат името и логото на бранда, както и син верификационен знак, описание, контакти и канали за комуникация, достъпни чрез Viber. Брандовете ще могат да добавят до 3 физически адреса, линк към уебсайт, телефонен номер и описание до 1000 знака. Потребителите ще могат да търсят бизнес профили чрез въвеждането на ключови думи в полето за търсене във Viber.

Новите профили са публични по подразбиране, което ще улесни откриването им. С тях потребителите могат да изберат най-подходящия канал за комуникация с компанията от Бизнес профила ѝ, а от друга страна, брандовете могат да организират по-ефективно разговорите с клиентите си на едно място.

Акаунтите имат син знак, който гарантира, че потребителите взаимодействат с официални и сигурни бизнеси.

Новият продукт излиза малко след пускането на представените през септември функции за бизнес чатове и папка за верифицирани бизнес съобщения от компании. От компанията съобщават, че сравнително новата функционалност се радва на изключителен успех, като повече от 85 хил. уникални потребители ползват услугите ѝ всеки ден в България с положителна тенденция за повишаване на интереса.

"Последните ни нововъведения осигуряват здрава основа за представянето на допълнителни функционалности като част от мисията на Viber за супер-приложение.Нашата стратегия цели да подобри функционалностите на приложението за крайните потребители и да разшири начините, с които брандовете могат да взаимодействат с клиентите си, доставяйки висока добавена стойност и за двете страни", споделя Кристина Констандаче, изпълнителен директор продажби в Rakuten Viber.

От компанията посочват, че ще продължат да разширяват функционалностите на Бизнес профилите в бъдеще и планират да добавят повече канали за комуникация с брандове, като например чатботове, както и да интегрират допълнителни услуги, предлагани от бизнесите. По-късно през годината се планира и специално предложение, насочено към малкия и среден бизнес.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Световните пазари се възстановяват след обрата на Тръмп с митата

Финансовият министър на САЩ каза, че планът винаги е бил митата да не влязат в сила. Тръмп обаче твърди друго

09:45 - 10.04.2025
Политика

"ДПС-Ново начало" вече е част от консерваторите в ПАСЕ

Ходът бележи нова фаза в международната политическа траектория на Пеевски

07:54 - 10.04.2025
Важно днес

Депутатите изслушват кандидатите за омбудсман

Заемащитите длъжностите омбудсман и зам.-омбудсман са сред потенциалните варианти за служебен министър-председател

07:30 - 10.04.2025
Спорт

“Барса” се забавлява в Шампионска лига. ПСЖ с обрат във Франция

Реваншите изглеждат протоколни

00:04 - 10.04.2025
Спорт

Треньорът на “Черно море” атакува журналистка - не ѝ било работа да коментира играта

Според Илиан Илиев е "срамно" журналист да изказва мнението си

22:49 - 09.04.2025
Спорт

Магомед Рамазанов донесе и европейско злато на България

Първи медал за България от Европейското в Братислава

21:56 - 09.04.2025
Важно днес

Тръмп спря тарифите за ЕС и обяви 125% мита за Китай

В сряда вечер той обяви в социалната си мрежа Truth Social, че вдига митата за Китай до 124 % с незабавен ефект

20:47 - 09.04.2025
Политика

Снимка на деня: Палецът, с който ГЕРБ вкара БСП в правата линия

14 депутати от левицата аха да привикат Даниел Митов да отговаря за контрабандата в Пловдив

19:07 - 09.04.2025