От април месец тази година Vivacom преминава към електронно фактуриране за клиентите си. Тази стъпка е част от стратегията за цялостна дигитализация на компанията и подобряване на клиентското изживяване.
„Vivacom дава възможност на своите клиенти да получават електронна фактура вече повече от десет години. Но, за да направим истинска промяна – от месец април преминаваме изцяло към използването само на електронни фактури. Предимствата от тази промяна са много. Клиентите ще управляват по-бързо, по-лесно и по-сигурно своите услуги, защото ще имат достъп до фактурите си по всяко време и от всяко устройство. Още по-голям ще бъде ефектът върху опазването на околната среда - ще намалим с близо 60% количеството на използваната хартия в компанията и по този начин ще пестим по 10 тона хартия на месец“, коментира Николай Андреев, главен изпълнителен директор на Vivacom.
За да помогне на клиентите, които не са свикнали да получават фактурите си изцяло по електронен път, компанията въвежда решението поетапно. От началото на февруари клиентите на телекома, които все още ползват месечна фактура на хартия, започнаха да получават и електронно копие, а през април всички ще получават фактурите си в електронен формат.
Повече информация за електронните фактури на Vivacom може да намерите тук.
Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук: