Vivacom спечели злато в престижния конкурс „Effie България“ с кампанията „Бизнес великани“ Снимка: © vivacom

Vivacom спечели първо място в престижния конкурс „Effie България“ в категория „Услуги“ за рекламната кампания „Бизнес великани“. Телекомът грабна златото в категорията „Услуги“, след като впечатли авторитетното жури с инициативата си, фокусирана върху малкия и среден бизнес.

Vivacom се нареди на второ място в класациите за „Най-ефективен рекламодател“ и „Най-ефективна търговска марка“.

„Наградите „Effie България“ са признание за идеите, които работят. А днес печелят компаниите, които са близки до потребителите и ги поставят в центъра на всичко, което правят. В кампанията ни “Бизнес Великани“ направихме точно това – споделихме истинските истории на наши клиенти автентично. Успяхме да докоснем потребителите и да постигнем страхотни резултати. „Бизнес великани“ маркира пътя, по който Vivacom ще върви напред – заедно с потребителите, с историите и темите, които ги вълнуват. Защото брандове съществуват, за да намерят пресечната точка между важното за бизнеса и важното за клиента“, сподели Желяз Кольовски, Маркетинг директор във Vivacom.

„Бизнес великани“ е кампания, която не просто е насочена към малкия и средния бизнес в България, а цели да подкрепи „гръбнака“ на българската икономика. Именно тези хора осигуряват 75% от заетостта на пазара на труда и 65% от добавената стойност в икономиката или над 50 млрд. лв. всяка година[1]. Vivacom посвети кампанията си на тях, като разказа историите им с респект под надслов: „Може и да ви наричат малки, но за нас вие сте Бизнес Великани!“. В серия от рекламни клипове телекомът възхвалява огромната заслуга, която имат собствениците на малкия и среден бизнес в България.

Креативното изпълнение на кампанията и нейната ефективност ѝ спечели най-високото признание на престижния конкурс „Effie България“, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). В световен мащаб наградите са общопризнат стандарт за най-успешните рекламни кампании. Ежегодно отличават най-ефективните рекламни и комуникационни кампании на базата на най-важния критерий за успешна комуникация – маркетинговата ефективност. Ефективната кампания спрямо критериите за оценка е такава, която не само има визуално атрактивен и креативен подход, но и реално постига своите цели като увеличаване на продажбите, подобряване на познаваемостта на бранда или промяна в потребителското поведение.

За четвърти пореден път Noble Graphics – рекламната агенция, с която Vivacom работи по кампанията „Бизнес великани“, грабна приза за “Най-ефективна рекламна агенция“, след като спечели три златни награди и две бронзови в 16-ото издание на рекламния конкурс "Effie България".

[1] Състояние на малкия и средния бизнес в България и последиците за сектора от COVID-19, Институт за икономическа политика, 2021


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Тръмп и Путин се разбраха за спиране на огъня срещу енергийни обекти в Украйна (Обновена)

Кремъл настоява за спиране на военната помощ за Киев, за да има примирие на фронта

19:03 - 18.03.2025
Важно днес

Десетки протестиращи са с диагноза "увреден слух" след многохилядния митинг в Белград

Властите все още отричат използване на "звуково оръжие", въпреки кадрите и свидетелските разкази

18:31 - 18.03.2025
Политика

Ключово решение за Киев и ЕС. Германия прие мащабна реформа в името на отбраната

Първа голяма победа на Фридрих Мерц преди да е станал канцлер

18:09 - 18.03.2025
Бизнес

Поскъпване, празни рафтове и санкции. Бизнесът отговори за "ценовия таван" за храните

Идеите на земеделското министерство за "планова икономика" са рискови за пазара

17:45 - 18.03.2025
Важно днес

50 млн. лв. на километър: Рекордната поръчка на Пътната агенция за магистралата до Русе

Финансиране не е осигурено, но поръчката е задействана

15:31 - 18.03.2025
Бизнес

Два нови бранда в Сердика Център, японски ресторант и 100% чиста енергия

Нови магазини, ресторант и инвестиция в още зелена енергия предстоят през 2025-а

14:37 - 18.03.2025
Важно днес

Масова чистка в полицията в Кочани и Щип след пожара в дискотека "Пулс"

7 полицейски началници са уволнени заради трагедията

14:12 - 18.03.2025
Живот

„На първа линия“ - кампанията, която иска да обучи най-близките да разпознават домашното насилие

Когато говорим за подкрепа при домашно насилие, често си представяме институции и закони за защита. Но истинските герои в тази борба често са невидими

14:12 - 18.03.2025
Важно днес

Слави Трифонов губи дело за клевета срещу Кирил Петков на втора инстанция

Първоинстанционният съд беше осъдил Петков да плати на Трифонов 50 000 лева

13:42 - 18.03.2025