Водещи технологични експерти от цял свят ще споделят опит на IAB Digital Day 2024

IAB Digital Day ще проведе 14-ото си издание на 14 ноември в Интерпред под наслов „Generationally Speaking”. Избраната тема ще разкрие повече за бързия темп на развитие на технологичните иновации и ще отдели специално внимание на отличителните характеристики между различните поколения.

Традиционно насочена към бъдещето на дигиталния маркетинг, това издание на конференцията ще разгледа области като социални последици, регулации и образование в дигиталната сфера.

Водещи експерти от света и България ще споделят своите провокиращи изводи и послания, които да водят промяната през следващото десетилетие. Сред тях са Мариус Мангану, управляващ директор, Tremend и Флорин Йонеску, вицепрезидент „Потребителски услуги“, Tremend.

Двамата ще разкажат как изкуственият интелект и интегрирането му в комуникациите може да изиграе голяма работа в комбинирането на маркетинга и информационните технологии.

Светлана Тачева, лидер на “Data Intelligence” звеното, част от Publicis Groupe България ще сподели знания за това как се променя медийната консумация през поколенията и как експертите трябва да навигират тези промени.

Как да направим дигиталните кампании ефективни с помощта на AI и как да накараме алгоритмите да работят в наша полза ще разкаже Александър Георгиев, директор „Дигитални трансформации“, Digitas Sofia, част от Publicis Groupe България.

Марцел Вас, главен изпълнителен директор и собственик на Etarget ще даде своята гледна точка на това как да задържаме вниманието на аудиторията си чрез дисплей рекламите.

Представители на Банка ДСК и Pierre Fabre ще разкажат за дигиталната трансформация в различните индустрии от гледната точка на бизнеса.

За различията между поколенията и как се отразяват те на дигиталните кампании ще дадат ценни прозрения и експерти от BBR Saatchi&Saatchi, ALEPH/TikTok, Index Exchange, както и лектори с дългогодишен опит. Представители на Netinfo, bTV, dir.bg и Икономедиа ще се включат в медиен панел, за да дискутират как медиите се напасват към различните поколения и техните нагласи.

Пълната програма с лекторите, които ще споделят интересни прозрения от дългогодишната си практика и ще разкрият своята гледна точка за бъдещето пред индустрията, са достъпни на уебсайта на IAB Bulgaria.

Желаещите да присъстват могат да се възползват от пакетно предложение и да закупят три билета на цената на два.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Два протеста блокираха Орлов мост с искане за оставките на Даниел Митов и Силви Кирилов

По-рано БОЕЦ и младите лекари протестираха пред МВР и МЗХ

19:53 - 15.10.2025
Важно днес

В Царево, Свети Влас и Елените активираха отново BG Alert

Кметът на Царево Марин Киров предупреди за предстоящи силни валежи

19:36 - 15.10.2025
Важно днес

Великобритания наложи нови санкции на „Лукойл“ и „Роснефт“

Лондон засилва натиска върху Русия и нейните търговски посредници в Азия

17:48 - 15.10.2025
Важно днес

Румен Радев оцени трусовете във властта като „евтин политически театър“

Народното събрание не може да събере кворум заради бойкота на ГЕРБ

17:39 - 15.10.2025
Важно днес

ГЕРБ заплаши да свали двама министри от БСП и ИТН, ако не уволнят местни кадри във Велико Търново

Костадин Ангелов обвини коалиционните партньори в "чадър" над "Кроношпан"

17:18 - 15.10.2025
Политика

От "постановка на един уплашен човек" до "ще поемем отговорност": Кой какво разбра от думите Борисов пред партията му

Изборите за общински съвет в Пазарджик се превърнаха в катализатор на политическо надиграване

16:27 - 15.10.2025
Технологии

ChatGPT ще предлага еротика за „проверени пълнолетни“

Това е повратен момент за Сам Алтман, който неведнъж е критикувал на чатбота Grok на Мъск

15:36 - 15.10.2025
Бизнес

Културата в една организация е това, което хората правят, когато никой не гледа

Златина Михайлова и умението да създаваш добра работна среда за успешен бизнес

15:32 - 15.10.2025