Водещи технологични експерти от цял свят ще споделят опит на IAB Digital Day 2024

IAB Digital Day ще проведе 14-ото си издание на 14 ноември в Интерпред под наслов „Generationally Speaking”. Избраната тема ще разкрие повече за бързия темп на развитие на технологичните иновации и ще отдели специално внимание на отличителните характеристики между различните поколения.

Традиционно насочена към бъдещето на дигиталния маркетинг, това издание на конференцията ще разгледа области като социални последици, регулации и образование в дигиталната сфера.

Водещи експерти от света и България ще споделят своите провокиращи изводи и послания, които да водят промяната през следващото десетилетие. Сред тях са Мариус Мангану, управляващ директор, Tremend и Флорин Йонеску, вицепрезидент „Потребителски услуги“, Tremend.

Двамата ще разкажат как изкуственият интелект и интегрирането му в комуникациите може да изиграе голяма работа в комбинирането на маркетинга и информационните технологии.

Светлана Тачева, лидер на “Data Intelligence” звеното, част от Publicis Groupe България ще сподели знания за това как се променя медийната консумация през поколенията и как експертите трябва да навигират тези промени.

Как да направим дигиталните кампании ефективни с помощта на AI и как да накараме алгоритмите да работят в наша полза ще разкаже Александър Георгиев, директор „Дигитални трансформации“, Digitas Sofia, част от Publicis Groupe България.

Марцел Вас, главен изпълнителен директор и собственик на Etarget ще даде своята гледна точка на това как да задържаме вниманието на аудиторията си чрез дисплей рекламите.

Представители на Банка ДСК и Pierre Fabre ще разкажат за дигиталната трансформация в различните индустрии от гледната точка на бизнеса.

За различията между поколенията и как се отразяват те на дигиталните кампании ще дадат ценни прозрения и експерти от BBR Saatchi&Saatchi, ALEPH/TikTok, Index Exchange, както и лектори с дългогодишен опит. Представители на Netinfo, bTV, dir.bg и Икономедиа ще се включат в медиен панел, за да дискутират как медиите се напасват към различните поколения и техните нагласи.

Пълната програма с лекторите, които ще споделят интересни прозрения от дългогодишната си практика и ще разкрият своята гледна точка за бъдещето пред индустрията, са достъпни на уебсайта на IAB Bulgaria.

Желаещите да присъстват могат да се възползват от пакетно предложение и да закупят три билета на цената на два.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Прокуратурата проверява сигнала за изчезнали пари от сметката на Мануела Горсова

Майката на момичето, пострадало при катастрофа с Максим Ставински, обвинява бащата

17:55 - 05.12.2024
Важно днес

Корабът "Царевна" се сблъска с турски кораб край Дания

Няма данни за пострадали моряци

17:34 - 05.12.2024
Живот

Стартира дарителска кампания за инхалатори за пациенти с муковисцидоза

Здравната каса не покрива разходи за жизненоважния консуматив на хора с рядката диагноза

17:27 - 05.12.2024
Важно днес

Борисов се закани да "смени тактиката" за председател на парламента

Лидерът на ГЕРБ твърди, че не е знаел, че Пеевски също ще подкрепи Киселова

17:17 - 05.12.2024
Технологии

Папи Ханс: Време е за автентичност

За музиката като терапия и красотата на тъгата

16:55 - 05.12.2024
Важно днес

Десислава Атанасова ще води делото в КС може ли този ВСС да избере главен прокурор

ПП-ДБ поиска тълкуване на конституцията с надежда да спре Борислав Сарафов

16:42 - 05.12.2024
Важно днес

Бъдещият инсинератор за боклук в София се мести от "Орландовци" в с. Яна

Столичната община има нов план за изграждане на инсталацията - далеч от центъра на града

14:44 - 05.12.2024
Бизнес

Биткойн прескочи 100 000 долара и счупи още една граница

Няколко паралелни събития движат криптовалутата нагоре от началото на годината

13:51 - 05.12.2024