Водещи технологични експерти от цял свят ще споделят опит на IAB Digital Day 2024

IAB Digital Day ще проведе 14-ото си издание на 14 ноември в Интерпред под наслов „Generationally Speaking”. Избраната тема ще разкрие повече за бързия темп на развитие на технологичните иновации и ще отдели специално внимание на отличителните характеристики между различните поколения.

Традиционно насочена към бъдещето на дигиталния маркетинг, това издание на конференцията ще разгледа области като социални последици, регулации и образование в дигиталната сфера.

Водещи експерти от света и България ще споделят своите провокиращи изводи и послания, които да водят промяната през следващото десетилетие. Сред тях са Мариус Мангану, управляващ директор, Tremend и Флорин Йонеску, вицепрезидент „Потребителски услуги“, Tremend.

Двамата ще разкажат как изкуственият интелект и интегрирането му в комуникациите може да изиграе голяма работа в комбинирането на маркетинга и информационните технологии.

Светлана Тачева, лидер на “Data Intelligence” звеното, част от Publicis Groupe България ще сподели знания за това как се променя медийната консумация през поколенията и как експертите трябва да навигират тези промени.

Как да направим дигиталните кампании ефективни с помощта на AI и как да накараме алгоритмите да работят в наша полза ще разкаже Александър Георгиев, директор „Дигитални трансформации“, Digitas Sofia, част от Publicis Groupe България.

Марцел Вас, главен изпълнителен директор и собственик на Etarget ще даде своята гледна точка на това как да задържаме вниманието на аудиторията си чрез дисплей рекламите.

Представители на Банка ДСК и Pierre Fabre ще разкажат за дигиталната трансформация в различните индустрии от гледната точка на бизнеса.

За различията между поколенията и как се отразяват те на дигиталните кампании ще дадат ценни прозрения и експерти от BBR Saatchi&Saatchi, ALEPH/TikTok, Index Exchange, както и лектори с дългогодишен опит. Представители на Netinfo, bTV, dir.bg и Икономедиа ще се включат в медиен панел, за да дискутират как медиите се напасват към различните поколения и техните нагласи.

Пълната програма с лекторите, които ще споделят интересни прозрения от дългогодишната си практика и ще разкрият своята гледна точка за бъдещето пред индустрията, са достъпни на уебсайта на IAB Bulgaria.

Желаещите да присъстват могат да се възползват от пакетно предложение и да закупят три билета на цената на два.


Ако нашият сайт ви харесва, можете да се абонирате за седмичния ни нюзлетър тук:

Важно днес

Великобритания и Франция ще представят план за прекратяване на бойните действия в Украйна (Обновена)

Зеленски получи топло посрещане във Великобритания след скандала в Белия дом

17:32 - 02.03.2025
Важно днес

“Левски” съсипа червения празник с гол в последната секунда във Вечното дерби

До 90 мин. ЦСКА водеше с 2:0, но не успя да победи

15:55 - 02.03.2025
Еврото - въпроси и отговори

Какво ще стане със заплатите, ако се приеме еврото?

15:32 - 02.03.2025
Важно днес

Нелепо паркирана полицейска кола блокира трамваи в центъра на София

По случая е започнала проверка в МВР

13:55 - 02.03.2025
Важно днес

Хиляди блокираха Ниш за 18 часа в един от най-масовите протести в Сърбия

Протестите в Сърбия не стихват четвърти месец

11:29 - 02.03.2025
Важно днес

Израел прекъсна доставките на хуманитарната помощ за Газа

Първата фаза на примирието изтече в събота, а "Хамас" отказва удължаването ѝ

10:12 - 02.03.2025
Важно днес

Ограничения в движението заради мача "Левски-ЦСКА" в София

Организацията на трафика ще става по преценка на полицията

09:47 - 02.03.2025
Спорт

Най-чаканият мач на стадион “Диего Марадона” завърши без победител

Троен възел на върха в Италия

21:20 - 01.03.2025
Бизнес

Турска компания купува ключово златно находище в България

Turker Mining ще придобие 100% от собствеността на проекта "Розино"

20:39 - 01.03.2025